روزنامه خراسان نوشت:

با دستگیری عاملان رها کردن جسد یک زن جوان در زمین های کشاورزی اطراف مشهد، راز وجود جسدی در یک کیسه گونی افشا شد.

اواخر بهمن ماه سال گذشته، یکی از شهروندان با مشاهده جسدی که داخل یک کیسه گونی بزرگ قرار داشت و در کال زمین های کشاورزی روستای چهل مه سنگ رها شده بود، موضوع را به نیروهای انتظامی اطلاع داد. در پی دریافت این خبر، ماموران پاسگاه انتظامی آبروان به محل اعلام شده عزیمت کردند و پس از تایید درستی خبر و حفظ صحنه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اعلام کردند.

ساعتی بعد با حضور مقام قضایی و دیگر عوامل کشف جرم در محل کشف جسد، تحقیقات در این باره آغاز شد. جسد مربوط به زن جوانی حدود 26 ساله بود که ابتدا داخل یک پتو پیچیده شده و پس از آن درون یک کیسه گونی بزرگ قرار گرفته بود. در بررسی های اولیه هیچ گونه علایم ظاهری ناشی از جنایت مشخص نشد اما شواهد موجود حاکی از آن بود که جسد از مکان دیگری و با موتورسیکلت به این محل حمل و سپس رها شده است. پس از جمع آوری آثار باقی مانده از عاملان رها کردن جسد، قاضی ویژه قتل عمد دستور انتقال آن به پزشکی قانونی را صادر کرد و بدین ترتیب تلاش ماموران انتظامی با راهنمایی مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری افرادی که جسد را رها کرده اند آغاز شد.

ماموران انتظامی با پی گیری سرنخ های موجود موفق شدند منزلی که متوفی ساعتی قبل از مرگ در آن حضور داشته را در روستای چهل مه سنگ شناسایی کنند. پس از انجام تحقیقات مقدماتی از صاحب منزل، مشخص شد که 2 جوان پس از استعمال موادمخدر، جسد زن جوان را با موتورسیکلت به محل کشف برده و رها کرده اند.

با جمع آوری اطلاعات و مستندات، ماموران انتظامی با دستورات ویژه ای که قاضی شاکر صادر کرد عامل اصلی رهاکردن جسد زن جوان را روز گذشته شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرکننده، او را به دام انداختند. این جوان که مورد بازجویی قرار گرفته بود گفت: من با متوفی هنگام استعمال مواد، در شهرک شهید باهنر آشنا شدم تا این که روز قبل از حادثه او را دوباره در اطراف حرم مطهر دیدم. آن روز یک خودرو کرایه کردم با هم به روستای شترگلو رفتیم و دوباره از آن جا به روستای چهل مه سنگ آمدیم. چون زن جوان هم معتاد بود در خانه مواد مصرف کردیم ولی او بعد از گذشت مدتی اظهار ناراحتی و بی تابی می کرد به همین دلیل یک قرص دیازپام هم خورد که پس از آن حالش وخیم شد و از دهانش کف سفید بیرون زد.

این متهم اضافه کرد: ما که ترسیده بودیم 2 نفری او را داخل پتو پیچیده و سپس در یک کیسه گونی قرار دادیم و داخل کال زمین های کشاورزی رها کردیم.بنابراین گزارش متهمان این پرونده که سابقه دار نیز هستند روانه زندان شدند تا تحقیقات بیشتری در این باره انجام شود. این در حالی است که هنوز تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری یکی دیگر از متهمان این پرونده ادامه دارد.

بررسی علت دقیق مرگ زن جوان از سوی پزشکان قانونی در حالی ادامه دارد که پزشکان نتیجه قطعی علت مرگ را به انجام آزمایش های بیشتر موکول کرده اند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =