۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به فعال سازی سامانه پاسخگوی شبانه روزی برای دریافت انتقادات مردم اعلام کرد: با هر گونه تخلف و یا کم فروشی بنزین در جایگاه‌ها برخورد قانونی میشود.

مجید شهیدی با اشاره به نظارت و بازرسی شبانه روزی از وضعیت عرضه و توزیع فرآورده‌های مختلف نفتی در جایگاه‌های سوخت کشور، گفت: با انجام این بازرسی های دوره ای، با هرگونه تخلف در فروش فرآورده های نفتی و به ویژه بنزین و گازوییل برخورد قانونی می شود.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه شبانه روزی پاسخگویی در سطح شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تصریح کرد: مردم با تماس با شماره تلفن 09627 می توانند در تمامی ساعات شبانه روز هرگونه نارسایی در توزیع فرآورده های نفتی در جایگاه های سوخت را اعلام کنند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابراز داشت : با تماس مردم در کمترازمدت 48 ساعت با تشکیل پرونده، هر گونه مشکل و تخلفات احتمالی در جایگاه های عرضه سوخت، مورد پیگیری قرار گرفته و در نهایت با گرفتن استعلام از مناطق 37 گانه پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور نتایج پیگیری‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
شهیدی اظهار داشت: همچنین از طریق این سامانه شبانه روزی اطلاع رسانی لازم به مردم درباره صدور کارت هوشمند سوخت المثنی و سایر خدمات سوختی ارایه خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه حتی مردم از طریق این سامانه پاسخگو می توانند فعالیت جایگا‌ه‌های سوخت با زیر ظرفیت اسمی را گزارش دهند، بیان کرد: در شرایط فعلی ظرفیت ذخیره سازی، انتقال و توزیع فرآورده‌های مختلف کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین از برخورد قانونی با هرگونه تخلفات احتمالی در مجاری‌ عرضه سوخت سراسری کشور خبر داد و افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ارایه سوخت با کیفیت مطلوب و برخورد مناسب با مردم را در دستور کار قرار داد.
شهیدی در پایان با اشاره به نظارت شبانه روزی از وضعیت عرضه سوخت در 1826جایگاه سی.ان.جی و بیش از 2909 جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور، خاطر نشان کرد: با هر گونه تخلف و نارسایی درفروش بنزین در جایگاه ها برخورد قانونی می شود.
 

/22131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    10 1
    کی تیتر برخورد قانونی با کم فروشی پهنای باند رو ببینیم همین الان در سایت رایتل به صراحت دارن جرم میکنن
  • جایگاهدار IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    10 2
    ای کاش مصاحبه ای با جایگاهداران هم انجام می دادید ، ما مظلوم ترین سرمایه گذاران سطح کشور هستیم و شرکت پخش فراورده های نفتی ایران مثل برده با ما رفتار می کند، هزینه های خدمات دولت به مردم را ما باید بدهیم ، همیشه هم محکومیم ، ضعیف ترین درامد را نسبت به سرمایه مان داریم. من یکسال است خواننده سایت شما هستم ولی هیچ وقت به این موضوع رسیدگی نشده و مصاحبه ها هم فقط با مسئولین دولتی صورت گرفته
  • بدون نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    9 4
    برخورد قانونی؟!!! کلمه قشنگ ولی دست نیافتنی برای مردم در اکثر زمینه ها! من خودم L90 دارم تا حالا توی چند تا پمپ بنزین 60 لیتر هم بهش بنزین زدم!!! در حالیکه ظرفیت باک اون 50 لیتر ذکر شده!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    9 0
    با کم فروشی نان سنگگ کی برخورد خواهد شد !؟ روز بروز قد و قوار این نان پر مصرف آب میرود و کیفیتش کم میشود
  • بدون نام US ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    5 3
    به هر کسی که ماشین داره ماهی 40 هزار تومن نقد بدید و این بساط یارانه الکی را جمع کنید همه با یه نرخ بزنن و با کارت بانکی هم پولش را بدند و انقدر مسخره بازی در این پمپ بنزین ها نباشه
  • بدون نام US ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    3 5
    جایگاه دار اصلا نمی خواد بنزین یارانه ایی بزنه و بهت علامت می ده برو پمپ کناری بزن و می خواد آزاد فروشی کنه.