عصر ایران نوشت:

نمی دانم!! شایعه پیدا شدن پیکر حمید باکری ساخته و پرداخته دوستان نادان و یا فرصت طلبان احمق است که ناشیانه داستان پردازی می کنند!! البته شایعه حدود دو هفته پیش پردازش شده، و خانواده درجه یک شهید، به عنوان شوخی تلقی کردند. پس هدیه ی انتخاباتی نیست. ..
 
پس از انتشار و تکذیب شایعه غیراخلاقی کشف پیکر مطهر شهید حمید باکری از چهره های سرشناس دوران دفاع مقدس که در عملیات خیبر بر اثر اصابت گلوله آرپی جی به شهادت رسید و پیکرش هیچ گاه به عقب بازنگشت، و تنها حکم بازی با احساسات بازماندگان جانشین شهید فرمانده لشگر 31 عاشورا را داشت، همسر این شهید با انتشار یادداشتی با ادبیاتی تند نسبت به این مسئله اعتراض کرد.
 
در این نوشته آمده است:
 
اللهم اشکو الیک
 
مملکت داریم،” اگر بامن باشی هر چه می خواهی بگو و ادعا کن وای به حال کسی که مخالف من باشد” این تفکر فعلا راس همه امور است. می شود دروغ گفت فقط راست ها را نباید گفت. کلا حمید باکری گوشت قربانی برای تهییج احساسات مردم است. آن زمانی که آزادگان سر افراز وارد کشور ما شدند، شایعه این که حمید باکری برگشته چه اثر آزاردهنده روحی برای فرزندانم داشت، کلی زمان برد تا توانستیم کمی شرایط بچه ها را عادی کنیم.
 
نمی دانم!! شایعه پیدا شدن پیکر حمید باکری ساخته و پرداخته دوستان نادان و یا فرصت طلبان احمق است که ناشیانه داستان پردازی می کنند!! البته شایعه حدود دو هفته پیش پردازش شده، و خانواده درجه یک شهید، به عنوان شوخی تلقی کردند. پس هدیه ی انتخاباتی نیست. ..
 
ظاهرا شهید به همه تعلق دارد غیر از خانواده. از شهادت سهم خانواده گریه و دربدری و غریبی و… و سوختن دائمی در فراق شهید. و برای فرصت طلبان و .. شهید گوشت قربانی است که هر وقت اراده کنند برای منافع خود، می توانند او را به قربانگاه ببرند. حتما مشکلی پیش آمده و با این شایعه آن را می پو شانند.
 
در ضمن اگر قرار باشد پیکر حمید برگردد من قبل از همه خبردار می شوم. سال های قبل هر وقت با ایثار و گذشت گروه تفحص، پیکر قهرمانان دفاع مقدس به دامن انتظارخانواده هایشان برمی گشت معمولا من شب قبل خواب می دیدم حمید یا آقا مهدی برگشته اند و اگر خدا توفیق می داد در مراسم تشیع عزیزان شرکت می کردم.
 
پس از نظر اینجانب بارها پیکر حمید و آقا مهدی برگشته اند و ادبی که از این دو برادر سراغ دارم، منتظرند تا همه بر گردند و هدیه برای مردم ایران و خانواده باکری برگشت آرمانهای آنهاست. خدایا ما هر چه در راه تو داده ایم پس نمی گیریم فقط ما را ازدست نادانها نجات بده.
 
فاطمه امیرانی (همسر حمید باکری) 90/12/12

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصفهانی IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    عجیب است خانم امیرانی هیچ سنخیتی با شهید باکری ندارد و لحن دور از شان همسر شهید دارد مراقب باشد به حرمت شهید خدشه وارد نکند
    • بدون نام IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      248 6
      دقيقا حرمت شهيد باكري را شما نگه ميداريد با حمله به بيت ايشان عجيب است
    • ابوطالب گندم كار IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      220 4
      سلام هر موقع در حق كسي ظلم بشه،حق داره داد بزنه و اعتراضش رو كنه كه همسر شهيد حميد باكري اين كار رو كرده و آشوبي هم كه نكرده و فحشي نداده.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    الهی آمین . آفرین بر تو همسر بزرگوار که همیشه با شهامت بوده ای
  • علي دانايي فر IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    315 8
    خواهربزرگوارخداصبرت دهدوبراي فرزندان عزيزت نگهدارت باشد.
  • لیلا US ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    277 7
    هدیه برای مردم ایران و خانواده باکری برگشت آرمانهای آنهاست.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    "اگر بامن باشی هر چه می خواهی بگو و ادعا کن وای به حال کسی که مخالف من باشد” این تفکر فعلا راس همه امور است" حقیقت تلخیست...... خداوند سایه خانواده این شهیدان عزیز را بر سر مردمان سرزمینمان نگه دارد.
  • بدون نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    280 8
    ايولا شيرزن
  • حسین IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    253 6
    متاسفانه عده ای از نام وخون شهدا برای رسیدن به منافع خود استفاده می کنند.
  • بدون نام DE ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    درود به شرف همسر شهید مطهر حاج حمید باکری.
  • لاحقی FR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    220 8
    درود بر شرفتان.
  • محمدرضا IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    214 4
    خواهر محترم شهید باکری هست و همیشه زتده است و همیشه همچون قلبمان در درون ما می تپد . برای شهید ی که همه هستی اش را در در گاه خداوند قربانی نموده این بحث هادر عظمت او در نزد مومنین ومردم عزیز کشورمان هیچ تاثیری نخواهد داشت. بیاد داشته باشیم عطمت ما از شهیدانست . نه اینکه عظمت انها از ما.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    202 4
    به روح پاك شهيدان در راه خدا درود ارج نهادن به خانواده اين عزيزان احترام به اسلام و قرآن است
  • بدون نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    بجای احمق بهتر بوداز وازه نابخرد استفاده میکرد
  • بدون نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    شما خود دارید میگوئید شایعه . معمولا شایعات بی اساسند و ما همیشه درمورد کوچکترین چیزها شایعات دروغ و بی اساس را همواره می شنویم . اینقدر عصبانیت و به همریختگی ندارد و این شایعات را دست اویز ی برای خالی کردن دق دلی هم کاری اخلاقی نیست . اگر ایشان جای بسیار ی از مسئولین بودند که همیشه شایعات وتهمتهای ناجوانمردانه ای علیه شان را ه می افتد چه کار میکردند . خوب است داشتن کمی سعه صدر و خویشتن داری . اگر قرار باشد هریک از افراد مطرح ، در مورد شایعاتی که پیرامونشان به راه میافتد اینگونه واکنش نشان دهند که اوضاع خیلی بدتر میشود .
    • بدون نام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
      147 2
      شایعه نسبت به مسئولین زنده رو شما با این شایعه یکی میکنی ؟حتما باید خودت را جای این بزرگوار و فرزندانش قرار دهی که پس از سالها انتظار چنین با انها بر خورد می شود بعد شروع به نصیحت کنی حرف زدن که اسونه.متاسفم و از خدا صبر و شکیبائی برای شما همسر شهید خواستارم
    • بهنام IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      136 2
      اخوی !! شما خیلی خود جوش داری جواب میدی ها ... میدونی حس و حال یه خانواده ی شهید یا مفقود الاثر رو داشتن چه حالیه ؟ نه !!! میدونی ؟ نه !!! میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب جماعتی هستید به خدا !!
    • بهار IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      97 2
      مسئولین زنده مسئولیت دارند و برای کسی که بر سرقدرت هست ایجاد شایعه وحتی انتقادهای رنگارنگ تعجبی نخواهد داشت اما برای شهیدی که افتخار ملت ایران بوده ایجاد چنین شایعاتی هتک حرمت به روح ان شهید و خانواده ایشان وهمه ملت ایران خواهد بود. ادبیات این خانوم تند وگزنده نبود به نظرم این شماها هستید که هر پاسخی رو کوبنده تصور میکنید!!
  • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    239 0
    اللهم العن الظالمین
  • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    259 1
    شما خودت رو ناراحت نکن. شهید باکری در دل ما مردم ایران همیشه زنده است. چه با پیکر و چه بی پیکر.
  • آرش IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    169 1
    کاش می شد لحظه ای پرواز کرد حرفهای تازه آغاز کرد کاش می شد خالی از تشویش بود برگ سبزی تحفه درویش بود کاش تا دل می گرفت و می شکست عشق می آمد کنارش می نشست کاش با هر دلی پیوند داشت هر نگاهی یک سبد لبخند داشت مطمئنم امثال باکری، در بهشت هستند
  • دوستدار شهيد IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    127 1
    شهيدان زنده اند و در جمع ما هستند و ناظر بر اعمال ما مي باشند و نياز به پيدا كردن پيكر آنها نمي باشد . خداوند نيامرزد كساني را كه با احساسات خانواده شهدا بازي مي كنند .
  • مهدي IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    150 6
    به نظر من همون احمق بهترين كلمه است
    • بهنام IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      55 1
      الهی آمین
  • بدون نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    72 3
    سلام خداوند بر تو باشد هر زمان که در حال نمازی .انزمان که قیام میکنی انزمان که رکوع میکنی انزمان تکبیر میگویی و حمد و استغفار میکنی.وقتی که شب تاریک است و وقتی روز اشکار میشود .و تو در حال نمازی.سلام خداوند بر تو باشد ای امام امین یا مهدی علیه السلام.خدایا من شهادت میدهم به یگانگی ات.و به اینکه رسولت محمد ص عبد و رسولت است.و شهادت میدهم که خاندانی محبوبتر از این خاندان در نزدت هیچکس نیست.وشهادت میدهم که مهدی علیه السلام حجت تو یا الله بر روی زمین است.و شما اولین و اخرین هستید و رجعت شما برحق است و شکی در آن نیست.خدایا بر قلبمان درمان بفرست.پروردگارا ای صاحب روز حشر و ای مالک یوم الدین.من شهادت میدهم حساب تو برحق است و تمام وعده ات حق است.و هرگز خلف وعده نداری.آه.
  • عاشق شهدا IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    67 24
    خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند. اما ای چشم چراغ ملت؛ می توانستی با ادبیات بهتر بنویسی سهم شما ان شاءالله شفاعت شهداست که گمان نکم کم باشد سهم شما به فرموده حضرت امام ((چشم و چراغ بودن}}است. نه "از شهادت سهم خانواده گریه و دربدری و غریبی و..." تو را به خون شهدا صبور باشید و بردبار به فرموده خودتان (( دوستان نادان و یا فرصت طلبان احمق )) جواب اینان خاموشی است. در آخر می گویم ما امت حزب الله عاشق شهدا و البته خانواده های آنها هستیم. و شخصا از این شایعه سازی متاثر شدم و وقتی پیامک آنرا دریافت نمودم از انتشار آن خوددداری کردم تا از خبر مطوئن شوم. اما وقت دست نوشته شما را خواندم نیز........
    • حسین IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      41 0
      آفرین.امید وارم اظهار نظر در باره مقام شامخ این شهدا فقط زبانی و شعاری نباشد و به قول معروف لقلقه نباشد بلکه همان طور که حق مطلب است همگی به این یقین برسیم که مقام شهادت مقام واقعا شمخی است به یقین نه به زبان.
    • بدون نام IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      43 2
      برادر یعنی چه که سکوت کند وپاسخی ندهد همه ما فقط بلد هستیم ارشاد کنیم منطقی باشید همسر شهید حق دارد از ایجاد چنین شایعاتی گله کند و به نظرم انهایی که تحمل انتقاد را ندارند ادبیات ایشان را تند تلقی میکنند به خودتان نگیرید لطفا!
  • سید IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    66 2
    وای برما !
  • سید محمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    51 14
    درود خدا بر شهیدان راه دین وازادی.شهدا با اهدای جان خود به ما یاد دادند تا طلبکار نباشیم وبه ما یاد دادند تا باید همه چیز خود را برای این انقلاب هدیه کنیم وطلبکار نباشیم انان به ما یاد دادند که عظمت وبزرگی هریک از ما به همت واز خود گذشتگی ما بستگی دارد نباید فرزند شهید یا همسر شهید بودن تنها اعتبار ما باشد .بیائید ماهم مانند باکری از منیت های خود بگذریم وخبر موفقیتهای مردم خوبمان در انتخابات را با شایعات بی اساس به هاشیه پردازان نسپاریم. همسر محترم شهید باکری خوب است بدانید من نیز مانند فرزندان شما پدرم به درجه رفیع شهادت نائل شده اما با خدای خود عهد کردم تامانند پدرم هرگز گله نکنم وبشتر خوبی های این مردم راببینم .راست می گوئید پداران ما تمام وجودشان برای مردم خدا جو بودودر درجه بعد پدرما
  • مهرداد پلدشتي IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    43 1
    واقعا نميدانم چه بگم صد افسوس كه چه سياستي در پيش گرفتن ميخواهند با احساساته كسي كه چندين سال در فراق شهيد زجر ميكشند بازي كنند
  • vida IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    40 1
    خوب گله نکردی سید محمد
  • ugd IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    42 6
    حالا لطفا اسم و مشخصات پدر شهیدتان را بنویسید تا بدانیم راست گفتی سید محمد ...اما خانم باکری شما باید در آموزش فرزندانتان برای هضم چنین مسایلی بیشتر همت کنید تا بتوانند همچون شهید باکری با عمل و کلامشان نسلهای آینده را به حیرت در آورند
  • على US ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    86 3
    آيا همسر شهيد توقع زيادى دارد كه نمك به زخمش نزنند؟؟؟ داغ دورى و نداشتن مزارى،آدم را ديوانه ميكند و توانى براى پذيرش شايعات نميماند
  • بدون نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    58 3
    به چنین زنی این حرفا رو میزنی.اون دنیا جواب شهید رو باید بدی.کاش همه مثل این زن فکر میکردن
  • بدون نام IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    60 0
    واقعا" جزبرای خانواده شهدا جزداغ عزیزانشان راکشیدن چیزی نمانده وازاین شهیدان گرانقدر چه بسیارمردمی که چه سوءاستفاده هانکردند الله اکبر
  • تقی جان IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    4 21
    سلام به همه برادران و خواهران گرامی این نظر برای خوشایندی خبر آنلاین درج شده و کاملا به موضوع بی ربط است موفق باشید
  • عباس IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    6 83
    یا سلام به محضر شهدا که خونشان برای پایداری انقلاب اسلامی و ایران نثارکردند ما باید با رفتارو کردارم ازخون شهدا پاسداری کنیم تا در روز قیامت شرمنده نباشیم.همسر محترم شهیدباکری باید صبورباشی و طوری حرف بزنی تا مغایر با اهداف شهید باکری نباشد تا خدای نکرده در روزقیامت افسوس نخوری چون اینجور موارد یا از روی غفلت اعلام شده یا دست فتنه گر در کار بوده در هر دوصورت باید به خدا واگذار بکنی .مثل رهبر عزیزمان باید صبور باشید تا اجرتان بیشتر شود
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    5 0
    الحق که شیر زنی هستند وهمسری همچنین شهیدی برازنده ایشان.