علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی علاوه بر سخنرانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر مقدس مشهد،امشب(جمعه ۲۱ بهمن ماه) نیز در یکی از برنامه های شبانگاهی سیمای استان حضور یابد.

لاریجانی در گردهمایی طلاب و فضلای استان فارس مقیم قم نیز که شب گذشته برگزار شد با بیان اینکه احساس همبستگی و پای بندی به اصول نظام اسلامی موجب شکست توطئه بدخواهان نظام می شود ، افزود: راهپیمایی 22 بهمن منحصر به یک گروه و یا طایفه خاصی نیست بلکه مربوط به یک قیام برزگ علیه ظلم و استبداد است.
وی گفت: حضور هوشیارانه مردم در صحنه های مختلف این توطئه ها و اهداف را خنثی می کند.
 رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی در ایجاد و بلوغ فکری در مسلمانان نقش اساسی داشت گفت: این تاثیر گذاری در انقلاب های منطقه به وضوح دیده می شود و بسیاری از درشت گویی های نظامِ سلطه علیه نظام اسلامی بیانگر عملکرد مناسب ایران در اشاعه تفکر اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فناوری و تربیت نیروی انسانی و گسترش عدالت موفقیت هایی را به دست آورده است گفت : توجه به بنیه داخلی در ایجاد فنآوری های مختلف موجب گسترش خدمات مناسب در کشور شده است.
وی با بیان اینکه فرهنگ باید در متن زندگی مردم باشد ، افزود : اگر فرهنگ قوی شود اقتصاد نیز تکامل می یابد.
لاریجانی گفت: نگاه به مقوله فرهنگ باید در اولویت باشد و در تنوع اقدامات فرهنگی می بایست به صورت همه جانبه به مبانی اسلامی ، علما و دیدگاه مراکز حوزوی توجه کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به همین منظور مرکز پژوهش های اسلامی مجلس در قم با هدف بررسی طرح ها و لوایح از نظر شرعی و برای گنجاندن روح تفکر اسلامی در اداره جامعه تشکیل شده است .
 /2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =