علاوه بر انتشار لیست​ها و فهرست​های انتخاباتی، حامیان برخی نامزدها هم با چاپ آگهی​های انتخاباتی، برای آنها در رسانه​هایکثیر الانتشار تبلیغ می​کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در انتخابات مجلس دوم شورای اسلامی، حزب جمهوری اسلامی و جامعه روحانیت مبارز، فعالترین گروه های سیاسی در عرصه رقابت بودند. اما علاوه بر آنها، دفتر تحکیم وحدت، اصناف و بازار، انجمن اسلامی معلمان، خانه کارگر، سازمان مجاهدین و فدائیان اسلام نیز لیست هایی را ارائه داده بودند. {اسامی کامل گروه های سیاسی فعال و نامزدهای مورد حمایتشان را اینجا بخوانید.}

عکس های زیر نمونه تبلیغات رسانه ای این تشکل ها است که در آستانه انتخابات مجلس دوم در فروردین 63 در روزنامه های آن دوره به چاپ رسیده است.

 

برای مشاهده این تصویر در ابعاد بزرگتر اینجا را کلیلک کنید.

 

 

 

 

/2929

کد خبر 198247

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین