برف و باران از شنبه دوباره شروع می شود.

به گزارش خبرآنلاین، سامانه بارشی که در دو سه روز گذشته در ایران بود، غوب امروز، جمعه از کشور خارج می شود. اما از اواخر جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور ابتدا در غرب و شمال غرب بارش برف و باران شروع شده و بتدریج گستره بارش‌ها به جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نواحی مرکزی و نیمه شرقی کشور نیز می‌رسد.

از اواسط روز یکشنبه بتدریج بارش‌ها به نوار شمالی کشور محدود می شود؛ با نفوذ جریانات شمالی، بارش‌ها در سواحل شمالی کشور تشدید می شود. ضمن اینکه دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش محسوس دارد. همچنین تا دوشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

اما برای روز شنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق خوزستان و با شدت کمتر در استان‌های البرز، تهران و شمال سمنان به سبب بارش برف در مناطق سردسیر اختلال در تردد جاده‌ای و به سبب بارش باران در مناطق گرمسیر آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

روز یکشنبه نیز بارش برف در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و با شدت کمتردر شمال استانهای سمنان، تهران و البرز سبب اختلال در تردد جاده‌ای می شود.

در روز شنبه آسمان تهران بتدریج ابری گاهی با بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی شده است. حداقل و حداکثر دما در این روز به 2 و 13 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینش شده.

روز یکشنبه آسمان پایتخت ابری با بارش باران و برف گاهی وزش باد در بعدازظهر کاهش ابر خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با حدود 4 درجه کاهش به 1- و 9 خواهد رسید.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    28 5
    هوووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااا
  • نوید IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
    22 2
    بالاخره کرمان ما هم خیس شد.................