معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفته گران شدن ارز می تواند تا 30 درصد گردشگران خارجی را به ایران بکشاند.

به گزارش خبرآنلاین، درواقع او گفته گردشگری ایران برای خارجی ها ارزانتر شده و به همین دلیل توریست های خارجی ایران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند. این درحالی است که در ایران، زیرساخت های مناسبی برای گردشگری وجود ندارد، هرچند که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تلاش های زیادی برای کشاندن گردشگران خارجی به ایران داشته است.

کاربران خبرآنلاین در نظر سنجی درباره تاثیر ارز بر حضور گردشگران خارجی در کشور، با رای بالایی، عقیده معاون سازمان میراث فرهنگی را رد کرده اند.

تا ساعت 12 ظهر سه شنبه، 18 بهمن 90، 6700 نفر در این نظر سنجی شرکت کردند و بیش از 88 درصد تاثیر مثبت ارز بر حضور بیشتر گردشگران خارجی را رد کرده اند. در مقابل کمتر از 12 درصد کم شدن ارزش پول ملی را موثر بر حضور گردشگران خارجی می دانند.

برای شرکت در این نظرسنجی می توانید به صفحه نخست خبرآنلاین مراجعه کنید. همچنین نظر خود درباره تاثیر دلار گران بر افزایش توریست خارجی در ایران را در بخش نظرات همین خبر برای ما بفرستید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    2 0
    یعنی شما این حرفهارو جدی گرفتید ؟!
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    5 0
    اگر با نگاهی کارشناسانه به موضوع نگاه کنیم از نظر اقتصادی ، ارز گران در یک کشور باعث تشویق گردشگران خارجی برای ورود به آن کشور میشود ولی این موضوع مستلزم داشتن زیرساختهای مناسب ،تبلیغات فراوان ومتناسب با واقعیت و خیلی مسائل دیگر است که گران بودن ارز فقط یکی از موارد اینچنینی است
  • بدون نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    1 0
    این نرخ بالی ارز فقط پولهای ناسالم رو برای پولشویی به ایران خواهد اورد و خواهید دید که بعضی سرمایه گذاری هایی که منبع خارجی و نامشخس دارند زیاد خواهند شد!
  • محمود IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    8 0
    فرهنگ کدام توریست را ما تحمل میکنیم ؟؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    5 0
    حالا به فرض كه اينگونه هم باشه يعني گردش گرها سرازير شن به وطن ! اون وقت قيمت يه ليتر آب ويك قرص نون به كجا خواهد رسيد وتبعات بعدي قضيه كجاست كه رئيس سازمان "صنفي نگري" ميكنن؟ مضافا اينكه رئيس اقتصاد دولت با" بازيافت!" ارزش پول ملي، ميخوان پول ملي رو از تو زباله ها در بيارن ! لذا لازمه با هم هماهنگي كنن در مورد" گردش گر" و "بازيافت"،يه وقت خللي در كار هم به وجود نياد ها، گفته باشم!