نخستین بانک اطلاعات مشاغل بانوان، با شعار «بانوی ایرانی، افتخار ایرانی» همزمان با نمایشگاه کتاب تهران، رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شهربانو (بانک اطلاعات مشاغل بانوان) اول تیر منتشر خواهد شد. محمد صالح جواهری، مدیر پروژه کتاب بانک اطلاعات مشاغل بانوان با اعلام این خبر افزود: امیدواریم بتوانیم در نمایشگاه کتاب امسال از این کتاب رونمایی کنیم.


به گفته جواهری «شهربانو» کتابی است مرجع با عنوان شهربانو، که معرف بانوان شاغل در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و ... است و مخاطب با استفاده از این کتاب با خدمات، محصولات و جایگاه بانوان در جامعه آشنا می شود.

 

مدیر این پروژه همچنین گفت: در فاز اول این پروژه مشخصات بانوان شاغلی که تحت نظارت انجمن صنفی و یا اتحادیه‌ای در حال فعالیت می باشند، به صورت رایگان چاپ خواهد شد.

 

شایان ذکر است اطلاعات بانوان با هماهنگی اتحادیه های ذیربط و مراجع ذیصلاح و یا با اجازه رسمی از بانوان ثبت خواهد شد. ضمن اینکه بعد از انتشار شماره اول شهربانو، با اجرای چند فراخوان عمومی-رسانه ای، اطلاعات بانوانی که به صورت غیر رسمی مشغول به فعالیت هستند را کسب کرده و بعد از انجام هماهنگی­های لازم با مراجع قانونی و امنیتی، جهت جلوگیری از هرگونه مزاحمت و سوءاستفاده از اطلاعات این بانوان محترم، نسخه دوم شهربانو را راهی بازار نماییم.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =