مهر نوشت:

مرد جوان که پس از اطلاع از ارتباط همسرش با پسر جوانی او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بود پس از محاکمه در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برای دومین بار به قصاص محکوم شد. 
چهارم شهریور امسال کشف جسد سوخته مردی در بیابان های اطراف رباط کریم به ماموران اطلاع داده شد. پس از این تماس ماموران در محل حاضر شده و در بررسی ها دریافتند، مرد ناشناس پس از قتل در محل دیگری به آنجا منتقل و جسدش به آتش کشیده شده است. در ادامه هویت مقتول به نام ناصر شناسایی شد. ماموران نیز با ردیابی های تخصصی متوجه ارتباط او با زنی شدند.
زن جوان در ادامه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.او در نخستین بازجویی ها منکر اطلاع از ماجرا شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی شوهرم متوجه ارتباط من و ناصر شد او را با ضربه های کارد کشت. بعد هم جسدش را به خارج شهر منتقل کرد و به آتش کشید.

پس از این اعترافات کارآگاهان پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی پویا را شناسایی و دستگیر کردند. او هم در بازجویی ها با اعتراف به قتل گفت: مدتی بود به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. این موضوع آزارم می داد. روز حادثه خواهرم با من تماس گرفت و مدعی شد همسرم با پسر جوانی به خانه رفته اند. سریع خود را به خانه رساندم. ناصر با دیدن من شوکه شده بود. او به جای توضیح درباره رابطه اش از من خواست تا همسرم را طلاق دهم تا بتواند با او ازدواج کند. با شنیدن این حرف کنترلم را از دست داده و ناصر را با ضربه های کارد کشتم. بعد هم جسدش را در صندوق عقب گذاشته و در بیابان های اطراف رباط کریم آتش زدم.

در ادامه پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که متهم با تکرار ادعاهای قبلی خود گفت: من مرد جوان را به خاطر ارتباط پنهانی با همسرم کشتم. روز حادثه او قصد فرار از خانه را داشت که او در خیابان گرفته و به خانه آوردم. بعد هم در جریان یک درگیری او را کشتم. قضات دادگاه هم با توجه به اعتراف پویا و درخواست اولیای دم او را به قصاص محکوم کردند. در ادامه پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان حکم را نقض کرده و پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه 74 دادگاه کیفری فرستادند.

هفته گذشته محاکمه پویا به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد که قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم و همسرش وارد شور شده و صبح امروز او را با اکثریت آرا به قصاص نفس -اعدام- محکوم کردند.

28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 84
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاجی پور IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    اون زن خائن هم باید به قصاص محکوم شه،امان از زنان
    • جهانپوری IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      واقعا آفرین.امان از زنان
    • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      امان از مردان که چند ساله دنباله زنان متاهل هستند.
    • مسعود GB ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      49 11
      خانوم بدون نام خوبه کارشناسی چیزی نشدی زن زن باشه صدتا مرد هم که دنبالش باشن پایبند به عهد و زندگیش میمونه
    • تارا IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      57 3
      منم به عنوان یه زن از این جور زنا متنفرم . اما حضراتی که اینقدر گریبان چاک میکنند که وا از این زنا چرا به مردایی که با بی توجهی و خیانت کانون خانواده را از هم می پاشونن چیزی نمیگن. می دونین چه حسی داره وقتی می بینی شوهرت با یکی دیگس بعدم با بی خیالی میگه مگه من خلاف شرع کردم (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    • محمد امين IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      3 20
      زن كه گناهي ندارد فقط با او دوست بوده در ضمن حق زن است كه بر بدنش مالك باشد.شوهرش اگر ناراضي بود ميتوانست زنش را طلاق دهد.
    • بدون نام IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      3 0
      اکثر کسانی که اینجا کامنت گذاشتند انگار که دارند صنحنه بازی قوتبال تماشا میکنن.خیلی راحت راجع به مرگ یک انسان اظهار نظر میکنن. ما مردم اصولا" باید یاد بکیریم سطح به مسائل نگاه نکنیم. اگر از کم و کیف ماجرائی خبر نداریم اظهارنظر قطعی نکنیم.اینجا فقط یکنفر کفت به 110 باید زنگ میزد. اشکال این مردم اینست که همه خودشون میخوان مخری قانون باشه.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    چرا به اعدام محکومش میکنن؟؟؟ حق اون نامرد که با زن شوهردار رابطه داره سنگسار بوده...خدایا به فریاد رس
    • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      مردم عزیز شما رو به خدا بیایید یک حمایتی از این مرد بکنیم.. آخه نمیشه که با یک کامنت خیال خودمونو راحت کنیم که انجام وظیفه کرده ایم. بیایید از این فرد حمایت کنیم تا به خاطر حفظ شرف و ناموس خودش اعدام نشه ...
    • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      16 17
      شما كه اطلاعاتت ناقصه الزامي به اظهارنظر نداري. فرد همسردار در اين طور مواقع به سنگسار محكوم مي شه(در اينجا زنه) و نه فرد مجردي كه با فرد همسردار رابطه داشته(در اينجا مقتول). قصدم نه دفاع از كار مقتول بوده و نه تشويق حكم سنگسار اون زن خائن و نه تاييد رفتار قاتل. صرفاً خواستم اشتباه شما رو به شما و اونهايي كه بدون اطلاع به كامنت شما مثبت دادن روشن كنم.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    چه مردم بی حیا و بی غیرت شدن زنها قبلا با مردهای نامحرم سخت حرف می زدن اما امروز به راحتی با وجود داشتن شوهر دستشو می گیرن می برن خونه. آقاهه هم خیلی راحت تو چشم شوهره زل می زنه و می گه زنتو طلاق بده تا باهاش ازدواج کنم حیف این شوهر نبود که به خاطر یه زن هرزه و بی ارزش آدم کشت و خودشو بیچاره کرد بعدشم لابد چندتا شلاق به زنه می زنن چند وقت هم تو زندون می خوره و می خوابه بعد هم که می یاد بیرون دوباره روز از نو روزی از نو یه زندگی دیگه رو داغون می کنه
    • احمدی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      88 5
      تازه اگر به زندان بره!!! بعید می دونم. احتمالا همونطور که شوهرش به قصاص محکوم شده، اونهم آزاد میشه و به ریش شوهره می خنده.
  • امير IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    واقعا متاسفم اين وسط دوتاپسر جوون ميميرن به خاطرچي؟ شايد اگه اون خانم و امثال اون خانم يه كم به كانون خونواده و شوهرش وفادار مي بود ديگه اتفاق هاي اينجوري كه متاسفانه كم هم نيس تو كشور نميوفتاد ...
    • زرتشت IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      86 6
      بنظرمن شرايط طلاق بايد آسونتر بشه تا زن و مردي كه ازهم دورن و بهم علاقه ندارن راحت ازهم جدا بشن،فجايع اينچنيني بخاطر طلاقهاي خاموش و عاطفي در جامعست.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    یعنی چه؟؟؟ چرا اعدام مردی را در خانه با زنش خودش گرفته آن وقت حکم اعدام برای وی صادر شده است؟؟!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    94 30
    کار خوبی کرده, کسی که بخواد با زن شوهر دار رابطه برقرار کنه همین بلا باید سرش بیاد, باید بمیره, دستش درد نکنه که کشتش, اون کثافت بی همه چیزو به سزای کار کثیفش رسوند
    • بدون نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      4 0
      درسته باید بمیره ولی نه به این شکل کاش بدون اینکه دست به اینکار بزنه زنگ میزد 110 که در حین ارتکاب جرم میگرفتنشون اینجوری فقط خودش رو بیچاره کرد
  • ميثم IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    102 9
    به نظر من اگه واقعا دليل قتل اين بوده نبايد اعدام بشه زنش هم بايد حبس بكشه
  • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    یعنی دفاع از ناموش کشک از این به بعد هرکس با ناموستان رابطه داشت محترمانه وبا خواهش والتماس او را به بیرون راهنمایی کنید تا به طرف بر نخورد
    • بدون نام GB ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      23 5
      وای این چه قانونیه دیوانه کننده است مرد باید چیکار میکرد تشویق میکرد ؟؟!!!
  • امید IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    باید زن رو اعدام میکردن.این زن بوده که خیانت کرده.باید مجسمه این مرد رو طلا گرفت که یه لکه ننگ رو از روی زمین برداشته
    • Behnam NL ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      63 22
      احسنت من با محو کردن همه زن های خائن از روی زمین به شدت موافقم
    • بدون نام IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      32 10
      و مردهای خائن
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    41 3
    چرا انقدر احکامی که برای قوانین صادر میشه، با هم فرق دارند. یا مشکل از قانونه یا شما توضیح کافی توی خبرتون نگفتین
  • رضا IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    78 19
    لعنت خدا بر اين زنهاي شيطان صفت
    • بدون نام GB ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
      14 11
      لعنت بر شیطان صفتها هم که میفرستی یه سری پیدا میشن منفی!!! میدن معلوم نیست اینها آدمن چی هستن ؟!!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    28 54
    باید دید دلیل اون زن واسه خیانت چی بوده. اینا همه برمیگرده به عدم آشنایی قبل از ازدواج
    • بدون نام IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      8 2
      آقا يا خانم محترم هيچ دليلي خيانت رو توجيه نميكنه اگه شريك زندگي يك نفر به حد خيلي زيادي هم غير قابل تحمل باشه راهش جدا شدنه نه خيانت اينكه بخاطر بچه و ........ جدا نشن از همديگه عذر بدتر از گناهه
  • ايراني IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    61 18
    اين مرد بايد زنش را به همراه اون مرد متجاوز مي كشت تا دو عنصر فساد را ازبين مي برد وخودتبرئه مي شد.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    31 5
    میگن دین اسلام میگه نباید آبروی کسی الکی ریخته بشه مجرم یاباید هر دو رو میکشت یا میگذاشت در وقت دیگه به دادگاه میرفت و زنش رو طلاق میداد حالا هم آبروی ریخته شده هم قتل ( عشق پسره جلو غیرتش رو گرفت)
  • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    50 6
    اینم شد قانون واقعا که باید در قانون تجدید بشه
  • علي IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    26 10
    واقعا جاي تاسف دارد ، هركس كه نتواند كنترل رفتار خود را داشته باشد و فردي را بكشد و گروهي براي او آفرين و به به و چهچه بگويند و به او لقب باغيرت و باشرف و... بدهند و بر جنايت ايشان مهر تاييد بگذارند اگر اينگو.نه پيش برود سنگ روي سنگ بند نميشود و هركسي خود را مجاز ميداند هر كس را كه دلش خواست محاكمه و حكم را شخصا اجرا كند آنوقت چه بلبشويي ميشود من به هيچ وجه روابط نامشروع آن مرد و زن را تاييد نمي كنم اما بايد ديد چرا در جامعه ما بناي زندگي مشترك آنقدر سست و بي پايه شده است و اينكه چرا بعضي از ازدواج ها منتهي به اين فرجام ناميمون مي شود ؟ بايد ريشه يابي شود و به اين سئوالات پاسخ منطقي داد وگرنه شعار و حرف و حديث مشكلي را حل نمي كند
    • Mitra US ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      6 4
      احسنت ... صد در صد موافقم
    • کامران US ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      6 4
      باز هم آفرین به شما. کامنت شما رو که خوندم کمی احساس بهتری پیدا کردم .بقیه که ظاهرا همه قاتل هستند!
    • مینا IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      5 5
      با شما کاملاً موافقم و برای این مردم متاسفم که این جنایت رو (به هر دلیلی که بوده) توجیه می کنن
  • بدون نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    12 16
    درود بر غيرت ان مرد و افسوس كه ان زن را هم بايستي زنده به گور ميكرد تا عبرت شود و تاسف به حكم غير شرعي قضات ....
  • مهدي IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    20 7
    آقايان قوه قضاييه اگر دفاع از ناموسش بوده چرا بايد اعدام شود؟
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    12 7
    این قانون با این عملکرد داره از بی ناموسی دفاع می کنه! یا اینکه این خبر تحریف شده!
  • ذوالقدرپور IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    18 3
    فقط یک لحظه خودتون رو جای اون مرد(که حالا دیگه قاتله) بزارید چی کار میکردید؟ قضاوت نکنید............... چه خوب و چه بد
  • بدون نام GB ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    15 2
    این چه وضعشه اگه این اتفاق برای هر کسی چه توی ایران چه توی کشورهای دیگه میفتد یه مرد غریبه با زنش توی خونه !!!! مرد چیکار باید میکرد؟؟؟ یکی بیاد جواب بده
  • بدون نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    14 5
    عجب عدالتی !!!!!!! یعنی دیگه باید بی غیرت شیم!!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    18 8
    اگه رفتین خونتون دیدن خانومتون با یه آقا تشریف دارن با خوش رویی براشون چایی بریزین و ازشون پذیرایی کنین تا یه بار بلایی سرتون نیاد و اگر آقا هم قصد خواستگاری داشتن زیاد سخت نگیرین
  • بدون نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    8 16
    چرا یک طرفه به قاضی می روید باید صحبت آن زن راشنید شاید شوهر خوبی نداشته
  • پیمان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    16 5
    اگه مرده میشست تو خونه، و هر هر 3 تایی میخندیدن ... اونوقت اعدام نمیشد..؟؟؟؟ عزیز من قوانینمون ایراد داره... باید اصلاح بشه
  • بدون نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    1 20
    باید همشونو کشت
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    14 0
    لطفاً با چندتا روانشناس و حقوقدان صحبت کنید که مشخص بشه انگیزه افراد برای دوستی با زن متاهل چیه و همینطور آیا این حکم درسته یا خیر؟
  • حسین IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    8 11
    به نظر من اول باید یه بلایی سر زنش می آورد.چون تا زن سرو گوشش نجنبه مردی نمی تونه اونو وادار به کاری کنه .از اینجور مردا تو خیابون پره ،اگه زنه نمیتونه خودشو نگه داره نباید ازدواج کنه. مگر اینکه شوهرشم اونور سرو گوشش جنبیده باشه این کاره زنه رو ،تا حدودی میشه توجیه کرد.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    20 5
    امان از دولتی که اجازه اشنایی قبل از ازدواج رو نمیده
    • بدون نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      1 0
      دوست عزیز، مگه الان هنوز دهه 60 و دوران کمیته ها است که دولت اجازه آشنایی قبل از ازدواج نمیده!؟
  • بدون نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    14 1
    واقعا" که قضاوت عجب شغل سنگین ومشکلی است
  • شهاب IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    15 7
    آخه اين قانون يعني چي؟ يعني قاتل بايد براي مقتول آب ميوه مياورد؟
  • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    11 13
    این عدالت نیست. این مرد قاتل نیست که بخواد اعدام بشه. این مرد مظهر غیرت و مردانگیه. اون دو نفر باید اعدام بشند که درس عبرتی بشند برای سایرین و جلوگیری بشه از این پدیده زشت که چند سالیه خیلی متداول شده. الحمدالله یکی از اون دو نفر به سزای کار خودش رسیده. این حکم دادگاه یه چراغ سبزه واسه سایر افرادی که به هیچ ارزشی پایبند نیستند تا آزادانه هر کاری خواستند بکنند که کسی هیچ کاری نمیتونه بکنه. من نمی دونم اگه قضات دادگاه جای این مرد بودید چیکار می کردند؟ میذاشتند طرف میرفت بعد زنگ میزدید منکرات که آیا دو هفته دیگه بیان یا نیان که اگه اومدن می تونستند ثابت کنن یا نه ...
    • مهسا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      3 4
      اولا درست نیست هر کس بجای قانون تصمیم بگیره و خودش بخواد وارد عمل بشه من موافق کار این خانوم نیستم در ضمن ما تو زندگی اونا نبودیم که بخواهیم دربارشون قضاوت کنیم ما باید قبول کنیم قوانیم ما نقص داره وقتی زنی به شوهر ش علاقه نداره و حکم طلاق هم باشوهرشه و اجباری تن به زندگی میده باید منتظر این برنامه ها باشیم و هستیم
  • ناصر IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    9 1
    حکم ایراد داره در غیر این صورت خبرگزاری مشکل داره که خبر کامل نداده
  • فهیمه ف ک IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    7 16
    خداوند وقتی زن را از دنده چپ مرد درست کرد پشیمان شد و یک تبر برداشت که خرابش کنه که زن فرار کرد..و خدا گفت برو حکمت با علی.. ( از : تاریخ طبری) بخش خلقت انسان!
  • بدون نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    17 14
    آقايون رگ گردني حكم رو دادگاه داده بررسي كرده كشكي كه نداده. زن برو طلاقش بده آدم كشي هم شد كار. اي به اصطلاح عيرتي ها ي كامنت نويس .آدم كشي كثيف ترين پديده بشري است. برويد نهح البلاغه بخوانيد.
  • مجید IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    8 6
    واقعا حکم دادگاه برای من عجیبه . مگر اینکه دادگاه تشخیص داده که زن قاتل در واقع برای تبرئه ی شوهرش از قتل عمد به دادگاه دروغ گفته و اصلا خیانتی در کارنبوده ( البته تو این خبر از دلیل دادگاه برای قصاص قاتل حرفی به میون نیومده) ولی اگر ماجرا اونجوری باشه که تو خبر اومده من به عنوان یک شهروند واقعا احساس ناامنی بهم دست میده که چه جوری باید از غرور و آبرو و بیشتر از اون از "حریم شخصی" خودم دفاع کنم و قصاص نشم . لطفا این ماجرا رو با یک کارشناس حقوقی درمیون بذارید و به اطلاع خوانندگان برسونید .
    • Mitra US ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      4 3
      از غرورتان؟؟؟؟ دفاع کنید ... مزاح می کنید؟ وقتی انتخاب یک آدم اینقدر اشتباه باشد، نباید به خود احساس غرور کند. اگر آدم همسری انتخاب می کند که حاضر به انجام چنین کاری می شود، نباید به خود احساس غرور کند. انسان هزاران بار در زندگی زمین می خورد، ولی قرار نیست هر وقت زمین می خورد، به دیگران هم چاقو بزند تا دیگران هم زمین بخورند. انسان باید یاد بگیرد هر گاه زمین خورد بداند که چگونه به پا خیزد، خود را بتکاند و به شروعی جدید ادامه دهد. احساسات اینجا جایی ندارد. به چه چیز احساس غرور کنید؟ به همسری که دوستتون نداره و حاضر به هم چنین کاری است؟ از کلمه "حسادت" باید استفاده کنیدو نه غرور. هر چیزی یک راه حلی دارد و کشتن راه حل نیست. جزای خیانت، کشتن نیست و بطور حتم نه به دست شهروندان معمولی. زمان این کار
  • بدون نام IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    4 3
    کار اون زن و مرد خیلی زشت و پست بوده.آیا این دلیل میشه بخاطر این اشتباه و گناه که هرچقدرم بزرگ باشه جون افراد رو گرفت؟؟؟جه مردم سنگدلی داریم ما.یکم بخودمون بیایم.چرا باوجود این همه اعدام ها بازم شاهد این خیانت ها هستیم.
  • حسین IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    12 10
    برای من هم عجیبه.اون ادم کسی کشته که اگر هر ادم دیگری هم به جای اون بود همون کار رو میکرد.نمیدانم اگر خود اقای قاضی اگر بود چه میکرد؟
  • بدون نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    3 1
    به نظر من او از ناموسش حمایت کرده و به هیچ وجه نباید اعدام شود.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    3 1
    با این اوصاف اگه کسی به ناموسمان تجاوز کرد بگیم دستت درد نکند لطفا دیگر تکرار نشه ایول به تین فانون
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    5 0
    بد شدیم بدتر نشیم انشاالله
  • Mitra US ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    3 3
    خشونت به هیچ وجه راه حل اینجور مسایل نیست. گذشت روزگاری که آدمها مانند حیوان و یا انسانهای نخستین و به خاطر اینکه بهشون برخورده، غرورشون جریحه دار شده و یا حسودیشون شده، همدیگر را به قتل برسونند وجزا وسیله ای است که می توان از این جور رفتارهای حیوانی جلوگیری کرد. انسانی که اینقدر توانایی جلوگیری خشم خود را نداشته باشد، باید میان حیوانات زندگی کند، نه انسانها. به جای کشتن، آن دو را تنها می گذاشت، از خانه می آمد بیرون، و مراحل طلاق را طی می کرد. هر چیزی یک راه حلی دارد و راه حل زن و یا مردی که نمی خواهد با همسرش زندگی کند، کشتن نیست. البته من به هیچ عنوان از زن دفاع نمی کنم. ولی جزای خیانت، کشتن نیست و هیچ انسانی نباید اجرای عدالت را در حال خشم و به صورت خودسرانه در دست خود بگیرد. وگرنه سنگ رو
    • بدون نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      1 0
      من با این موضوع کاملاً موافقم که اگر هر کسی بخواد خودش عدالت رو اجرا کنه جامعه دچار آشفتگی و حرج و مرج می شه. ولی اگه این مرد طبق نظر شما عمل می کرد، احتمالاً دیگه امکان اثبات خیانت رو در صورت ترک محل نمی داشت و دو موضوع پیش می آمد: 1- بر خلاف عقیده ای که خیلی ها فکر می کنند مرد بدون هیچ دلیل منطقی و بسادگی می تونه زنش رو طلاق بده در واقعیت اینطور نیست و دادگاهها بسادگی حکم طلاق نمی دن و اگه اون زن همه چیزو حاشا می کرد اثبات خیانت تقریباً غیرممکن بود. 2- در این حالت مرد بیچاره باید مهریه احتمالاً چند صد سکه ای زن خائن رو هم می داد یا اگه نداشت می رفت زندان! در کل در این موارد شاید بهترین کار اطلاع به پلیس باشه که اون هم متاسفانه در خیلی از موارد با تاخیر بسیار وارد عمل می شه.
    • بدون نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      0 0
      اینکه شما چهار بار کامنت و پاسخ گذاشتین و توی سه تاش دائماً از لفظ حسادت استفاده کردین برای من خیلی جالبه. ظاهراً خیلی علاقه دارین که کلمه غیرت رو صرفاً مساوی با حسادت بیان کنین. ولی باید اینو بدونین که هم توی فرهنگ دینی ما و هم فرهنگ ملی ما غیرت کاملاً یک کلمه معنی داره و با حسادت مساوی نیست و انشاالله تا پایان تاریخ هم در فرهنگ این مرز و بوم باقی می مونه. البته برخی هم در جاهای نادرستی از کلمه غیرت استفاده (و در واقع سوء استفاده) می کنن که در جای خودش قابل نقده. (در مورد اینکه غیرتمندی ایرانی ها ریشه در تاریخ داره می تونین به کتاب ارزشمند تاریخ تمدن ویل دورانت مراجعه کنین، در مورد غیرت در فرهنگ دینی هم احادیث بسیاری از پیامبر و ائمه اطهار وجود داره)
  • hamid IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    7 0
    يه همچين زني اصلا لياقت نداشته كه بخاطرش ادم تب كنه چه برسه كه بخاد ادم بكشه بايد تف ميكرد تو صورتش ميگفت هري متمعن باشين به يكسال نرسيده خودش ميفهمه كه چه كلاهي رفته سرش چون هر مردي اينو ميدونه كه زني كه يكبار به شوهرش خيانت ميكنه بازم اينكارو ميكنه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    2 3
    بله اگه زن خودتونوبا یک مرد در خانه دیدید برای اینکه اعدام نشید حتما چای ،میوه،شیرینی بیارین اونا میل کنند ویتامین گیری کنند.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    3 2
    چی باحال . پس نظر حکومت اسلامی چیه ؟ باید می گفت فعلاً تو خونه با زنم باش من برم کلانتری پرونده تشکیل بدم ؟
  • پارمیس IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    6 2
    اینهمه مردا خیانت میکنن چی شد خیلی راحت سرشونو بالا میگیرن و هر غلطی بخوان میکنن..مرداگه به زنش برسه ،زن هیچ وقت خیانت نمیکنه.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    3 3
    [به خاطر ناموسش اعدام بشه جاش بهشته
    • تقي ال.... IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
      2 1
      جنايتكار است بايد اعدام بشود.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    4 4
    زن متاهل که زنا کنه باید اعدام بشه. این مرد هم کسی رو کشته که اگر متاهل بوده باید اعدام میشده پس خودبخود حکم اجرا شده و این شوهر صرفا باید چند ماه بره زندان و تمام. اگرم اون شخص مجرد بوده که که در نهایت این شوهر حکمش حبس ابده.اصلا در زمانهای قدیم در ایران قانون این بود که اگر کسی غریبه ای رو با زنش ببینه و اونو بکشه کار خوبی کرده و فقط 3 ماه اونم بخاطر حق دولت میرفت زندان . چرا براساس قوانین فرانسه و اروپا برمیدارید این مرد بیگناه رو اعدام میکنید؟ اونوقت اسم قوانین خودتونم میذارید قوانین اسلامی؟خب این شده که تعرض به زنان متاهل داره باب میشه شوهرها هم باید وایسن و تماشا کنن وگرنه اعدام میشن!! توی کتک کاری که حلوا بخش نمیکنن یکی میزنه یکی میمیره
  • صادق IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    2 3
    آخه این قانون مجازات اسلامیه. اگر مردی زنش را در حین ارتکاب زنا با مرد دیگری ببیند ریختن خون زنا کننده حلال است. باید به پویا بابت این کار دست مریزاد گفت نه اینکه اعدامش کنند.
  • پارمیس IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    6 8
    مرد اگر خوب باشه و به زنش برسه زن هیچ وقت خیانت نمیکنه.
  • آرمان IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    6 1
    من هم با اون عزيز باوجداني كه ميخواد از اين مرد حمايت كنه موافقم و تحسينش ميكنم چون به علت و چرايي اين ماجرا دقت كرده. البته هميشه خشونت نفي ميشه و اين عمل رو تقبيح ميكنم ولي من وقتي خودمو جاي اين مرد ميگذارم ميبينم كه توي اون لحظه چي كشيده. به خانواده مقتول هم تسليت ميگم و يادآوري ميكنم كه پسر مرحوم شما يك عمل بسيار زشت و نابجا مرتكب شده بود كه با يك زن متاهل ارتباط داشته و چه بسا اگر زنده بود جرمش سنگينتر از اون مرد مي‌بود. در باره اون خانم هم قضاوت زياد شده و من به احترام همه خانمهاي محترم سرزمين ام ترجيح ميدم وارد اين قضيه نشم. به هر حال دوست عزيز من با تو هم صدا ميشم و از مردم هم ميخوام كه اگه با نظر من و شما موافقن راي مثبت بدن و خبرآنلاين هم واسطه ما بشه و خبر رو به مسئولين منتقل كنه.
  • مهتاب IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    4 3
    اون خواهر شوهره کثیف تر از بقیه بوده که زنگ زده به برادرش .. اگه خیلی آدم بود به مراجع ذیصلاح باید گزارش میداد تا اصل ماجرا رصد بشه نه اینکه به برادر بدبختش زنگ بزنه و اونو دیوانه کنه به نظر من مرد توی شرایط بدی بوده ولی این که چرا به زن هیچ آسیبی نرسیده مشکوکه و می تونه دلیلی باشه که مرد اراجیف بافته
  • بدون نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    6 2
    چرا اعدام؟یعنی اگه میرفت خونه زنشو با یه مرد دیگه میدید باید براشون دست میزد بعد معذرت خواهی میکرد که مزاحم شده و میگفت من میرم شما راحت باشین؟!
  • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    6 2
    ببخشید یکی بگه پس این مرد بدبخت باید چی کار میکرده وقتی زنشو با مرده غریبه تو خونه اش دیده!!!!!!!؟؟؟ و تازه مرده با بی شرمی محض این پیشنهاد شرم آور رو بهش داده!
  • سیامک IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    2 0
    کلاگاصل قضیه مشکوک بنظرم باید یه بار دیگه دادگاهی بشه چون ظاهرا"مجهولات خیلی زیاده
  • Mitra A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    3 2
    بنا به نظر خیلی دوستان در اینجا (نه به نظر من)، هر زنی هم که شوهرش را در حال خیانت دید، باید یک چاقو بر داره و زنه را بکشه و اگه لازم بشه، شوهرش رو هم بکشه ... چوم به زنه بر خورده، غرورش جریحه دار شده و یه کم هم حسودیش شده ... بله اگه واسه این آقا موجه است، واسه همه خانوما هم موجه است ...
  • فرهاد IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
    1 1
    به نظر من اين موضوع بايد كارشناسي بشه بعد تصميم گرفته بشه و نبايد از خواهر اون مرد غافل شد اشتباه اصلي را اون مرتكب شده كه زنگ زده به بردارش كه يك خانم با خانمت رفتن خونه چون هر مرد با غيرتي كه بود تو اون شرايط همون كار را انجام ميداد واقعا خيلي سخته تصميم درست گرفتن ....
  • فرهاد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
    0 1
    به نظر من اين موضوع بايد كارشناسي بشه بعد تصميم گرفته بشه و نبايد از خواهر اون مرد غافل شد اشتباه اصلي را اون مرتكب شده كه زنگ زده به بردارش كه يك آقابا خانمت رفتن خونه چون هر مرد با غيرتي كه بود تو اون شرايط همون كار را انجام ميداد واقعا خيلي سخته تصميم درست گرفتن ....
  • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    0 0
    به خدا همه این جرایم به خاطر این که شرایط طلاق انقد سخت شده و مرد زبون نفهم هم قبول نمیکنه زن رو طلاق بده وقتی زنی مردشو دوس نداره نمیدونم چرا مرد انقد اصرار داره ادامه بده