۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹

مهر نوشت:

علی لاریجانی رئیس مجلس در نامه به مقام معظم رهبری از ایشان درخواست کرده است، بر اساس اصل 110 قانون اساسی از اختیاراتشان برای توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها استفاده کنند.
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جزئیات این نامه اظهار داشت: این نامه در خصوص عملکرد دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و اجرای غیر قانونی فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها است.
 
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: لاریجانی در این نامه تاکید کرده است با توجه به اعتبارات بودجه سال 91 و شرایط اقتصادی کشور وضعیت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها فراهم نیست.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی در این نامه به تخلف دولت در اجرای غیر قانونی فاز دوم هدفمندی یارانه ها قبل از تصویب بودجه سال91 اشاره کرده و از رهبر انقلاب در خواست کرده بر اساس اصل 110 قانون اساسی از وظایف و اختیاراتشان برای ورود به این مسئله و توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها استفاده کنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م ب IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
    12 4
    امیدوارم بخاطر افزایس فرهنگ احترام به قانون در جامعه مقام رهبری از اختیارات خود استفاده کنند و جلوی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها توسط دولت را بگیرد و دولت را مکلف کند که طبق قانون برنامه های خود را پیش ببرد و طرح به این بزرگی را که خود دولت هم برای آن زحمت زیادی کشیده است بیشتر مورد بررسی و کارشناسی قرار دهد تا قشار جامعه متضرر نشوند و دولت محترم باید به نظر کارشناسان احترام بگذارد و راهکارهای خوب و مناسب را برای پیشرفت کشور عملی کند. به امید پیشرفت کشور عزیزمان ایران
    • مصطفی A1 ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
      2 6
      بسم الله الرحمن الرحیم آقا یا خانم م ب@ لطفا فرهنگ تبعیت از رهبر را در خود نهادینه کنیم تا از فتنه های پیش رو در امان بمانیم. صلاح مملکت خویش خسروان دانند ...
    • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
      0 1
      تنها را حفظ کشور تبعیت کلیه حاکمان از قانون است . زیرا قانون فصل خطاب کلیه ارکان جامعه و نظام سیاسی است. جامعه می باشد مجری قانون کرامت قانون راحفظ نماید. در قوانین ایران هیچ کس ولو رهبری فوق قانون نیست. بلکه وظایف کلیه متصدیان کشور در قوانین مشخص و معین است. خداوند عالم عقل را برای همین امور داده و در رابطه خالق و مخلوق فقط برخی امور عبادی بوده و مابقی نیازمند تفکر است. خداوند نیز احدی را به تبعیت محض اجبار نکرده است.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
    2 1
    قانون فصل خطاب کلیه طبقات اجتمایی جامعه می باشد مجری قانون کرامت قانون راحفظ نماید