۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷

روزنامه ایران نوشت:

شوهرانی که طی دو جنایت، همسران خود را به قتل رسانده بودند، توسط مأموران پلیس استان خراسان رضوی دستگیر شدند.

 

جنایت اول
یکی از این شوهران که مردی 45 ساله است در اوج خشونت همسر 53 ساله‌اش را در منزلشان واقع در مشهد خفه کرده است.
سرهنگ پاسدار ابوالقاسم باروح درباره این جنایت گفت: شوهر عصبانی بی‌آنکه کنترلی بر رفتار و اعصاب خود داشته باشد، در جریان درگیری خانوادگی با دست‌‌های خود زنش را خفه کرده بود. مأموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد وقتی از این واقعه باخبر شدند، در محل جنایت حاضر شدند و متهم را که پس از سال‌‌ها زندگی مشترک با همسرش مرتکب قتل شده بود در حالی که وضعیت روانی مناسبی نداشت، دستگیر کردند. این مرد در جریان بازجویی اولیه صراحتاً به قتل همسرش اعتراف کرد.


جنایت دوم
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی همچنین به وقوع یک جنایت هولناک اشاره کرد و گفت: مرد جوانی در شهرستان سبزوار، پس از کشتن همسرش، جسد او را به بیابان کشاند و به آتش کشید.
این مرد قبلاً در تماس با پلیس 110 خبر داده بود که زن 25 ساله‌اش از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است. مأموران پلیس آگاهی سبزوار پس از دریافت این خبر، تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن سرنخی درباره سرنوشت زن جوان که کر و لال بود، آغاز کردند و ضمن تحقیق، همسر این زن را که او هم کر و لال بود به عنوان مظنون دستگیر کردند.
متهم در بازجویی‌‌های پلیسی پرده از راز جنایتی هولناک برداشت و به قتل زن جوانش به‌خاطر اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. وی گفت که پس از کشتن همسرش، جسد او را به بیابان برده و به آتش کشیده است.  جسد کاملاً سوخته این زن در بیابان پیدا شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متاهری IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    61 2
    مشهد به کانون حوادث تبدیل شده است.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    20 2
    یکی بگه چی شد؟ (این مرد قبلاً در تماس با پلیس 110 خبر داده بود که زن 25 ساله‌اش از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است) (همسر این زن را که او هم کر و لال بود به عنوان مظنون دستگیر کردند) ..همسر این خانم که کرولال بوده چه حوری در تماس با پلیس 110 خبر داده که زنش بیرون رفته وناپدیدشده؟؟؟؟!!!!!!!
  • دار يوم IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    29 1
    بابا يكى بگه مشهد چه خبره ما كم كم داريم مي ترسيم .
  • بدون نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    11 2
    دقت کنید: این مرد قبلاً در تماس با پلیس 110 خبر داده بود که زن 25 ساله‌اش از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است و در همان جا: همسر این زن را که او هم کر و لال بود به عنوان مظنون دستگیر کردند همسر این خانم که کر ولال بوده چه جوری با پلیس 110 تماس گرفته وموضوع را خبر داده؟؟؟؟ میشه یکی بگه چه جوری میشه؟؟؟!!
    • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      2 2
      توجه داشته باشيد با استفاده از تلفن همراه رايتل و به صورت تصويري با پليس 110 تماس گرفته و كاملا توضيح دادند كه همسر كر ولالشان مفقود شده به شيون و زاري !!!!!!!!!!!
  • بدون نام SE ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    14 2
    چه میکنه مشهد!!! ماشاللللللللللللا داره واقعاًٌ
  • هاني IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    4 3
    يه روزي فريادمظلوميت زنان مظلوم ودختركان معصوم گوش تمام دنيا را كر خواهدكرد.....
  • بدون نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    3 0
    همسر این زن کرو لال که با 110 تماس گرفت خودش کرولال بود. چطور با 110 حرف زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟