مهر نوشت:

با پایان شمارش آرا در شهرستان بروجرد علاء الدین بروجردی برای چهارمین دوره به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
همچنین با توجه به اینکه هیچ کدام از نفرات بعدی حائز 25 درصد آرای ماخوذه نشدند کار انتخاب نماینده بعدی بروجرد و اشترینان نیز به دور دوم کشیده شد. بهرام بیرانوند و هادی مقدسی در دور دوم انتخابات بروجرد با یکدیگر به رقابت می پردازند.
علاء الدین بروجردی کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در استان لرستان بوده است.
با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابیه مسجدسلمیان، هفتکل، لالی و اندیکا، اسماعیل جلیلی با کسب بیشترین آرا به عنوان نماینده این حوزه وارد مجلس شد.
امیدوار راضایی میرقائد برادر محسن رضایی و نماینده چهار دوره قبلی این حوزه انتخابیه ابتدا در تهران نام نویسی کرد و سپس قصد تغییر حوزه به مسجدسلمیان را داشت ولی انتقال حوزه انتخابیه اش با مخالفت روبرو شد و وی مجبور به حضور در تهران شد.
به همین دلیل فرصت برای حضور چهره های جدید فراهم شد و در نهایت اسماعیل جلیلی موفق به کسب بیشترین آرا شد و به نمایندگی از مردم مسجدسلمیان، هفتکل، اندیکا و لالی وارد بهارستان شد.
جلیلی در این انتخابات حدود 28 هزار رای را به خود اختصاص داد. غلامحسین بابادی جلوگیری مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با 16 هزار رای دوم شد.
جبهه متحد اصولگرایی برای این حوزه انتخابیه هیچ نامزدی را مورد حمایت قرار نداد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =