رییس مجلس با تاکید بر حضور پرشکوه مردم و ابراز امیدواری برای ادامه چنین حضوری تا پایان زمان رای‌گیری، گفت: برخی از نامزدها در این مدت حرف‌هایی زده‌اند که نباید آن را به کینه تبدیل کرد.

علي لاريجاني پس از انداختن راي خود در صندوق شماره يك مستقر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع خبرنگاران، ضمن دعوت از مردم براي حضور پرشكوه در پاي صندوق‌هاي راي،‌ گفت: البته از دقايق اوليه صبح مردم حضور پرشكوهي در پاي صندوق‌هاي راي داشته‌اند كه اميدوارم اين روند تا پايان زمان راي‌گيري ادامه پيدا كند.
به گزارش ايسنا، وي گفت: در شرايطي كه دشمنان نگاه وسوسه‌آميزي به كشور اسلامي ايران دارند، بايد با رفتارهاي خود بفهمانيم كه همه ما در عصر صيانت از حقوق ايراني ملت و مسئولان نظام با اتحاد و هماهنگي با يكديگر در راستاي سازندگي كشور تلاش مي‌كنيم و كسي نمي‌تواند منكر اين موضوع شود.
رييس قوه مقننه در ادامه با تاكيد بر اينكه انتخابات نماد شخصيت ايران است، گفت: ملت ايران با حضور در انتخابات براي سرنوشت خود تلاش مي‌كند، از اين رو مي‌توان گفت كه انتخابات ميدان دشمني نيست، بلكه ميداني براي رقابت به شمار مي‌آيد.
لاريجاني ادامه داد: بر اين اساس بعد از اعلام نتايج انتخابات، همه افرادي كه براي خدمت به اين نظام كانديدا شده‌اند بايد به اعتماد و راي مردم احترام بگذارند و اگر فردي راي نياورد بايد ضمن رعايت آداب انتخابات، به كسي كه راي آورده در خدمت‌رساني به مردم كمك كند.
نماينده مردم قم در مجلس همچنين با اشاره به برخي از تخريب‌هاي صورت گرفته در اين مدت گفت: برخي از نامزدها در اين مدت حرف‌هايي زده‌اند كه نبايد آن را به كينه تبديل كرد، البته كساني كه خلاف قانون انتخابات گام برداشته‌اند بايد بدانند كه با اين كارها به نظام لطمه مي زنند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =