سخنگوی جبهه انتخاباتی صدای ملت می گوید علی مطهری سر لیست این تشکل است.

 حمیدرضا کاتوزیان  که در کافه خبر حضور یافته بود در پاسخ به این پرسش که لیست صدای ملت سراسری است یا فقط در تهران ارائه خواهد شد؟، گفت:  فعلا جدی‌ترین فضا که امکان ارائه لیست وجود دارد در تهران است. در مورد دیگر استانها هنوز به جمع بندی نرسیدیم.
وی درباره اینکه  هزینه های انتخاباتی این لیست قرار است از کجا تامین شود؟ اظهار داشت: از نظر مالی وضعیت ما مشابه دیگران نیست و می توانم بگوییم خوب نیست. چرا که ما نه به دولت متصل هستیم و نه به شبکه هایی که به طور سنتی از اصولگرایان حمایت می کنند.
کاتوزیان واکنش های مردمی به این لیست انتخاباتی را خوب می داند و می گوید: در این مدت مراجعات خوبی به ما شده است. البته برخی از دوستانمان در ابتدا چندان تمایلی به انتخابات نشان نمی دادند اما هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم، به خود من می گویند ما حاضریم به لیست شما رای بدهیم.
وی که معتقد است فضای کنونی انتخابات متفاوت از گذشته است و برای رصد فضا باید کمی صبر کرد، تصریح کرد:  در دوره قبل که فضای سیاسی کشور لطیف تر از الان بود در مجلس فقط 35 درصد نماینده ها، نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان بودند. اما در بقیه کشور خیلی از نامزد ها که اتفاقا اصولگرا بودند، به طو مستقل کاندیدا شدند و بدون حمایت جبهه متحد و براساس اقبال مردمی وارد مجلس شدند. به همین دلیل عرض میکنم نباید چندان نا امید بود.
سخنگوی لیست انتخاباتی صدای ملت درباره اینکه آیا در لیست انتخاباتی این مجموعه اصلاح طلبان هم حضور دارند، گفت: لیست انتخاباتی صدای ملت لیست اصولگرایان معتدل، مستقل و منتقد دولت است.
وی با اعلام سر لیستی علی مطهری از سوی این تشکل، خاطر نشان کرد: بالاخره ایشان شناخته شده تر از بقیه هستند و از مدتها قبل هم پرچمدار مبارزه با تخلفات و قانون گریزی های دولت بودند.
نماینده مردم تهران در مجلس هشتم درباره اینکه آیا از لیست جبهه متحد، افرادی در لیست شما حضور دارد؟، گفت: بله، امکان دارد. آنها که با عقاید و روحیات و روش هایشان هماهنگ باشیم را احتمالا در لیست خواهیم آورد.
مشروح اظهارات کاتوزیان در کافه خبر را  ایـــنـــجــــا ببینید.
 
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    7 1
    درود بر آقاي دكتر كاتوزيان