آرام جعفری، بازیگرسینما وتلویزیون گفت: نخستین جشنواره مد ولباس فجر اتفاق خوشایندی است که موجب رونق هنر طراحی لباس و دلگرمی بانوان و بازیگران ایرانی می شود.

او گفت: طراحان برتر این رشته با حضور در جشنواره به عنوان نامی برتر در حوزه مد ولباس مطرح شده و لباس هایی که آنها تولید می کنند به عنوان مدل های برتر مورد استفاده بانوان قرارمی گیرد. طراحی لباس مانند رشته های دیگر یک تخصص است و باید طراحانی که تحصیلات خود را در این رشته گذرانده اند در این حوزه و به خصوص در طراحی لباس سینما و تئاتر فعالیت کنند.
به عقیده بازیگر سریال قهوه تلخ لباس هایی که برای پوشش بازیگران استفاده می شود اغلب لباس های کهنه و قدیمی هستند، این مشکل با اختصاص بودجه به طراحان با استعداد و خلق مدل هایی که رنگ های متنوع و مدل های اسلامی – ایرانی دارند حل می شود.

او همچنین گفت: توجه به تلفیق مدل های سنتی و مدرن می تواند به ایجاد طرح های بسیار زیاد کمک کند که بانوان به راحتی بتوانند لباس مورد نیاز و مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنند.

جعفری تأکید کرد: در فیلم های کنونی اغلب اوقات هنرمندان سایر رشته های هنری به طراحی لباس مشغولند و تخصصی در این زمینه ندارند و این موضوع از اختصاص نداشتن بودجه به این بخش ناشی می شود که برای بازیگران موضوعی ناراحت کننده است. امیدواریم جشنواره مد ولباس موجب تحول این هنر شود و کارگردانان و تهیه کنندگان به این هنرهمانطور که شایسته آن است اهمیت دهند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =