فارس نوشت:

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که حضور افراد بستگی به خود آنها دارد اما حضور در انتخابات از نظر بنده یک تکلیف الهی است. هر کس با هر سلیقه‌ای که می‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد. 

محسن رضایی با حضور در حسینه ارشاد رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: حضور در انتخابات انجام یک تکلیف و رسالت ملی است و همین که ما در انتخابات شرکت می‌کنیم، به هدف‌مان نیز رسیده‌ایم. فرقی ندارد که چه کسی در انتخابات موفق شود چراکه مهم این است که درانتخابات شرکت کرده‌ باشیم و این خود نوعی پیروزی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دموکراسی یعنی همین که هر کس با هر سلیقه‌ای که می‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد و یا حضور پیدا نکند.

وی با بیان اینکه "نمایندگان با لیست‌های مختلفی در انتخاب شرکت کرده‌اند لذا بنده پیش‌بینی می‌کنم که مجلس آینده ائتلافی خواهد بود"، در پاسخ به این سؤال که شما از چه جبهه‌ای در انتخابات برای رای دادن حضور پیدا کرده‌اید، گفت: بند اصولگرا هستم ولی اصولگرایی بنده با دیگران فرق می‌کند. چراکه دنبال انحصار طلبی یا ماندن برای همیشه نیستم بلکه اصولگرایی هستم که با آینده خود را تطبیق می‌دهم.

رضایی با تاکید بر اینکه پیش‌ بینی می‌کنم که مشارکتی بالای 50 درصد در انتخابات مجلس رخ دهد، اضافه کرد: حضور افراد بستگی به خود آنها دارد اما حضور در انتخابات از نظر بنده یک تکلیف الهی است.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =