رفتارهای انتخاباتی در فوتبال ایران/از وصل بودن به بالا و تا ما هستیم شما رای نمی‌آورید!

طراحی صحنه انتخابات در فوتبال ایران بعضاً به این گونه بوده است که بعضی از اهالی فوتبال خود را نزد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و اهالی فوتبال ، پیش از آغاز رقابت انتخاباتی ، برنده اعلام کرده‌اند.

یعنی به گونه‌ای صحنه‌آرایی کرده‌اند که رقبای قدرتمند را اساسأ از آمدن به میدان رقابت ، باز دارند.

بعضاً با القای منتسب بودن خودشان به بالا

 و بعضاً با ترساندن رقبا از اینکه صلاحیت آنها تایید نخواهد شد

 و بعضاً با ترساندن رقبا از اینکه تا ما باشیم شما رای نخواهند آورد

و همانند اینها

رقابت انتخاباتی در فوتبال ، خودش یک کانون و مسابقه مهم برای وزن‌کشی و عیارسنجی جریانهای موثر در فوتبال ایران و شناسایی و تحلیل رفتارهای سازنده یا ویرانگر ما و محک زدن مجمع عمومی فدراسیون فوتبال.

باید جریان خود را در انتخابات فدراسیون فوتبال ، مطرح‌ کنیم و با قدرت و انگیزه بالا به رقابت با جریانهای دیگر بپردازیم.

 انتخابات فدراسیون فوتبال و نتایج آن به ما خواهد گفت که کانون‌های ایستایی و کانون‌های پویایی فوتبال ایران کدامند.

 انتخابات فدراسیون فوتبال و نتایج آن به ما خواهد گفت که چه مولفه‌هایی فوتبال ایران را به سمت مردمی بودن و یا دولتی بودن سوق می‌دهند.

 انتخابات فدراسیون فوتبال و نتایج آن به ما خواهد گفت که مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ایران تا چه اندازه ، قابلیت و ظرفیت انتخاب‌های درست و کارآمد را دارد؟

حضور قدرتمندانه یک جریان که به مردمی بودن و انسجام بخش بودن فوتبال و کارآمدی و شفافیت در مدیریت بر فدراسیون فوتبال قایل باشند ضرورت دارد.

به امید شکل‌گیری و حضور قدرتمندانه چنین جریانی در عرصه انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در اسفندماه ۱۴۰۳.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 2004197

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =