در پی تبرئه شدن فرج الله سلحشور از اتهام سرقت فیلمنامه، رئیس سازمان سینمایی به این کارگردان پیام تبریک داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، متن پیام جواد شمقدری بدین شرح است:
 
«جناب آقای سلحشور
 
هنرمند و فیلمساز متعهد
 
با سلام
 
صدور رای دادگاه مبنی بر رفع اتهام از سرقت ادبی مجموعه «حضرت یوسف» مایه مسرت و خوشبختی شد. اگر چه از ابتدا هم معلوم بود اثری که توانسته است تاثیرات معنوی و شگرفی بر آحاد مخاطبان میلیونی خود نه تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه و اسلامی و مخاطبان غیر مسلمان خود بگذارد نمی‌توانسته از مسیرهای شبهه‌ناک عبور کرده باشد.
 
این تجربه نشان داد چگونه نیروهای مسلمان، مومن و هنرمند مورد حقد و کینه و رشک دیگران هستند. و جا دارد همگی مراقب دوری جستن از دام اینگونه فتنه‌گری‌ها باشیم.
 
بار دیگر پاک شدن ساحت مجموعه «یوسف» از یک اتهام بی‌معنا را به شما و همه همکارانتان تبریک می‌گویم.»
58246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 206901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    155 6
    یعنی همه شما "نیروهای مسلمان، مومن و هنرمند" هستید؟!!!!! یکم خودتونو تحوبل بگیرید!
  • کاوه IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    145 4
    بله دیگه از اونجا که سینمای ما هیچ مشکلی جز افترا به جناب والا مقام-آقای سلحشور-نداشت با حل شدن این موضوع وپیام تبریک معاونت محترم تمام مسایل سینمایی مملکت حل شد ما که مثل بعضی از این کشورا نیستیم که 70 میلیون نفر کلا 250 تا سینما دارن. جلوی ساخت فیلمو میگیرن بعد اجازه ساخت میدن بعد بهش جایزه میدن بعدمیفرستنش اسکار و وقتی برد بهش افتخار میکنن آخرشم به فیلمسازش میگن که تو یه فیلم سیاه از مملکتت ساختی خود فروخته و خائنی. به فیلم مجوز اکران میدن بعد که وسط اکران یه عده اعتراض میکنن زیر دستاشون بدون اجازشون فیلمو از اکران ور میدارن اونام فقط ابراز تاسف ازشون بر میاد. آخی تفلکیها اونا که مثل ما معاونت ندارن خبر انلاین خواهشا بزارش
  • محمد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    آقای سلحشور! تبریک می گیم که شما در این دادگاه تبرئه شدید... اما در دادگاه الهی هم برای توهین هایی که به بازیگران زن سینمای ایران کردید هم می تونید از خودتون دفاع کنید؟
  • کیا IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    101 5
    یه دستمال بدید منم اشکامو پاک کنم!!!
    • بدون نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      31 3
      خیلی باحال نوشتی
  • بی نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    11 61
    حرفهایی که در مورد سینمای ایران زدن واقعا درست است باید یکی این حرفها رو میزد ........اون که میگوید اینجور نیست واقعا اطلاعی در مورد سینما ندارد و بی خود جانبدارانه است ...حرهای خانوم پرستو هم در مورد سینما و برخی تهیه کنندگان رو شنیدی این افتضاح هستش بی خود آقای سلحشور رو سرزنش نکنید ....باید این حرفها را زد تا حداقل بری خا بترسن ...و به دنبال این مسائل نرن ........تشکر میکنم واقعا مردی آقای سلحشور
    • امین IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
      40 5
      آقا یا خانم عزیز که رگ دادخواهی شما بیرون زده، وجود این حس خیلی میمون و خوبه، ولی توجه داشته باش در هیچ فرهنگی زیر سوال بردن همه ی یا اکثریت جمعیتی چند هزار نفری برای نشان دادن وجود فساد در چند صد نفر از آنها را کار درستی نمی دونه ، چه برسه به من و شاید شما و شاید آقای سلحشوری که اعتقاد به اسلام داریم و پیشوای ما محمد(ص) است که فرمود" آبروی مومن از هر چیزی مهم تر است " "نقل به مضمون"
  • بدون نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    43 5
    آقای شمقدری یک مقدار عجله کردند باید یادآور شوم(به عنوان یک وکیل دادگستری)که حکم فوق قطعی نیست و امکان تجدید نظر وجود دارد پس امکان دارد ماجرا کاملا برعکس شود..
  • مریم IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    11 66
    جناب سلحشور برادر عزیز واقعا تبریک
  • پریا IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
    59 6
    چه هندونه ای به هم قرض میدن..!!!
  • بدون نام IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    17 2
    اين همه تبريک براي اينکه اثبات شده يک نفر دزد نيست؟! واقعاً جاي تبريک داره!!!!