مهر نوشت:

رئیس کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد انتخابات استان تهران، با بیان اینکه تاکنون نزدیک به یک میلیارد تومان برای انتخابات در استان تهران هزینه شده است، گفت: تمهیدات لازم برای شعب اخذ رأی که نیازمند تعرفه انتخاباتی هستند اندیشیده شده است.
ناصر آذری فر اظهار داشت: ما تاکنون بهترین برنامه های پشتیبانی از شعب اخذ رأی در سراسر استان تهران را داشته ایم. به طوری که 5 هزار و 455 شعبه اخذ رأی در استان تهران را از نظر تجهیزات، خودرو و مواد غذایی به بهترین نحو تأمین کرده ایم.
وی همچنین در خصوص کمبود تعرفه در برخی از شعب اخذ در استان تهران نیز گفت: ما پیش بینی های لازم را برای تهیه و در اختیار قرار دادن تعرفه های انتخاباتی انجام داده ایم به طوریکه هر شعبی که اعلام نیاز کرد، بلافاصله تعرفه های انتخاباتی را در اختیار آنها گذاشته ایم. در شهر تهران به شعباتی مانند مسجد النبی و مسجد لرزاده که تعرفه انتخاباتی نیاز داشتند، در اسرع وقت این تعرفه ها را در اختیار آنان قرار دادیم.
وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 90 درصد حوزه های انتخابیه در استان تهران به صورت نیمه مکانیزه و 10 درصد دیگر (شهرستان پاکدشت) به صورت کاملا مکانیزه فراینده رأی گیری را انجام می دهند، گفت: کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای اخذ رأی که به صورت مکانیزه و چه نیمه مکانیزه را برای شعب اخذ رأی تهیه کرده ایم و در این رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =