شما نظر بدهید/ با پیشنهاد ایجاد محدودیت بیشتر برای تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران موافق هستید؟

به پیشنهاد شورای شهر تهران برای تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران قرار است محدودیت‌های بیشتری ایجاد شود.

به گزارش خبرآنلاین، شورای شهر تهران تصمیم گرفته محدودیت‌های بیشتری برای تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران ایجاد کند، البته این محدودیت‌های پیشنهادی برای تردد در محدوده طرح ترافیک است. در این پیشنهاد قرار است عوارض بیشتری از خودروهای پلاک شهرستان برای تردد در محدوده طرح ترافیک اخذ شود. آن‌طورکه اعضای شورای شهر گفته‌اند اقدام به مسافرکشی توسط این خودروها سبب نارضایتی تاکسیران‌های تهرانی شده است.

این پیشنهاد مخالف هم دارد، وزیر کشور در واکنش به آن گفته: «قطعاً مخالف این طرح هستیم، اگر بقیه شهرها همین تصمیم را بگیرند که خودروهای پلاک تهران وارد آن شهرها می‌شود عوارض سنگین بر آن ببندند، یک واگرایی ایجاد می‌شود و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.»

حالا نظر شما چیست، آیا با پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران موافق هستید؟

شما می‌توانید نظر خود را در بخش کامنت همین خبر بنویسید.

۲۳۳۲۳۳

کد خبر 2019551

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 115
  • نظرات در صف انتشار: 220
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    اصلا کار خوبی نیست با این گرانی های بلیط و مسافرخانه ها و هتل ها و تمرکز وزارت خانه و مراکز سازمان ها شرکت ها در تهران مردم باید چکار کنند. تبعیضی بیش نیست پیشنهاد شورای شهر
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      قطعا موافقم. در منطقه جنت آباد شمالی تمام فضاهای سبز و پارک ها شده محل اطراق دایمی سواری هایی که از شههرستان ها اومدن. همه جا را کثیف میکنن. حتی بلد نیستن ظرف یک بار مصرف که غذا خوردن را به سطل آشغال بیاندازن. موارد زیادی هم بوده که ایجاد مزاحمت برای دختران ساکن محل کردن . چرا باید ما مالیات و عوارض بدهیم ولی پارک و فضای سبزمان را اینها اشغال کنند. ضمنا اشتغال جوان های تهرانی را به خطر انداخته اند. مسافری که حق جوان ساکن تهران هست را چرا باید شهرستانی ها جابجا کنن و کرایه اش را بگیرند. آنها بروند شهر خودشان کار کنن
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      98 14
      این محدودیت برای دریافت عوارض ورود به طرح مانند خودروهای پلاک تهران است در واقع محدودیت بیشتر نیست فقط دیگر رایگان وارد طرح نمی شوند اما امیدورام اجازه مسافربری هم نداشته باشند
    • حسن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      34 7
      بله درد های خیلی مهمتری داریم
  • محمد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    روزگار این شهر رو مسافرکش پلاک شهرستان ، موتور های اوباش و اسنپ پلاک شهرستان سیاه کردند، وزیر کشور یا خودش مسافرکش پلاک شهرستانه یا فرزندانش که گارد گرفته
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    قطعا موافقم. در منطقه جنتا آباد شمالی تمام فضاهای سبز و پارک ها شده محل اطراق دایمی سواری هایی که از شههرستان ها اومدن. همه جا را کثیف میکنن. حتی بلد نیستن ظرف یک بار مصرف که غذا خوردن را به سطل آشغال بیاندازن. موازد زیادی هم بوده که ایجاد مزاحمت برای دختران ساکن محل کردن . چرا باید ما مالیات و عوارض بدهیم ولی پارک و فضای سبزمان را اینها اشغال کنند. ضمنا اشتغال جوان های تهرانی را به خطر انداخته اند. مسافری که حق جوان ساکن تهران هست را چرا باید شهرستانی ها جابجا کنن و کرایه اش را بگیرند. آنها بروند شهر خودشان کار کنن
    • سعید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      نشستی تو لونه‌ت به بقیه بدوبیراه میگی. خبر نداری شهرستانای شمال و شهرای توریستی رو تهرانیا و کرجیا به گند کشیدن
    • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      44 19
      بابا آدرس غلط بهتون میدن.تهرانو شهر کار و شغلهای خدمانی نازل کردن تولید و کشاورزی رو نابود کردن به دستور بانک جهانی و صندوق بین اللملی پول..شما گیر دادی به ههموطن گرفتار.کتاب سیاره زاغه ها را بخون
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      27 25
      در پاسخ به ۱۱:۴۳ - اونایی که میان به قول تو شمال و بقیه شهرها را به گند میکشن، هیچ کدوم تهرانی اصیل نیستن. مهاجرانی هستن که چهل سال هست از شهرهای دیگه از جمله شمال به تهران سرازیر شده اند و یه ماشین پراید با پلاک تهران خریدن و خود تهرانی هها هم از دست شون بیزار هستند. الیته با احترام به اهالی اصیل خیلی از شهرستان ها که اینطور نیستند، ولی یهه بخش زیادی شون اینطوری هستند.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    92 55
    بله موافقم
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    29 65
    به غیر از استان البرز با بقیه استانها بله موافقم البته اینو بگم من البرز نیستم تهران زندگی می کنم و اینو برای خودم نگفتم .
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    85 21
    احمقانه. طرف یه ادرس جور میکنه و یه پولی میده پلاک تهران میگیره ماشین من پلاک تهرانه ولی همه جای ایران سرای من است
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    خوب اگر اینجوریه که برای ورود پلاک های بقیه شهرها به شمال هم عوارض بزاریم مردم شمال چه گناهی کردن هر اخر هفته همه راه ها به سمت شمال یک طرفه میشه کلی زباله تولید میکنن همه جا ترافیک میشه
    • حامی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      30 27
      تهرانی نیاد شمال مردم اونجا از گشنگی میمیرند
  • ساسان IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    آقا مگه تهران ملک شخصی شماست کمی شعور داشته باشید
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    حاضرن چند میلیون افغانی تو شهرشون باشن ولی هموطناشون نیان تهران #آپارتاید اسلامی
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    79 11
    حمل و نقل عمومی را توسعه بدهید.خودرو کمتر توایددکنید.دوچرخه سواری را تقویت کنید.برقی و ...وگرنه در خرداد هم آلودگی بالای ۱۵۰ داریم سال بعد.آدرس غلط ندهید
  • داود IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    99 4
    مشکل باید اساسی حل شود، بیکاری و درآمد پایین در شهرهای کوچک یکی از دلایل آمدن به پایتخت است،البته تهران برای افراد خلافکار هم جذابیت دارد.پدیده ماشین خوابی عوارض بسیار بدی دارد و باید ریشه ای حل شود.پیشنهاد شورای شهر بیشتر به کسب در آمد توجه دارد تا حل مشکل پایتخت
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    67 31
    بهترین کار هست چون هم خیلی موارد داشتیم که مزاحمت برای نوامیس و کارهای خلاف دیگر صورت گرفته و هم ایجاد ترافیک میکند به اندازه کافی خود تهران جمعیت و ماشین و مسافر کش دارد چه نیازی به مسافر کش با نمره شهرستان هست شما یکبار صبح از سمت غرب ( اتوبان کرج ) وارد تهران شوید میینید بیشتر از 20 درصد پلاک ها مربوط به شهرستان هست وقتی بحث محدودیت هست هم داخل طرح ترافیک و هم خارج طرح باشد و میتوان زمان داد که مثلا 5 روز در تهران تردد نماید و دیگر تا آخر ماه نمیتواندتردد کند که آنهایی هم برای کار اداری و یا سفر می آیند مشکلی نداشته باشند
  • سعید IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    74 18
    اکثر مردم تهران=اصالتا شهرستانی و ضدشهرستانی=مدعی کاذب فرهنگ و اخلاق
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    53 34
    بله موافقم
  • مازیار IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    36 20
    صد در صد .
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    44 32
    به نظر منطقی نیست. من خودم تهران خونه دارم و برای انجام امور به تهران می روم. چرا پلاک شهرستان باید عوارض بالاتری پرداخت کند؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    76 2
    محدودیت بیشتر برای ورود افاغنه به تهران
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      32 1
      جمعیت افغانها به طور وحشتناکی زیاد شده، اگر فکری برای این مشکل نشه مشکلات غیر قابل جبرانی در پیشه، اون بندگان خدا هم از شرایط بد کشورشون پناه آوردن به ایران ولی کشور ما هم با این شرایطش توان و امکان کمک رو بهشون نداره، نصف بازار صالح آباد و مولوی دستشونه، بیمارستان مفید رفتیم برابر ایرانی افغانی مراجعه کرده، اینجاها بخش کوچیکی از حضورشون هست،ورود بی حساب و کتابشون مشکلات بدی رو در پیش داره
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    44 40
    هرخودرو باید در نزدیکی محل سکونتش رفت و آمد کند، لذا طرح خوبی است
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    43 7
    خودتون قانون هایی میذارید که راحت قانون شکنی بشه، کاری داره برای طرف بره بنگاه و یک قولنامه سوری درست کنه برای گرفتن پلاک تهران؟! کی واقعا این قانون هارو میذاره! از علم مهندسی ترافیک و راه و ترابری چی میدونید واقعا!
  • محمدرضا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    31 28
    بشدت موافقم
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    من ترجیح میدم کل شهرستانی های عزیز کشورم رو در تهران ببینم ولی یدونه، حتی یدونه افغانی هم در کل ایران نبینم. تمام.
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    58 14
    خیلی کار زشت و غیر حرفه ای هست. اولا تهران با سرمایه همه ایرانیا داره میچرخه و پایتخته. دوما این کار باعث نفرت اجتماعی و قومی میشه. سوم اینکه باعث فقر بیشتر خانوارهای ایرانی‌میشه و چهارم اینکه باعث کوچ دایمی خانوارهای روستایی به حاشیه تهران و تشدید بحران حاشیه نشینی میشه. کلا دلایل زیاده میشه باهاش مقاله نوشت
  • سحر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    34 51
    صد درصد موافق تردد خودروهای پلاک شهرستان در تهران هستم، برای اینکه از حال و روز ما در ترافیک هیچکس خبر ندارد، در اوج ترافیک بالای 20 تا خودرو با پلاک شهرستان و تک سرنشین می بینی. یک نفر تک سرنشین مثلا در بزرگراه علامه جعفری که هیچ بیمارستان و هیچ جا دولتی نیست چه کار دارد. از آن بدتر این است که این پلاک های شهرستان متاسفانه با نوع فرهنگ رانندگی در تهران آشنایی ندارد و عامل بسیاری از تصادفات همین پلاک ها هستند. کاش وزیر کشور که اینطوری مخالفت می کند بدون بادیگارد و خدم و حشر در تهران میرفت تا میدید این پلاک شهرستان چه کرده اند با ما...
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      13 20
      بله شهرستانی ها میان تهران و همش در حال لایی کشی و کورس گذاشتن و دور دور و دستی کشی و... هستن، اصلا با فرهنگ والای رانندگی عزیزان بافرهنگ پایتخت نشین آشنایی ندارن ، مشکل ترافیک تهران هم ربطی به مدیریت شهری و محدودیت تردد برای خانم ها و غیره نداره فقط و فقط باعث و بانیش شهرستانی ها هستند
    • سحر IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      16 18
      منظورم صددرصد مخالف ورود پلاک شهرستان به تهران هستم آن هم به این حجم زیاد
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    80 12
    چه جالبه. چند میلیون افغانی تو تهران ما رو آزار میدن. بعد شهرستانی که برادر و خواهر ما هستن نیان؟شرم بر ما
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    31 12
    مشکل اینجاست به شکل اسنپ با ماشین هایی که حداقل امینی و بهداشت دارد در حال کار هستند و در همان می خوابند و در پارک ها حمام می کنند ولی هیچ عوارضی نمی دهند ولی من باید انواع مالیات ها را بدهم در حالی که حتی نمی توانم با آرامش در شهر تردد کنم دلیل این مورد به آن راننده هم بر نمی گردد از ناچاریی مجبور است اینچنین زند گی کند ولی حداقل به ماشینت برس بهداشت را رعایت کن و یک جا پانسون شو و یک تخت اجاره کن آن بیچاره ای که سوار ماشیت می شود چه گناهی کرد و من ای که در حال رانندگی هستم چه گناهی کردم
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      11 11
      دوست عزیز اگر دنبال آرامش هستی بِهت پیشنهاد میکنم یِ سَری به بهشت زهرا بِزن، آرامش ابدی غریبی در اونجا نهفته است شاید به کارِت بیاد.
  • اکبر فرجی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    33 16
    با سلام و احترام با توجه به وضعیت ترافیک و آلودگی هوای شهر تهران عملا زندگی با این شرایط در تهران غیر ممکن شده و بنده مخالف می‌باشم که ماشین های شهرستانها در تهران اقدام به جابجایی مسافر و ... کنند
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    59 11
    هر وقت اتباع خارجی رو بیرون کردید هر وقت برای هم وطنان کار و اشتغال ایجاد کردید اون وقت بیایید صحبت کنید
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    33 10
    پلاک شهرستان؟تهرانی ها موافقند شهرستانی مرزها را رها کنند؟!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      13 1
      ما به این شورای شهر فشل تهران رای ندادیم و موافق مصوبات تفرقه افکنش نیستیم. با رای حداقلی وارد شورا کردنشون با هدف اختلاف افکنی
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      10 1
      ما به این شورای شهر فشل تهران رای ندادیم و موافق مصوبات تفرقه افکنش نیستیم. با رای حداقلی وارد شورا کردنشون با هدف اختلاف افکنی
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    21 3
    حاضرین برای مشکل ترافیک تهران اینطور هموطنان شهرستانی را تحقیر کنید اماحاضر نیستید به خانم ها اجازه تردد با موتور برقی و دوچرخه بدهید و امکانات فراهم کنید
  • هاشم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    31 18
    موافقم كه محدويت داشته باشن از هر ده تا پنج تا شهرستانى ميبينى همه هم اسنپ واقعا بايد جلوگيرى بشه رو حساب
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
      7 2
      بابا تهرونی آخی
  • محمود IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    32 10
    اصلا کار خوبی نیست این کا باعث رسم شدن میشه از فردا تمامی شهر ها از پلاک غیر شهر خودشون مالیات عوارض میگیرن
  • علی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    25 0
    وزیر کشور در خصوص اخراج اتباع بیگانه نشان دادند که متاسفانه تصنیمات غیر کارشناسانه می گیرند ایشان می گویند از اول سال ۲ میلیون افغان را اخراج کردند که یک میلیون به کشور مجدد بازگشته اند . یعنی سرمایه و وقت نیروی انتظامی صرف کار عبس کرده اند . لذا با سبقه ای که ایشان دارند نمی شود درخصوص نظراتشان در هر موردی اطمینان خاطر داشت .
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    35 1
    ملت گرسنه ، ولاغیر کدام عاقلی شب ها در ماشین بیتوته می کند
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    24 3
    این راه حل نیست تعویض پلاک خیلی کارسختی نیست وقطعا بازار سیاه بوجود میاره
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    37 16
    خودم شمالی هستم و این طرح طبیعتا به ضررمه. اما با این طرح 100 درصد موافقم. مردم تهران حق دارن به شهرشون آرامش رو برگردونن. این قانون برای شهرهای مهم شمال مثل رشت،انزلی و لاهیجان هم کاملا واجبه. ورود به استانها باید قانونمند بشه و یه عوارضی داشته باشه.
  • مهدیار IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    3 3
    نتیجه فرقی نمیکنه چون مردم با ماشین میان تهران ماشینهاشون یجا باید پارک کنن که پارکینگ نیست به اخدازه کافی بعد با تاکسی و اسنپ باید برن که تقاضای اونا را میبره بالا و‌ترافیک هم میره بالا طرفیت ناوگان عمومی هم که کافی نیست
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 2
    بله موافقیم اگرشهرداری به فکرمال اندوزی نباشدمیتوان ترافیک راحل کرد جلوی خودرو های تک سرنشین را بگیرید ومیتوان ازمصرف بیرویه بنزین هم جلوگیری کرد والودگی هوا را به حد اقل رساند بالا بردن قیمت بنزین کار اشتباهی است وحق انانی که در طول سال کمتر باخودرو ترددمیکنند ومصرف انان کم است ضایع میشود
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    11 1
    فقط تبعیض . و باعث تفرقه میشه . شاید هر روز نریم شهرستان ولی بعضی از روزهای سال مثل عید و تابستون ها آدم شهرستان راهش می افته . کاری نکنید بومی های هر شهر با تهرانی ها مثل بیگانه ها رفتار کنند . مسئولین با این طرح به فکر پر کردن جیب خودشون هستند . نه به فکر ترافیک . بهتر مردم حودشون و تو این باز ی سیاستمدار ها قاطی نکنند . که فقط تفرقه می اندازه .
  • عابر همیشه پیاده IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    7 2
    در مشهد مشاهده کردیم پلاک بومیان در پیاده رو پارک کرده اند و جریمه نشدند ولی برای پلاک غیر یومی سریع برگ جریمه گذاشته شد!!!؟؟؟ پس در تهران هم نباید اجازه داد پلاک شهرستانی‌ها به ترافیک ما بیافزایند یا در ماشین بخوابند و روزها با ماشین کار کنند باید ساماندهی شوند و جریمه شوند مثل ما که در شهرستان‌های دیگر غریبه ایم و به رحم نمی شود.
  • تاریخ IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    15 3
    من میگویم هرکس با پلاک شهرستان در تهران تردد کرد با بگیرید بکشید. شهرستانی ها هم هر کسی با پلاک تهران در شهرستان تردد کرد با بکشند. این نهایت فهم مسئولین و مردمی است که در تصمیمات و کامنت ها علیه هموطنشان که می دانند از سر استیصال از شهر و دیار خودش به تهران پناه آورده است تا دو لقمه روزی خلال کسب کند هست. مرحبا...باریکلا ... دست مریزاد .....قطعا این خروجی کسب لقمه حرام است. اگر نه پس کجاست حق شهروندی ؟؟ پس کجاست حق آزادی اقامت در وطن؟؟ پس کجاست انسانیت؟؟ مهربانی و رحم و شفقت ؟؟؟ خجالت بکشید .حیا کنید .شرم برشما باد. اگر از هموطنت شرم نمی کنید ازخدا شرم کنید اگر به خدا اعتقاد ندارید از انسانیت شرم کنید . دنیا بالا و پایین زیاد دارد از سر غرور و کج فهمی و نفهمی با مسائل برخورد نکنید من بعضی وقت یادم می رود که چرا به چنین عقوبتی دچار شده ایم . این وقایع را می بینیم درک می کنم چرا. غزل حافظ شیرازی را بخوانید که می فرماید: یاری اندر کس نمی‌بینیم، یاران را چه شد؟ دوستی کِی آخر آمد؟ دوست‌دار‌ان را چه شد؟ .... و این شعر سعدی علیه الرحمه: بنی‌آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند...
  • معلم IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    12 3
    مشکل ترافیک با ممنوعیت تردد تعداد اندک هموطنان ما که به دلیل نیاز مالی و نبودن اشتغال در شهرشان مجبورند در تهران مسافرکشی کنند حل می شود؟ چرا جایی را شهرداری برای اسکان آنها فراهم نمی کند که هم از سرما و گرما در امان باشند و هم امنیت داشته باشند و هم به قول دوستان محیط و فضای سبز را آلوده نکنند؟ مطمئنا اگر این هموطنان ما در شهر خود شغل و درآمد داشته باشند هیچگاه به این سختی و مشکلات در تهران کار و زندگی نمی کنند. اکثر ما که حتی 40 سال است در تهران هستیم اصالت شهرستانی داریم پس چرا پیام ها اینقدر غیرمنصفانه و خودخواهانه است؟ چرا فکر می کنیم تهران مال قشر خاصی است و دیگران حق ندارند در آن تردد و کار کنند؟ مگر ما از شهرهای بزرگ برای مسافرت به شهرهای دیگر هجوم نمی بریم و محیط زیست را خراب نمی کنیم؟ کمی انصاف داشته باشیم و نسبت به هموطن خود مهربان تر باشیم. همین مسئولین کشور و شورای شهر تهران اعلام کنند که اصالتا اهل کجا هستند؟
  • اممد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    6 19
    بله موافقم آلودگی کمتر ..ترافیک روانتر
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    8 3
    اگر پلاک های تهران هم وقتی به شمال و شهرهای دیگه میروند را محدود کنند و عوارض بگیرند طرح خوبیه نباید یه طرفه باشه تهرانی ها هم در شهرهای دیگه محدود بشن
  • ابوالفضل IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    6 0
    مشکل اصلی ترافیک تک سرنشین ها هستند.یه جوری حرف می‌زنید انگار پلاک تهران فضیلت بحساب میاد. من خودم ماشین دارم ولی از مترو و بی آرتی استفاده میکنم.بییایید امتحان کنیم به یاد روزهایی که ماشین نداشتیم .آقای چمران انگار فامیلشون تاکسی داره میخاد با حذف اسنپ ها رقبا رو ضربه فنی کنه
  • محب IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 2
    کاملا موافقم، چون الان بحث تهرانی و شهرستانی مطرح نیست اصلا ، هرکس تو تهرانه یه اصالت شهرستانی داره ، منتهی واقعا دیگه نمیشه تردد کرد تو شهر بسکه پلاک متفرقه زیاد شده ، منی که هزینه های بالای زندگی تو این شهررو میدم حق دارم مسیر نیم ساعته رو نیم ساعت برم نه یکساعت و نیم ،
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 0
    بجای ایجاد شغل مناسب و جذابیت های اجتماعی و فرهنگی در شهرستان ها و کمک مفید موثر به مهاجرت معکوس از کلان شهر ها فقط با اقدامات مشکوک سبب ایجاد اختلاف بین ساکنین تهران و سایر شهرستانها و استانها می شوید. از این به بعد اگر خودروی نمره تهران به هر شهری رفت و برایش مشکلی ایجاد شد نباید شاکی باشد. تراکم جمعیت ایجاد شده در تهران و شهرستانهای آن و در کرج یا تبریز یا اکثر کلان شهر های ما که یک روزه ایجاد نشده. به دلیل بی برنامگی در توزیع فرصت های شغلی و امکانات رفاهی و فضای زندگی استاندارد در کل ایران است
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    2 1
    خیر
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 1
    وارد نشوند
  • گودرزی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 1
    اجرای این طرح به تنهایی اشتباهه، همزمان باید اقدامات چندگانه ای انجام داد مثلا اگه قراره فرد غیر تهرانی در تهران مسافرکشی نکنه، باید زمینه اشتغال در شهرها و شهرستان های کشور فراهم بشه. قطعا اوناهم ترجیح میدن در کنار خانواده و در شهرستان خودشون کار کنن و درامدی داشته باشن. متاسفانه مشکلات شهری فراوانی وجود داره که هیچ کدوم تک بعدی نیستن و باید زیر ساختها اصلاح بشن.
  • عزیزی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    3 1
    بله بله بله پلاک شهرستان فقط فقط پلاک های همشهری بایددرشهرخودمسافرکشی کننده بیاین تهران شلوغ کننداسنپ تپسی تمام روستاهای ایران راجمع کردن تهران
  • هموطن.. IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 1
    خیر..... چون مسولین فقط فکر پر کردن جیب خودشون هستن............ خانه از پای بست ویران است........................ خواجه در بند نقش ایوان است....... اینم ی راه واسه خالی کردن جیب مردم فقر، بی پناه... از همه جا مونده..........
  • رضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    6 1
    خیر چون هیچ ربطی به اون بنده خداها نداره!!!ببینید آلودگی تعریف داره و سرچشمه اون رو باید در کارخانجات و صنایع آلاینده جستجو کرد نه در خودروهای شهری که فقط هفت درصد این آلایندگی نصیب اونها شده و بقیه مسائل مثل سوخت مازوت و صنایع تبدیلی مقصر این فاجعه هستند!!!نکته مهمتر اینه که اگر بخوان به خودرو گیر بدهند باید یقه دو خودروساز مهم کشور را بگیرند که نه در تولید خودروهای هییریدی و برقی توانی دارند و نه اجازه می دهند واردات به شکل صحیح انجام بشه تا عرصه رقابت ایجاد شود و خودروهای با بنزین سبز یعنی یورو پنج به خیابانهای کشور سرازیر شوند!!!
  • فرهاد IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    3 1
    بله موافقم
  • محمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    4 1
    بشدت مخالفم شما فقط دنبال اخذ پول از مردم هستید تحت هر عنوان وبهانه ای اگه واقعا راست میگید ودغدغه آلودگی شهر روداریید بیایید توی هر منطقه پارکینگ بسازید وحمل ونقل شهری رو بشدت توسعه بدید تا رانندگان ماشین رو تو پارکینگ با مبلغ کم پارک کنند واجازه پارک ماشینها در معبر رو ندیدید بااین کار هم شغل ایجاد شده وهم کسب و کار مردم رونق میگیره خیابونها هم خلوت میشن ناوگان پیشرفته شماهم بهتر و سریعتر خدمات میدن و..... حالا بیا هی قیمترو ببر بالا وهی بگوالودگی زیاده شهرستانی‌ها هم باید برن بمیرن تهران نیان
  • محسن IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    10 1
    به ایران فکرکنیدنه تهران همه ایرانی هستیم
  • من IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    2 0
    همین الان می‌روی فشم یا لواسان عوارض می گیرند ، پول الکی ، یک سری سر کار گذاشته شده اند .
  • منم IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 5
    سلام بایدبرای شهرستانیها محدویت ایجادشودموافقم
  • بابک IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 5
    موافقم.شهرستانی ها بی زابته و وحشتناک تو تهران هستن و فضای نفس کشیدنو ارامشو از مردم تهران گرفتن
  • مصطفی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    8 0
    خیلی خوب پس عدالت رو رعایت کنید و ورود خودروهای پلاک تهران و به بقیه ایران ممنوع کنید این طرح استارت تجزیه ایرانه استان ما یه بیمارستان درست و حسابی ندارد پزشک نداره اگرم یکی پیدا بشه زیر میزی های کلان میخواد مجبوریم بیاییم تهران بقیه کمبود ها بماند وگرنه کی میاد ته ران
  • حسن IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    0 0
    خوب چرا پلیس طبق قانون با مسافرکشی خودروهای شخصی و اون هم خودرو با پلاک شخصی برخورد نمیکنه از طرفی هم مگر یک تاکسی با پلاک تهران می تواند در شهر دیگری مسافرگیری کنه .
  • محمد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    6 0
    خیر موافق نیستم چرا که خودروهای پلاک شهرستان فقط شامل تاکسی نیستند و بعضی مشاغل حساس مدیریتی باید روزانه درتهران در رفت و آمد باشند و این بدلیل این است که تهران بعنثان پایتخت مراکز دولتی شناخته می شود و بعنوان مثال کسی که با نمایندگان در مجلس کار داشته باشد یا برای کارهای دولتی باید به تهران مراجعه کند!!!اگر دفاتر کلان کشور در تهران مستقر نباشد، مراجعه کننده هم کمتر به تهران سفر می کند
  • محمدرضا صالحی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 1
    خیر، بدلیل اینکه خودروهای شهرستان در مقابل خودروهای پایتخت عددی نیستند، و قابل اغماض هستند
  • امیرحسین داوودی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 5
    میشه گفت کار خوبیه چون تهران پارکینگ متحرک شده البته ب شرطی ک ماده و تبصره نداشته باشه باز مثل دوران ثبت نام برای پلاک ملی(ک رفتن از املاک اجاره نامه دروغی گرفتن)نشه واقعا مدیریت پشتش باشه
  • حسین عابد IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 3
    اگرپلاک شهرستان درکرج راهم ممنوع کنید آری
  • مهدی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    0 4
    سلام موافقم. دقت کنید فقط محدوده طرح ترافیک هست نه تهران
  • رضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 5
    بله من موافقم چون این دوستان هم جو رانندگی در تهران رو بهم زدن هم باعث درگیری در شهر شده هم بیشتر قوانین شهری ورانندگی رو رعایت نمیکنن
  • علی اکبر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 1
    افرادی که این طرحها را میدن به جای طرحهای سازنده وامکان پذیر و الگو گرفتن ازکشورهای دیگرقطعا بایدیا به سوادش شک کرد یا نقشه انگلیسی ومرموزدارد
  • علی اکبر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    4 1
    افرادی که این طرحها را میدن به جای طرحهای سازنده وامکان پذیر و الگو گرفتن ازکشورهای دیگرقطعا بایدیا به سوادش شک کرد یا نقشه انگلیسی ومرموزدارد
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 5
    بنده بعنوان شهروند شهر تهران که بیش از سی سال ساکن هستم در گذشته تعداد اتومبیل ها نسبت به الان کمتر بود و اغلب از حمل و نقل عمومی استفاده می شد با گذشت سه دهه و تولید انبوه خودرو از سوی سازندگان این مجموعه تهران چه شب و چه روز و در هر ساعتی جای پارک کردن خودرو غیر ممکن می شود و تردد در خیابان ها بسیار پر ترافیک و دردسرساز ، به نظرم تا الان هم کاری با تردد خودروهای پلاک شهرستان نداشتند جای تشکر دارد ولی از این پس ورود خودروهای پلاک شهرستان به سطح شهر تهران ممنوع شود چرا که کنه شهروند تهرانی هزینه عوارض و مالیات برای تردد پرداخت می کنیم اما پلاک شهرستان معاف از این ماجرا می باشد
  • ناهید IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    4 1
    خیر محدودیت دردی درمان نمیکند بلعکس بین تهران و شهرستانها اختلاف ایجاد میکند چطور است برای همه بجز پلیس و اورژانس رورزهای بدون ماشین گذاشت فقط اتوبوس بشرطیکه اتوبوس همجا باشد و اجازه دوچرخه سواری داد
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 2
    بله موافقم اسنپ وتپسی به پلاک شهرستان مسافر نده چطور که محدوده فرودگاه امام به خود اسنپ وتپسی مسافر نمیده ولاغیر ۴۰ درصد این تاکسی های انترنتی ترافیک تهران شریکن
  • حسین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 3
    خداشاهده آنقدر ترافیک زیاد شده که نمیشه کار کرد باید پلاک شهرستان ساماندهی بشه برین تو محدوده ی بازار ببینید چه خبره نون راننده تاکسی ها روآجر کردن.
  • بازنشسته IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    2 1
    تا وضعیت بنزین اینه سوخت خوب نداریم ومازوت سوزی ادامه داره آلودگی هوا ادامه خواهد داشت باید فکر اساسی کرد
  • رضا IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 4
    موافقم تهران جای ساکنین خودش را ندارد کنترل حجم ترافیک و شلوغی باید از یک جا شروع بشه
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    11 1
    خیر مکه تهران ارثیه پدری که کی بیاد کی نیاد
  • علی حیدری IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 6
    جز ترافیک وناامنی خیر دیگه ای ندارند
  • محسن رضائی زاده IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 0
    نه
  • حمیدرضا IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 7
    من کاملا موافقم.خیلی از مشکلات رانندگی که در خیابانهای تهران میبینیم پلاک شهرستان هست و متاسفانه فکر میکنم احساس لج بازی با تهرانیها رو دارن
  • محمدرضا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 8
    بله صددرصد مفافقم
  • داود IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 7
    بله موافقم
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    13 1
    به جای محدودیت ورود برای ماشین های پلاک شهرستان ، جلوی ورود مهاجمان افغانی رو بگیرید . همانطور که اهالی شورای شهر با شلوغی و ترافیک خیابان رفت و آمد برایشان سخت شده ،مردم عادی هم از شلوغی اتوبوس و مترو که در اشغال افغانی ها ست پس ناچار از اتومبیل شخصی استفاده میکنن ناراحت هستن. بیکارشدن کارگران و گرانی مسکن ناشی از هجوم افغانی هاست ناراحت هستن . اخراجشون کنید مشکل ترافیک هم تا حد زیادی حل میشه.
  • عیسی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    2 2
    قبلاً وقتی زوج و فرد از درب منزل بود ، ، تهران خیلی خیلی خلوت میشد و تمیز ،، امسال زوج و فرد از درب منزل هیچ فرقی با روزهای دیگر نداشت ، از بس که ماشین زیاد شده داخل شهر تهران ، آقای محترم شهرستانی ما هم دوست داریم شهرمون خلوت باشد هر موقع هم ما آمدیم شهر شما عوارض میدیم مشکلی نیست هر موقع آمدیم شهر شما مسافر کشی جریمه کنید
  • .. IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    9 2
    خیر؛ هزاران نفر به خاطر کمبود امکانات پیشرفته در مناطق مختلف کشور رنج می برند که خودشان خوش ندارند کیلومتر ها بزنند و بیان تهرانی که رو به نابودیست و از روی اجبار است به جای محدودیت به فکر کشور باشید .درد بی مسئولیتی بعضی عاملان با این چیزا (محدودیت و ترافیک و......) حل نمی شود
  • سیاوش IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    5 3
    شهرستانی بودن نه جرم است و نه توهین.همه ما ایرانی هستیم و پشت و پناه یکدیگر.اما یک نکته : پلاک شهرستان وارد طرح ترافیک میشود و در محدوده طرح ترافیک اقدام به مسافرکشی میکند و عملا علاوه بر آلودگی راه برای کسب درآمد راننده تهرانی بسته میشود و شب هم به صورت اجتماعی در محله هایی از شهر در ماشین می خوابند و باعث ایجاد مشکلات شده اند.ایجاد ترافیک،آلودگی هوا،رانندگی بد و ناشیانه،فرهنگ متفاوت و ... تکلیف چیست؟چه تصمیمی گرفته شود برای این هموطنان گرفتار ولی آزاررسان؟
  • سعید IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 6
    موافقم صدرصد.
  • م.دهقان IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    18 1
    موافق نیستم ،برای اینکه خیلی از افراد وسیله امرار معاش خانواده شان هست ودر ضمن ساکن تهران هستند ،آیا منع تردد مسبب افزایش دزدی و فقر نیست در عین حال ناوگان حمل ونقل تهران جوابگوی مردم نیست،و یاشاید فکر می‌کنیدمیتوانید بدینوسیله کیسه ای جدید برای کسب درآمد از اینگونه افراد داشته باشید در هرحال باعث فقر بیشتر ونهایت سختی می شوید ،درضمن من خودم ساکن تهران وبدون ماشین هستم
  • م IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    12 0
    مخالف شدید
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    12 2
    چرا چند میلیون اتباع غیر مجاز میتونن تو تهران کار کنن ولی هموطنانمان نتونن این قانون نشون میده که شهرداری از اتباع خارجی استفاده میکنه ولی هموطن خودمونو میخواد محروم کنه
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    0 7
    موافقم
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    10 2
    من خودم تهرانی هستم اگراین قانون اجرا بشه ماهم نبایدشهرستان بریم ماکه بیشترمزاحم شهرستانیها هستیم اگرعرضه دارین افغانیها رابیرون کنیدافغانها بیشترازشعرستانیها درتهران ترددمیکنن درضمن مگه هرکی پلاکش شهرستان باشه خودش هم شهرستانیه من خودم دوتا ماشین دارم یکی پلاک شهرستانه
  • مهران IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    2 7
    صددرصد موافقم، بابا تهران شده یک پارکينگ بزرگ. لطفآ حتما اجرایی شود.
  • من IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    4 0
    بجای آزمون و خطا راه حل اساسی پیدا کنید ، اون دهاتی و یا شهرستانی هم به امید یک لقمه نون می آید تهران ، کمکش کنید با خوشحالی از تهران برود .
  • بهنام IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    9 0
    اگر قراره شماره شهرستان نباید بیاد تهران ما هم در شهرستان ماشین های شماره تهران را نابود میکنیم.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    10 0
    خير ، شايد براي کاري ..يا دکتر اومده باشه
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    1 5
    موافقم.چون بیشتر رانندهای اسنپ پلاک شهرستان هستن که اصلا راه هارو بلد نیستن و این خودش باعث ترافیک میشه
  • جانباز همرزم شهید زین الدین IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    11 0
    جلو بیمارستانها بروید ببینید چقدر همراهان شهرستانی مجبورند بخاطر بیمارشان جلو بیمارستان بیتوته کنند . اخه این چه منطقی است . کجای دنیا این تجربه را داشتن که شما سر این مردم در میارید .
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    4 0
    پلاک تهران گرفتن کاری نداره مبایعه نامه مینویسی با یه آدرس الکی. پست میاره میاره آدرس بعدش برگشت میخوره میری از پست میگیری تامام
  • ناشناس IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    6 0
    طرح ترافیک دزدی تو روز روشن و نمادی از سرمایه داری دولتی راتیر هست
  • حسین IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    12 1
    نمیخواد بفکر پلاک شهرستانی باشن پلاک شهرستان هم ایرانی هستن بفکر این افغانی ها باشن که کل تهران گرفتن به غیر از ادارها تو همه شغل ها ورود پیدا کردن از مواد خوراکی بگیر تا آب برق گاز مجانی استفاده میکنن مالیات هم نمیدن بازار کیف وکفش افتاده دست افغانی ها تایکی دوسال دیگه همه کارها میوفته دست افغانی هم اینایی که میگن پلاک شهرستان نباید تهران باشن سال دیگه به گو خوردن میوفتن الان تو رستوران ها کارگرها همه افغانی که هیچ کدوم هم کارت بهداشت ندارن ازهر ده نفر تو تهران ۶ نفرش افغانی
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    0 8
    بله به شدت موافقم.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۵
    10 0
    بنظرم کار خوبی نیست اوناهم حق دارن تو تهران باشن طرم خوبی نیست

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین