۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴

علی ترابی دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر می‌گوید امسال چراغ سالن برج میلاد در کنسرت گروه‌های پاپ خاموش خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، از سال ۱۳۸۶که گروه‌های موسیقی پاپ به جشنواره موسیقی فجر راه پیدا کردند، اجراهای آن‌ها همیشه با اما و اگرهای فراوانی همراه بوده است.

از دوره بیست و ششم (سال گذشته) گروه‌ها و هنرمندان تازه کار این عرصه از بخش رقابتی کنار گذاشته شدند و گروه‌های حرفه‌ای هم در برج میلاد با شرایط ویژه و خاص روی صحنه رفتند که اعتراض و انتقادهایی نیز در پی داشت.
یکی از مواردی که در یکی دو سال گذشته کنسرت‌های گروه‌های پاپ را در سایه قرار داد، روشن ماندن چراغ سالن برج میلاد در هنگام اجرا‌ها بود که دلیلش را حرکات دور از شئونات برخی از تماشاگران عنوان کردند.
روشن ماندن چراغ‌ها و پر نور بودن سالن برج میلاد، حال و هوای کنسرت‌های پاپ را تحت الشعاع قرار می‌دادو تنش‌هایی را به بار می‌آورد که به هیچ وجه خوب نبود؛ شرایطی که گویا امسال مدیران جشنواره سعی در تغییر آن دارند.
در همین ارتباط، دبیر اجرایی جشنواره فجر می‌گوید: «امسال چراغ‌های سالن برج میلاد در هنگام اجرای گروه‌های پاپ خاموش خواهدشد تا مخاطبان در فضایی مناسب‌تر به تماشای برنامه‌ها بنشینند».

علی ترابی البته در عین حال تاکید می‌کند: «گروه‌های موسیقی و تماشاگران نیز باید در نظر بگیرند که این برنامه‌ها در دل جشنواره فجر برگزار می‌شوند که حال و هوایی متفاوت با اجراهای عمومی دارند».
ترابی ادامه می‌دهد: «نباید از یاد ببریم که این کنسرت‌ها، برنامه‌های موسیقی هستند و نباید در آن‌ها به دنبال جلوه‌های ویژه، نورپردازی‌های آن چنانی و حاشیه‌های غیر هنری بود.»
دوشنبه در نخستین شب جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر، احسان خواجه امیری روی صحنه می‌رود که باید دید برنامه‌اش در چه شرایط نوری و در چه فضایی اجرا خواهد شد.
سالن برج میلاد تا ۲۹ بهمن، پذیرای ۹ گروه موسیقی پاپ و مردم پسند خواهد بود.

دیگر برنامه‌های روز اول جشنواره موسیقی فجر را اینجا بخوانید.
58245
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =