روزنامه جام‌جم نوشت:

مردی که به قصد انتقام از دوستش، او را به بهانه یافتن گنج به دره‌های نصیرآباد شهریار برده و پس از کشتن، جسدش را سوزانده بود، همراه 3 همدست فراری‌اش دستگیر شد.
رسیدگی به این پرونده روزهای پایانی آذر امسال با شکایت مردی مبنی بر گم شدن پسر جوانش در دستورکار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت پسر جوانش برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. در پی این موضوع، جستجو‌های پلیسی برای یافتن جوان گمشده آغاز شد تا این که ماموران هفته گذشته اطلاع یافتند آخرین بار مرد گمشده، با 4 مرد دیده شده است. از این رو، این افراد به عنوان مظنون‌های پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند. در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد مرد گمشده و 4 جوان بازداشت‌شده با هم دوست بوده و همیشه در قهوه‌خانه‌ای یکدیگر را ملاقات می‌کرده‌اند، اما از چندی پیش چند بار با هم مشاجره و دعوا کرده‌اند. 

 

اعتراف به جنایت

یکی از متهمان در اظهاراتش، خود را قاتل جوان گمشده معرفی و عنوان کرد، از چندی پیش من و جوان گمشده بر سر اختلاف‌هایی با هم دعوا کردیم و به خاطر کینه‌ای که از او به دل داشتم، درصدد انتقام‌گیری بودم. روز حادثه با او تماس گرفتم و با ادعای این که من و دوستانم در حفاری از دره‌های نصیرآباد شهریار چند شیء عتیقه یافته‌ایم، او را فریب داده و به پاتوقمان کشاندیم.

 

متهم جسد را سوزانده و دفن کرده بود

متهم با اشاره به این جنایت هولناک گفت: او به پاتوقمان آمد و به همراه من و 3 دوست دیگرم به سمت دره‌های نصیرآباد حرکت کردیم. وقتی به محل رسیدیم، خواستم کمکمان کند تا با حفاری، گنج نهفته را بیرون بیاوریم. در این هنگام با ضربات چاقو او را کشتم. ابتدا جسد را به کمک دوستانم به بالای دره آوردیم و پس از سوزاندن، بقایای جسد سوخته را همان جا دفن کردیم.

در پی این اعتراف تکان‌دهنده، 3 همدست متهم نیز گفته‌های او را تایید کردند. ماموران با انتقال متهم به محل دفن جسد، جمجمه و بقایای جسد سوخته را در حالی که سگ‌های ولگرد بخش‌هایی از آن را خورده بودند، کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    9 5
    رفقتا بــــو گرفته..
  • بدون نام DE ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    14 1
    دیگه به اعدام کردن هم باید گفت زکی
  • شهریارپور IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    23 5
    چرا مردم با فرهنگ ایران باستان بدینجا رسیده اند؟؟؟کجای کار مان اشکال داشت؟
    • شفيعي IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
      9 0
      آه!!! فقط خدا عاقبتمونو بخير كنه!!
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    8 9
    کجاش تکان دهنده ست؟ ازاذل اوباشن دیگه.
  • عدالت خواه IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    21 1
    به كدامين سو ايچنين شتابان مي شتابيم. ما را چه شده است. كاري با هم نوع خود مي كنيم كه حيوان، با هم نوع خود نمي كند.بل هم أضل سبيلا ي خداي رحمان را بياد مي آورم و به اهدنا الصراط المستقيم او پناه مي بريم.