ایسنا نوشت:

آيت‌الله امامي‌كاشاني در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به راهپيمايي 22 بهمن و حضور يكپارچه ملت ايران گفت: بسياري از خبرگزاري‌ها و بويژه غرب، آمريكا و صهيونيست‌ها سعي كردند وحدت و حضور مردم را به حاشيه ببرند. البته برخي از خبرگزاري‌هاي خارجي به نكات جالبي اشاره كردند و گفتند عظمتي كه در انقلاب و رشد هيجاني كه بين مردم ديده مي‌شود، به دليل وجود دموكراسي يا همان انتخابات است؛ زيرا در ايران انتخابات زياد برگزار مي‌شود و مردم نيز با حضورشان سعي مي‌كنند وحدت ملي را نشان دهند.
گزيده سخنان خطيب جمعه تهران از اين قرار است:
·         دشمنان در اين انتخابات هم سرمايه‌گذاري كرده‌اند تا مانع وحدت و حضور يكپارچه مردم در آن شوند.
·         پس از راهپيمايي 22 بهمن كه در روستاها و شهرها برگزار شد، برخي دشمنان سعي كردند به حاشيه بروند و با گوشه‌نشيني، تنها انتقاد كنند. اين در حالي است كه ملت ايران با وجود خستگي‌ها و سخناني كه عليه كشورشان زده مي‌شود در موعد مقرر اتحاد خود را به همه نشان داده و وارد عرصه مي‌شوند. ان‌شاءالله ساير كشورها هم به‌وسيله همين حركت‌ها افراد نااهل و طاغوتي را از سرزمين‌هايشان بيرون كنند.
·         33 سال است كه دشمنان ما را از لحاظ سياسي و اقتصادي تحريم كرده‌اند ولي مقام معظم رهبري بارها تاكيد كرده‌اند و مسوولان نيز مرتب اين مساله را تكرار مي‌كنند كه اين تحريم‌ها ملت ايران را بيدار كرده است و در پايان هم به ضرر خود تحريم‌كنندگان خواهد شد و همين مساله تحريم نفت هم به ضرر آنها تمام خواهد شد.
·         ملتي كه بينا است بايد از اين ظواهر عبور و به باطن مسائل توجه كند و ببيند كه آنها از اين تحريم‌ها تنها مي‌خواهند وحدت ما را بشكنند و تمام تحريكات آنها براي انتخابات هم به همين دليل است تا شايد با اين حربه‌ها بتوانند حضور مردم را كمرنگ‌تر كنند. اگر مردم وحدت كلمه را حفظ كنند ملت ما روز به روز سرافرازتر خواهند بود و دانشگاهيان با وجود اين‌كه دشمنان چند تن از اساتيد برتر ما را به شهادت رساندند، بايد به پيشرفت‌هاي علمي فكر كنند و اين امر را بدانند كه دشمنان نمي‌خواهند ما پيشرفت كنيم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =