ایسنا نوشت:

وکیل مدافع «زیور پروین» که تیرماه سال جاری در شهرستان «سرابله» استان ایلام به همراه دخترش «یثرا صید» مورد اسیدپاشی قرار گرفت، از اتمام تحقیقات مقدماتی این پرونده و ارسال آن به دادگاه در هفته آینده خبر داد.

میرزا ولی‌نژاد در این باره افزود: در این پرونده برای «یادگار صید»، «اسفندیار صید» و «لیلا صید» قرار مجرمیت صادر شده است و با توجه به اتمام تحقیقات مقدماتی در دادسرای شیروان و چرداول، پرونده آماده ارسال به دادگاه کیفری استان ایلام است.

وی گفت: «یادگار» متهم ردیف اول و «اسفندیار» متهم ردیف دوم به ارتکاب و معاونت در جرم اعتراف کرده‌اند. «لیلا» نیز که به همراه اسفندیار در ردیف دوم اتهامی قرار دارد ارتکاب جرم را انکار کرده ولی بازپرس ویژه پرونده انکار او را بلاوجه دانسته و آن را نپذیرفته است.

وکیل مدافع «زیور پروین» در مورد انگیزه متهمان این پرونده گفت: شوهر زیور قبلا فوت کرده بود و او به همراه دخترش «یثرا» با خانواده برادر شوهرش در یک خانه زندگی می‌کردند. پس از ازدواج «یثرا»، زیور تصمیم می‌گیرد به همراه دختر و دامادش در خانه‌ای مجزا زندگی کند ولی عموهای «یثرا» با این تصمیم زیور و دیگر کارهای او مخالفت می‌کنند. وی افزود: «زیور» و شوهر «یثرا» به عنوان اولیای دم «یثرا» محسوب می‌شود و این دو نفر، قصاص و اشد مجازات متهمان را خواستارند.

«یثرا صید» که به همراه مادرش زیور از سوی یادگار و اسفندیار دو عموی خود و زن‌عمویش لیلا مورد اسیدپاشی واقع شد، پنجم مرداد ماه سال جاری به علت شدت جراحات وارده ناشی از سوختگی با اسید دچار ایست قلبی شد که با تلاش پزشکان و کادر پرستاری بیمارستان مجددا به زندگی بازگشت اما دقایقی بعد به دلیل شدت سوختگی جان باخت. براساس این گزارش، حال عمومی مادر 35 ساله این دختر جوان نیز نامساعد است و او نیز دچار سوختگی درجه 4 عمیق شده است.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    17 2
    چه جنایتی از این بالاتر به صورت این مادر نمی شه نگاه کرد واقعا چه مجازاتی می شه برای مجرمان این پرونده در نظر گرفت این مادر چه جوری می تونه زندگیش رو بگذرونه
  • سحر* IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    26 3
    به نظر من باید روی هر سه تاشون اسید ریخت تا طعمشو بفهمن..شیطان صفت ها
    • ali DE ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
      1 1
      آفرین سحر خانم حق با شماس‌............................,,
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    1 13
    با سلام مسوولین محترم خبرآنلاین با تشکر از اطلاع رسانی شما، لطفا این عکس را یا بطور کلی حذف کنید و یا قسمت آسیب دیده را حداقل بردارید. با سپاس از شما
    • محمد پ IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      12 3
      با ندیدن مشکلی حل نمیشه آقا یا خانم محترم بی نام...باید گزارش داد تا به راه حل رسید.تا کمی درک کنیم که دیگران چه مشکلاتی دارن...تا باهم بخوایم مشکل رو حل کنیم...تا بفهمیم که بنی آدم اعضای یکدیگرند و در آفرینش ز یک گوهرند... چو عضوی به درد آورد روزگار نباید بمانند دگر عضوها در قرار!!! مرسی خبرآنلاین بابت اطلاع رسانیتون.
    • پویا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
      10 4
      لعنت ا... علی قوم الظالمین...
  • محمد پ IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    11 1
    واقعن وقتشه که مسئولان قوه قضاییه معنی اشد مجازات واسه جرم اسیدپاشی رو بدون هیچ کوتاهی اجرا کنن...و رسانه موظفه این اشد مجازات ها رو پوشش بده تا کسی دیگه جرات نکنه دست به اینجور جنایت ها بزنه...قلبمون پراندوه شد...آخه تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ;-((
  • آیت IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    2 1
    ای مسولین خدمت گذار به داد این مردم برسید کی جوابگوی این همه فجایع است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟