فارس نوشت:

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی شب گذشته در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم برگزار شد، با بیان اینکه فتنه‌گر اجتماعی در نوسان نظامات اقتصادی به دنبال سود بیشتر است، گفت: به عنوان مثال امروز به ما گفتند کالایی در کشور کم شده است بررسی کردیم چند هزار تن در گمرک است وارد کننده ارز را از دولت گرفته جنس را وارد کرده، اما تا دیده جنس در حال گران شدن است ترخیص نمی‌کند تا پس از گران شدن آن جنس را وارد کند، کسی که این کار را می‌کند فتنه‌گر است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: باید دست این فتنه‌گران که می‌توانند در شرایط اقتصادی، اجتماعی و اجرایی کشور نقش زیادی داشته باشند را قطع کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در سازمان بازرسی و قوه قضائیه برای قطع دست فتنه‌گر محکم ایستاده‌ایم، تصریح کرد: در پرونده بزرگ فساد مالی به لطف خدا، بسیاری از شبکه‌ها و بسیاری از فتنه‌گران و مفسدین مخرب و اخلالگر را شناسایی کردیم.

پورمحمدی افزود: بسیاری از منحرفین و فریفتگان را نیز که متاسفانه در داخل دستگاه‌ها فریب خورده و آلوده شدند را نیز شناسایی کردیم.

وی با بیان اینکه این افراد با قدرت، شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: پرونده تشکیل و به دست قاضی سپرده شد، کیفرخواست نیز صادر و تحویل شده است امیدواریم قاضی هر چه زودتر برای محاکمه آماده شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه اصرار داریم هر چه زودتر محاکمه عوامل فساد مالی آغاز شود،‌ گفت:‌ ملت بداند و ببیند که نظام با قدرت با فساد و مفسد مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز مفسد ستون پنجم دشمن است، خاطرنشان کرد: امروز مفسد و اخلال‌گر همان است که فرش قرمز جلوی تحریم پهن کرده است و چراغ سبز به تهدید کننده نشان می‌دهد.

پورمحمدی با بیان اینکه ملت ایران ملت مقابله با بحران است، یادآور شد: ملت ما نشان داده است در مقابل شرایط سخت تصمیمات خوبی می‌گیرد و می‌تواند سربلند از بحران‌ها بیرون آید و اتفاقا دشمن در این زمینه ناتوان است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    4 0
    باید صلاحیت کسانی که مجوز واردات دارند دوباره بررسی شود
  • بدون نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    3 0
    باید در قانون برای اینطور سوء استفاده هایی مثل عدم ترخیص کالا در شرایط بحرانی و خاص جریمه های سنگین تعیین کنیم
  • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    4 0
    این شد حرف حساب . اینها فتنه گر واقعی هستند . ایکاش این قسم فتنه گرها رو سر جاشون بشونید!
  • بدون نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    1 0
    چرا به مغازه ها سر نمی زنید؟ از ما که نمی ترسند شاید از شما بترسند
  • بدون نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    1 0
    به وضع دارو هم رسیدگی کنید داروخانه خودسر قیمت داروهای خارجی را گران کرده اند وزارت بهداری ( سازمان غذا و دارو ) افزایش قیمتی اعلام نکرده