وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی وجیه‌اله جعفری معاون معدنی خود را با حفظ سمت به سرپرستی ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ) منصوب کرد.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، جعفری هم اکنون در سمت معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشغول فعالیت است.

وی از چهره‌های باتجربه در امور معدنی و آشنا با وظایف سازمان ایمیدرو است زیرا که از مدت‌ها پیش بنا به پیشنهاد هیات عامل و با تایید وزیر صنعت، معدن و تجارت اختیارات ویژه‌ای را دریافت کرد تا به رتق و فتق امور این سازمان در شرایط خاصی که با آن مواجه بود، بپردازد.

براین اساس جعفری که با عهده‌دار شدن مسئولیت‌های بیشتری درگذشته درحوزه ایمیدرو موظف شده بود تا به‌موقع به همه درخواست‌های ذی‌نفعان این سازمان رسیدگی کند، اکنون به‌طور رسمی سرپرست این سازمان شد.

 

خبرآنلاین می افزاید:پیش از این، خدامراد احمدی ریاست ایمیدرو رو برعهده داشت که در جریان بررسی قضایی پرونده سوء استفاده 3 هزارمیلیارد تومانی به عنوان متهم بازداشت شد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منتظر یارانه IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    43 0
    تازه قرار بود فاز دوم طرح هدفمندی اجرا بشه چرا عجله میکنن؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    26 1
    انشا لله مبارک است امید وارم این مدیر جدید سرو سامانی به کارها بدهد. چون مدیر قبلی تمامی پروِژه ها را باشکست مواجه نمود و از مدیران ضعیف استفاده می نمود . از جمله این مدیران ضعیف مدیر طرح فولاد است که دائم گزارش پیشرفت را بالاتر از مقدار واقعی جلوه میدهد که در عمل این طور نیست و دائم هم ازسیما تبلیغات کار خود را نشان میدهد. بیچاره ما جوانان سفید دشت استان چهارمحال که منتظر راه اندازی کارخانه هستیم. امید وارم وزیر محترم و این مدیر جدید مشکلات را پیگیری فرمایند
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    36 3
    ایشان به کار احتیاج ندارد که برکنار شد