ایسنا نوشت:

فرماندار همدان گفت: روز گذشته 400 نفر در پیست‌اسکی «تاریک‌دره» به دنبال یافتن اثری از مفقودشدگان در بهمن بودند.

حسن قهرمانی مطلق گفت: از صبح امروز نیز 15 اکیپ متشکل از 150 نفر از هلال احمر، هیئت کوهنوردی و هیئت اسکی در محل حاضر و به دنبال مفقودشدگان هستند. وی ادامه داد: «عیسی ساوه شمشکی» رییس فدراسیون اسکی کشور هم به همراه پنج نفر دیگر در همدان حضور دارند. قهرمانی اضافه کرد: دو قلاده سگ زنده‌یاب به دنبال افراد گرفتارشده در بهمن هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که زیر بهمن گرفتار شده‌اند، کاپشن‌هایی به تن دارند که فلز در آنها به کار رفته است، خاطرنشان کرد: برهمین اساس دستگاه‌های فلزیاب نیز در محل حادثه قرار گرفته‌اند تا از این راه بتوان افراد را شناسایی کرد. قهرمانی‌مطلق درباره زوج همدانی گرفتارشده در بهمن نیز اذعان کرد: «فرهاد میرزاجانی» و «سمیه قهرمانی» زوج همدانی هستند که متاسفانه گرفتار بهمن شدند. فرماندار همدان در پایان گفت: در ساعات اولیه جستجو، ماشین برف‌کوب مدفون شده در زیر بهمن توسط نیروهای امدادی شناسایی شد که البته فاقد سرنشین بود.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    5 0
    بازم خدا رو شکر که با رشادت و سرعت عمل ماشین برف کوب رو خیلی سریع از زیر بهمن نجات دادید!!به نظر من برای تقدیر از این جرکت جسورانه شما باید پستتون رو به سمت استاندار همدان ارتقا بدن!!اخه مرد مومن خجالت هم خوب چیزیه مردم دارند زیر بهمن تو اون هوای سرد زنده زنده جون میدن تو خوشحالی که ماشین برف کوبتو تو ساعتهای اولیه از زیر برف دراوردی؟!!واقعا چیزی که در این مملکت قیمت و ارزش نداره جون مردمه مثل اون بازنشسته های بیجاره ای که تو بندر عباس در حال غرق شدن بودند اونوقت ملوان کشتی امداد و نجات گفته بود کشتی من 4 میلیارد پولشه نمیتونم بیشتر از این ریسک کنم و توی هوای طوفانی برای نجات این بیچاره ها بمونم!!