فارس نوشت:

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: عدم مراجعه کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند به سایت رفاهی به منزله انصراف از یارانه مرحله دوم است.

بهروز مرادی امروز در اخبار سراسری شبکه یک در پاسخ به‌ سؤال‌های مردم درباره دریافت پیامک تمکن مالی و انصراف از دریافت یارانه گفت: افرادی که پیامک دریافت کرده‌اند، الزاما باید به سایت www.refahi.ir مراجعه کنند، چه متقاضی دریافت یارانه مرحله دوم باشند و چه متقاضی نباشد، اگر کسی که پیامک دریافت کرده به این سامانه مراجعه نکند، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی می‌شود.مرادی خاطر نشان کرد: اگر کسی علاوه بر یارانه 45500 تومان در ماه، متقاضی 28 هزار تومان نیز باشد، چنانچه در بررسی مجدد این فرد ذی‌حق تشخیص داده شود، در پرداخت‌های مرحله بعدی این رقم را جبران می‌کنیم.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: اگر کسی به سایت رفاهی مراجعه کرده و اشتباهی گزینه انصراف را زده باشد، به شعبه افتتاح حساب یارانه‌ای خود مراجعه کرده و در آنجا با هماهنگی با شعبات انجام شده وارد سامانه رفاهی شده و مورد اصلاح می‌شود.

مرادی تأکید کرد: به هیچ وجه مبنای ما قطع یارانه سرانه و ماهانه 45500 تومان نبوده، نیست و نخواهد بود، بلکه آن مابه‌التفاوت 28 هزار تومانی به حساب عده‌ای پرداخت نشده است.

وی تأکید کرد: یارانه 45500 تومان حتی در مرحله دوم برای همه متقاضیان کمافی سابق واریز می‌شود و حتی در آینده نیز ادامه دارد.

مرادی در مورد یارانه 28 هزار تومان گفت: حتی برای جمع زیادی از کسانی که پیامک ارسال کرده‌ایم، در این مرحله 28 هزار تومان نیز به حسابشان واریز کرده‌ایم، اما تعدادی از دریافت‌کنندگان پیامک این رقم یارانه را دریافت نکرده‌اند.

وی در مورد احتمال اشتباه ارسال پیامک گفت: برداشت ما این است که 95 درصد کار درست انجام داده‌ایم، لذا احتمال اشتباه وجود دارد و جای اعتراض نیز وجود دارد در این خصوص  چنانچه در بررسی مجدد فرد را ذی‌حق تشخیص دهیم همین 28 هزار تومان نیز در مراحل بعدی به حسابشان واریز می‌شود.

مرادی گفت: البته چون این پول 28 هزار تومان به صورت فیزیکی در 28 اسفند‌ماه سال گذشته پرداخت شد ممکن است در برخی از حساب‌های بانکی به دلیل اینکه قابل برداشت نیست دیده نشود، اما در مراجعه به شعبه موجودی حساب آن را نشان می‌دهد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    90 0
    بگو این کار رو کردیم که خیلی ها دانسته یا ندانسته یارانشون قطع بشه وگرنه چه لزومی داره حتی برای عدم انصراف هم به سایت مراجعه بشه؟تازه میتونستید تو سایت یه گزینه "عدم انصراف"هم بزارید تا هر کی نمیخواد انصرف بده روش کلیک کنه نه اینکه مردم بدبخت رو کلی سردرگم کنید که اول انصراف رو کلیک کن بعد عدم تایید رو بزن بعد دوباره انصراف دوباره.....خودتون مسخره هستید فکر کردید مردم هم مثل شمان؟
    • بدون نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
      4 3
      اساساً انصراف از دریافت یارانه اختیاری است اما اگر طبق نظر شما سازمان هدفمندسازی یارانه ها قصد داشت تا مردم را سردرگم کند برای افرادی که اشتباها گزینه انصراف را انتخاب کرده اند این امکان را فراهم نمی کرد که با مراجعه به بانک عدم انصراف خود را ثبت کنند .
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    61 0
    کدام بررسی ؟ یارانه را سر خودی قطع کردید و در پشت دژ آهنین مدام دستور صادر می کنید. خودتان می گویید میانگین در آمد سرانه هر ایرانی 14000 دلاراست . باشد در آمد یک سال را که مدعی هستید به من بدهید من تا آخر عمر از شما نه حقوق می خواهم نه یارانه!
  • ali sj IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    64 0
    اقا این یارانه رو اصلا ندید خیال همرو راحت کنید انقدر هم استرس به مردم ندید. نده اقای مرادی راستی اقای مرادی برای خوت هم پیامک اومده یا شما جزو اقشار کم درامد کم درامد هستید.???? می خوای یارانم رو بهت می بخشم
  • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    49 0
    لطفا قیمت آپارتمان، برنج، شیر، ماست، و میوه را کنترل کنید.
  • احمدی US ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    44 0
    خیلی جالب!! بهتر بود توی محتوی پیامک می نوشتند: آقای .... شما از دریافت یارانه محروم شده اید. تمام. خداوکیلی این بهتر نبود. مردم تکلیفشون رو می دونستن.
  • بدون نام US ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    36 2
    این کار با قانون اساسی مغایر است. همچنین اجرای سریع فاز دوم هدفمندی، مغایر با قانون هدفمندی یارانه هاست. چنین شیب تندی در قانون دیده نشده است. از مجلس خواهش داریم رسیدگی جدی کند.
  • میثاق IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    41 0
    اینقد موضوع رو پیچیده میکنین تا همه نتونن یارانه بگیرن دست خودتونم باز میزارین تا خیلی ها رو به بهانه های الکی حذف کنین!!
  • بدون نام IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    24 2
    آقای مرادی در خصوص اینکه افرادیکه پیامک دریافت کرده اند ولی مبلغ 28000تومان نیز به حساب آنها واریز شده است آیا آنها نیز به سایت مراجعه کنند یا خیر توضیحاتی نداده اند.
  • امین ج م IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    41 0
    از کجا حساب کردین که مرفه هستم ونباید یارانه رابگیرم مگر گنج پیدا کردم که خودم خبر ندارم
  • بدون نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    25 0
    جالبه که برای مورد اول ده میلیون پیامک میدن و برای این کار به شیوه اول اطلاعرسانی نمیکنن ...
  • ع IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    28 0
    ای بابا چطور اعتراض بزنیم که 28 تومان رو نگرفتید دیگه سایت رفاهی هم اشتباه میکنه ؟ بابا به خدا زیر خط فقریم و 28 تومان رو نگرفتیم و هی هم میگید اعتراض بزنیداخه کجا ؟ تو سایت که فقط گزینه انصراف هست .
    • فرشته IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
      11 1
      از طریق همون گزینه انصراف باید مراحل رو طی کنید.مشخصات را وارد کنید. و در مراحل بعدی فقط باید گزینه عدم تایید را بزنید تا مرحله آخر که یه کد به همراه سرپرست خانوار میاد که اون کد را وارد میکنید و گزینه تایید.این گزینه تایید فقط برای مرحله اخر است و در بقیه مراحل باید گزینه عدم تایید را بزنید.همین
  • عصبانی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
    21 0
    بابا هی میگید برید اعتراض کنید اخه به کجا ؟ تو سایت رفاهی که فقط گزینه انصراف هست ای بابا رفاهی هم که فقط 45 تومان رو نشون میده پس چی میگید تو حساب همه هست بانکها مشکل داره همه مشکل دارند فقط کار اینها درسته
  • محمد IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    41 0
    يارانه متعلق به انرژي است وبايد به همه پرداخت شود اينكه كسي تمكن مالي دارد يا ندارد راههاي ديگري هست كه ميتوان جامعه را از نظر اقتصادي توان مند تر كرد ولي يارانه متعلق به همه است كسي حق ندارد در مورد ديگران تصميم بگيرد به لحاظ شرعي نيز درست نيست تفاوت در حقوق قايل شويم
  • بدون نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    37 1
    واقعا شماره حساب ایشون (آقای مرادی ) رو میشه بدین . آخه می خوام 3000 میلیارد تومن بریزم به حسابشون که نتونن بردارن!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    13 0
    اینجانب ..................................................... انصراف خود را از دریافت (((((كل مبلغ )))))یارانه اعلام می نمایم. جهت قطعی نمودن انصراف یكی از تلفن های همراه لیست زیر را انتخاب نمایید. كد انصراف قطعی به تلفن همراه شما ارسال می شود كه با وارد نمودن آن در صفحه بعد انصراف شما قطعی می گردد. اما متن پیام شما حاکی از عدم دریافت ((((کل مبلغ)))))یارانه میباشد
  • بدون نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    17 0
    چرا نگفتن چطوری میشه اعتراض کرد
  • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    16 0
    الان چند روزه كه سايت اصلا قابل دسترسي نيست ،چطور عدم ورود به سايت عدم دريافت يارانه هست ؟ما كه هنوز نتوستيم وارد بشيم تكليفمون چيه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    20 0
    برید در سایت و مشخصات شناسایی را وارد کنید و انصراف یا عدم انصراف را قید کنید در غیر اینصورت بعنوان انصراف کننده تلقی می شود.من 20 بار مشخصاتم را وارد کردم و هیچ پاسخی برای انصراف یا عدم انصرف در یافت نکردم واین هم نشان می دهد دولت درصد حذف یارانه می باشد
    • جلیلی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
      6 0
      یک بار بزن انصراف میدی همچین سریع اس ام اس برات بیاد حال کنی.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    7 1
    افرادی که به منظور مزاحمت و فقط با داشتن کد ملی و زدن 6 صفر بجای شماره سریال شناسنامه قسمت انصراف را زده اند و برای آنها پیامک ارسال شده چکار باید بکنند.
  • محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    12 1
    من موبايلم را گم كردهام ازكجا بدانم براي من پيامك امده يانه
  • آمنه IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    3 1
    هموطن گرامی ضمن قدردانی از مشارکت جنابعالی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها پیشنهاد می گردد چنانچه دارای تمکن مالی برای امرار معاش خود و خانواده محترمتان هستید از دریافت یارانه صرفنظر نمایید. این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه جنابعالی کمک به افزایش سهم افراد محروم یا افراد با درآمد پائین خواهد کرد. بدیهی است از هر زمان که تمایل به دریافت یارانه داشته باشید می توانید با مراجعه به همین سایت و درج مشخصات و اعلام شماره حساب خود از یارانه نقدی برخوردار شوید.
  • محمدرضا دهقانی IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    7 1
    مبلغ 28000 تومان به حساب اینجانب واریز نشده و با توجه به اینکه به مدت 2ماه تلفن همراهم خاموش بوده پیامکی هم دریافت ننمودم ،بانک نیز تایید نموده که یارانه مرحله دوم به حسابم واریز نشده است و اینک برای برقراری یارانه مرحله دوم چه اقدامی باید انجام بدهم. با تشکر کارمند بازنشسته دولت
  • س ه ا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    4 1
    28هزارتومان را برای من کارگر واریرنشده پیامک نیامده گنج پیدا نکرده ام 8ماه حقوقم را هم شرکت خصوصی پرداخت نکرده (شرکت دولتی که واگذار شده به بخش خصوصی) با 28 سال سابقه پرداخت بیمه از زمان خصوصی شدن شرکت حدود 10 ماه بیمه پرداخت نکرده اند مدتی هم که پرداخت شده با حداقل حقوق پرداخت شده هزینه های دانشگاه آزاد فرزندم و .............. کم نشده = دور از جون شما برو بمیر
  • رضا نريماني جهانگيرلو IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    2 1
    28 هزار تومان برای من واریرنشده پیامک هم نیامده.
  • حسين IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
    1 0
    براي بار دوم مراجعه كردم با انصرافم را خودم اعلام كنم تا مطمعن شوم. صفحه اول عدم انصراف داشت و صفحه دوم فقط تاييد و كد 5 رقمي ار سال شد . تايپ كردم از ما تشكر كردن براي انصراف يعني چي ؟؟؟؟؟؟ به بانك مراجه كردم گفتند بما ربطي نداره
  • صابر IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    1 0
    آقا بگيد كه براي محكم كاري همه مردم به سايت مراجعه كنند تا يه وقت روز چهارشنبه براشون پيامك نياد! بگيد قسمت پاسخدهي سايتم ببنديد تا يه موقع براي كسي سؤالي پيش نياد! شماره تلفناي پرسش و پاسخم حذف كنيد تا به فكر كسي سؤالي نياد! خلاصه صورت مسئله را پاك كنيم تا برامون سؤالي پيش نياد! واقعا خجالت آوره اين طرز اطلاع رساني به مردم... بعضيا بدون اينكه پيامك براشون بياد ... دست و پاشونو گم كردن و رفتن تو سايت و عدم انصراف زدن.... بعضيام هشتشون گرو نهشونه براشون پيامك رفته... خلاصه فكر كنيم با اين وضعيت هر كه رفته تو سايت سود كرده.... هر كسي هم نميدونه و نشنيده ؛ باخته... وااااااااي
  • صابر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    0 0
    البته يه نكته كه سايت هم گزينه تاييد داره هم گزينه عدم تاييد... بعدش چي ميشه ... خدا ميدونه...
  • مریم IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
    0 0
    آقا به خدا پدر من بازنشسته ارتش و مریض که همراه با برادر معلول و مادر م زندگی می کنند و یارانه انها قطع شده تو را به خدا بگویید به کجا مراجعه کنند