شکور اکبرنژاد از روزی سخن گفت که مدیرعامل هدفمندکردن یارانه​ها، مهمان مجلس بود و به میزبان اهانت کرد.

اين نماينده اصلاح​طلب تبريز از آن روز به عنوان يکي از خاطرات تلخ خود در چهارسال دوره نمايندگي​اش ياد کرد و به خبرآنلاين گفت: درگيري لفظي و فيزيکي   مديرعامل هدفمندکردن يارانه ها براي نظام و افراد انديشمند جامعه يک عيب بود. وقتي کساني که مسئوليتي دارند اينگونه سخن مي​گويند، چطور مي​توانيم بگوييم که دولتمردان برگزيدگان جامعه هستند و مي​توانند الگوي مردم باشند؟
بهترين خاطرات وي از اين دوره، حرف​هاي بي واهمه نمايندگاني چون علي مطهري، فاضل موسوي​ و مسعود پزشکيان است که مي​گويد انتظار اين بود که همه نمايندگان در مجلس اينگونه باشند. اما برخي نمايندگان ترجيح مي​دادند امور را با دعا کردن و صلوات فرستادن، به خير کنند تا اينکه خودشان وارد عمل شوند!
اکبرنژاد با بيان اينکه يک دوره حضورش در مجلس سبب شده تا دوستان خوبي بيابد يادآورشد که اغلب آنها براي حضور مجدد در مجلس ثبت نام نکرده​اند چرا که امکان ايجاد تحول در شرايط حاضر را نمي​ديده​اند.
نماينده تبريز افزايش سطح تحصيلات نامزدهاي ورود به مجلس از ليسانس به فوق ليسانس را مصوبه ناصوابي در مجلس هشتم دانست و گفت: شاهد بودم که هدف برخي نمايندگان از ارائه و تصويب اين طرح، ممانعت ازورود رقبايشان به مجلس بعد بود. يادم هست همان زمان به همکارانم گفتم فلاني که در همين مجلس ليسانس دارد از من که دکترا دارم، مديرتر است. اما متاسفانه منافع افراد و نه منافع ملي حرف اول را زد و اين مصوبه قانون شد.
اين نماينده اصلاح طلب در پايان از اينکه در دولت هم اغلب لجبازي به جاي تدبير نشسته است ابراز نگراني کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م ب IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
    6 1
    آفرین بر شما اگر به سراغ دیگر نمایندگان هم بروید از ناگفته های مجلس بیشتر اطلاع رسانی میشود و مردم عزیزمان بیشتر دولت مردان و نمایندگان خود را خواهند شناخت
  • نمیدانم IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
    11 0
    ای کاش پاسخ رئیس جمهور به مجلس را اضافه میکرد البته جز خاطرات تلخ
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
    3 3
    داداش!خداوکیلی اگر برای دور بعد هم انتخاب شده بودی بازهم میگفتی قلانی با داشتن لیسانس از من که دکترا ذارم مدیرتر است؟ یا میگفتی ..........