سوال و جواب دیروز نمایندگان با رئیس جمهور تیتر نخست قاطبه روزنامه​های امروز بود.

به گزارش خبرآنلاين، «انتصاب اعضاي جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام» و «نخستين سوال نمايندگان از رئيس​جمهور در تاريخ پارلمان ايران» تيترهاي برجسته روزنامه​هاي امروز بودند که با تصاويري از حضور رئيس​جمهور و يا آيت​الله علي​اکبر هاشمي رفسنجاني، منتشر شده بودند. روزنامه جام جم تنها روزنامه​اي بود که فقط به موضوع اعضاي مجمع تشخيص مصلحت در صفحه نخست خود پرداخت و هيچ اشاره​اي به سوال و جواب مجلسيان و دولتيان در اين صفحه ننمود.
روزنامه دولتي ايران با روتيتر «رئيس جمهور در فضايي متفاوت به سوالات نمايندگان پاسخ داد»، تيتر «شوخي​هاي جدي احمدي​نژاد» را برگزيده بود.
روزنامه کيهان با تصويري از صحن علني مجلس اين تيتر را انتخاب کرده بود: «ارزيابي نمايندگان ملت از پاسخ رئيس جمهور». روزنامه رسالت نيز که تيتر نخست خود را به ترکيب اعضاي جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام اختصاص داده بود، در دومين تيتر خود آورده بود «رئيس جمهور: با عمل از ولايت دفاع مي کنيم»
تهران امروز هم با انتشار عکسي از رئيس جمهور تيتر «اعتراض​ها به پاسخ​هاي احمدي​نژاد» را برجسته کرده بود.
روزنامه همشهري تيتر «اعتراف رئيس جمهور به بدهي دو ميلياردي دولت به مترو» را برگزيد و روزنامه اطلاعات هم تيتر بي​طرفانه «پاسخ رئيس جمهور به پرسش هاي نمايندگان» را منتشر کرد. روزنامه ملت ما هم با چاپ عکسي از مجلس و روتيتر «سوال از رئيس جمهور تابويي که شکست»، تيتر زده بود: اعتراض نمايندگان به شيوه پاسخگويي رئيس جمهور.
اما در ميان روزنامه​هاي اصلاح طلب، روزنامه شرق با روتيتر «سرانجام احمدي​نژاد به سوال تاريخي نمايندگان پاسخ داد» اين تيتر را انتخاب کرده بود: سايه «شوخي» بر سر مجلس.
روزنامه اعتماد در صفحه نخست خود، با تيتر «اعتراض و خشم در هرم سبز» و روتيتر «شوخي هاي يک رئيس جمهور»، عکسي از احمدي​نژاد در مجلس را چاپ کرد. روزنامه آفتاب يزد هم تيتر «احمدي​نژاد مجلس را به شوخي گرفت» با تصويري سه نفره از محمود احمدي​نژاد، علي مطهري و علي لاريجاني را برگزيد.
روزنامه مردم سالاري به مدير مسئولي نماينده سمنان در مجلس هم با اشاره به اينکه «79 نفر از نمايندگان تابوي سوال از رئيس جمهور را شکستند»، تيتر زده بود: «احمدي​نژاد مجبور به حضور در مجلس شد».
روزنامه آرمان نيز تيتر «شوخي​هاي احمدي​نژاد در جلسه سوال» را با روتيتر «رئيس جمهور به سوالات 79 نماينده پاسخ داد» و ميان تيترهاي «احمدي​نژاد و خانه نشيني»، «شب عيد است مي​خواهيم کمي صفا کنيم» را برگزيده بود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جليل IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    62 6
    باعث تاسف است
    • بدون نام IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
      25 4
      واقعا!!
  • کلانتری US ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
    26 3
    lگر سوال نمایندگان مردم آنهم در مجلس جای شوخی کردن است یعنی ایشان با آن طرز جواب دادن میخواستند ثابت کنند که خیلی صمیمی هستند؟ این نوع گفتار در جمع خصوصی شاید بد نباشد اما در جایی که نمایندگان از طرف مردم سوال کردند جواب های شوخی ایشان هم بی مزه بود هم توهین به مردم