۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳

در این کتاب معیارهای کاربردی تربیت فرزندان و وظایف مادران در این تربیت اصولی، از زبان عضو کالج ملی روان‌پزشکی فرانسه بیان شده است.

به گزارش خبرآنلاین، «آیا مادر خوبی هستم؟» نوشته دکتر عبدالحسین رفعتیان از شاخه روانشناسی تالیفی انتشارات قطره با هدف آموزش تربیت بهتر فرزندان منتشر شد. این کتاب که با قیمت 3هزار تومان وارد بازار نشر کشور شده به معیارها و ابزارهایی اشاره می‌کند که یک مادر برای رسیدن به بلوغ عاطفی و پرورش دادن یک کودک سالم نیاز دارد.

 

معیارهایی که شاید با باورهای فعلی مادران متفاوت و دور از ذهن آنان باشد اما اگر کمی به کاربردی و مؤثر بودن باورهای فعلی خود بیندیشند و باورهای نادرست خود را اصلاح کنند، درمی‌یابند که با توجه به نکات مطرح‌شده در این کتاب و با استفاده از معیارها و پیشنهادهای آن می‌توانند فرزندان سالم‌تری پرورش دهند و عامل مؤثری باشند در ایجاد جامعه‌ای سالم‌تر بهتر و پربارتر.

 

آنطور که ناشر کتاب عنوان کرده، عبدالحسین رفعتیان پس از اخذ مدرک پزشکیِ عمومی از دانشگاه تهران، برای ادامه‌ تحصیلات عازم فرانسه شد و از دانشگاه پاریس تخصص روان‌پزشکی‌ـ‌روان‌کاوی دریافت کرد، وی که عضو کالج ملّی روان‌پزشکی فرانسه است، به‌مدت 15 سال در پاریس؛ و از سال 1371 تاکنون، در ایران به روان‌کاوی و روان‌پزشکی می‌پردازد و چندین سال نیز در دانشگاه های تهران تدریس کرده‌است.

 

ساکنان پایتخت، برای تهیه این کتاب (در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 


 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =