روزنامه شرق نوشت:

پرونده زنی که متهم است با خوراندن دارو به شوهرش او را به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که متهم ادعا می‌کند بی‌گناه است.

متهم که نیلوفر نام دارد سه سال قبل با شکایت پدرشوهرش به اتهام قتل همسرش مسعود بازداشت شد. وقتی این شکایت به دست ماموران پلیس کرج رسید آنها بررسی‌های خود را آغاز کردند و متوجه شدند مسعود به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستانی در تهران جانش را از دست داده‌ است. پدر مسعود در شکایتش گفت: «من فکر می‌کنم عروسم پسرم را کشته ‌است چون او شوهرش را دوست نداشت و برای کشتن او تلاش زیادی می‌کرد. حتی پسرم در بیمارستان این موضوع را به دکترش گفته‌ بود.» با طرح این ادعا، ماموران نیلوفر را بازداشت کردند.

ماموران سراغ دکتر جوان رفتند و از او خواستند تا در مورد گفته‌های مسعود برایشان توضیح دهد. این پزشک گفت: وقتی مسعود را پیش من آوردند تشنج کرده ‌بود. من برایش دارو نوشتم و می‌خواستم همسرش را صدا کنم که داروها را بگیرد اما او مخالفت کرد و گفت زنش او را به این روز انداخته و اگر من بازهم داروها را به زنش بدهم دوباره او را مسموم می‌کند. من هم داروها را به خودش دادم.

این دکتر ادامه ‌داد: چند ساعت بعد همسر مقتول با من تماس گرفت و گفت حال شوهرش بد شده است. به او گفتم آمپولی را که تجویز کرده‌ام تزریق کنند. بعد از چند ساعت مسعود را دوباره به بیمارستان آوردند. حالش خیلی بد بود، امکانات لازم را نداشتیم به همین دلیل او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردیم که ظاهرا مداوا در آن بیمارستان هم کارساز نبود و مرد جوان جانش را از دست داد.
پلیس در شاخه دیگر از تحقیقات خود باخبر شد نیلوفر روز حادثه میهمان داشت و حمید پسرخاله‌اش و مریم نامزد او در خانه وی بودند و مسعود در مقابل آنها بدحال شده ‌است.
بنابراین نیلوفر مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: من شوهرم را نکشتم. حتی سعی کردم به او کمک کنم. شوهرم شهرستان بود. وقتی به خانه آمد حالش خوب نبود. گفت می‌خواهد بخوابد. اصلا به من نگفت دارو خورده ‌است. بعد از چند ساعت تشنج کرد. حمید و مریم خانه ما بودند. با کمک آنها شوهرم را به بیمارستان رساندیم. دکتر دارو داد و شوهرم را به خانه آوردیم. مریم که شغلش سقط جنین غیرقانونی بود یک مشتری داشت. دختر جوان آمد و جنینش را سقط کرد و رفت. شوهرم دوباره حالش بد شد. من با دکتر تماس گرفتم و او هم توصیه کرد آمپولی را که نوشته‌ است تزریق کنیم. من خودم این کار را کردم. بعد مسعود چند ساعتی خوابید. دوباره حالش بد شد و ما او را به بیمارستان رساندیم. این زن گفت: اگر من می‌خواستم شوهرم را بکشم او را به بیمارستان نمی‌رساندم. این زن نتوانست در مورد اینکه چرا شوهرش چنین ادعایی را مطرح کرده است توضیح دهد اما تاکید کرد قتلی در کار نبوده ‌است.

با توجه به اینکه بحث سقط جنین نیز مطرح شد مریم به عنوان عامل سقط جنین غیرقانونی در پرونده‌ای دیگر متهم شناخته شد اما در این پرونده هم به اتهام معاونت در قتل به همراه نیلوفر و حمید بازداشت شد. این سه متهم بعد از طرح آخرین دفاع و با توجه به اینکه پزشکی قانونی علت تامه مرگ را مسمومیت دارویی اعلام کرده بود از سوی دادسرا مجرم شناخته شدند و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده شد. روز گذشته قرار بود هر سه متهم در این شعبه محاکمه شوند اما از آنجایی که آنها با قرار وثیقه آزاد شده بودند در دادگاه حاضر نشدند و محاکمه به تعویق افتاد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رودیان IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    5 35
    به نظر من پدرشوهره قاتله
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    21 10
    بامشاهده شواهدومطالعه گزارش بنظرميرسددكترجوان انگيزه اش بيش ازهمه بوده چون امكانات كافي براي معالجه نداشته؟
  • هاني IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    20 12
    آقاهه مسموم شده ومرده.....اين به نامزدپسرخاله چه ربطي داره؟
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    18 7
    به نظر من، قتل کار اون دختر جوان بوده که اومده تا مریم برایش سقط جنین بکند:)))
  • امیدوار IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    23 4
    یعنی یه روزی می رسه که وقتی خبر آنلاین رو باز می کنی خبری از قتل نباشه؟
  • درک IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    32 3
    به نظر من قاتل همون مقتوله! درک هستم بهمراه همکارم هنری...
  • OTHER IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    2 0
    يكي مي مرد زدرد بي نوايي ، يكي كي مي گفت خانم زردك مي خواهي
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    2 0
    احتمالا تزریق اشتباه و تجویز داروی نا به جا علت مرگ می باشد.
  • نسیم IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    10 0
    آخه یعنی چی؟ شاید اصلا شوهره از زن دل خوشی نداشته و این دو تا م مثل هر زن و شوهر دیگه ای دعواشون شده بوده...حالا چون شوهره ادعا کرده که زنش مسمومش کرده، یعنی واقعا اینطوریه؟ پس یعنی هرکسی هرچی می گه راسته؟ با چه دلیل و مدرکی الان این نیلوفر متهم شده؟ از کجا معلوم که شوهرش توهم توطئه نزده بوده؟ با این حساب ادم واقعا باید حواسش جمع باشه که نکنه کسی از آدم بدش بیاد چون ممکنه واقعا به خاطر مسمومیت دارویی قتل طرف بیفته گردنت!