ایران نوشت:

 رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تبلیغ نامزدهای انتخاباتی درمدارس ممنوع است، افزود: هیچگونه تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی در آموزشگاه ها صورت نمی گیرد وهمه مدیران و معاونان مدارس و همچنین مدیران کل مناطق آموزش و پرورش بر این امر نظارت دارند. علی فرهادی ضمن تکذیب تبلیغ انتخاباتی منفی یا مثبت از فرد یا گروه خاصی در مدارس افزود: سیاست آموزش و پرورش بر فرهنگ سازی شرکت فعال و پرشور در انتخابات استوار است.
وی اضافه کرد: فرهنگ سازی حضور باشکوه در انتخابات به عنوان یک وظیفه تربیت سیاسی دانش آموزان از سوی مربیان پرورشی، معلمان و مدیران مدارس دنبال می شود.
رییس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس به هیچ وجه فضای سیاسی ندارد، اظهار داشت: فقط فضای آموزشی، پرورشی و تربیتی در همه مدارس کشور حاکم است.
فرهادی تصریح کرد: مربیان تربیتی و پرورشی و معلمان ضرورت حضور پرشور در انتخابات و تاثیر آن بر سرنوشت جامعه را برای دانش آموزان بیان می کنند.
وی گفت: چنانچه حمله به فرد یا گروه خاصی در برخی از مدارس مشاهده شد، مسوولان وزارت آموزش و پرورش به محض اطلاع موضوع را پیگیری و اقدامات لازم برای اصلاح آن را صورت خواهند داد.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه (12 اسفندماه جاری) در سراسر کشور برگزار می شود.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =