او یکی از کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است.

به گزارش خبرآنلاین؛ ابراهیم كریمی، بازیكن راه‌آهن تهران امروز به اردوی تیم ملی دعوت شد. او كه از 12 سال قبل تا حالا در راه‌آهن بازی می‌كند، دوست ندارد هیچ وقت از این تیم جدا شود. كریمی كه سابقه حضور در تیم ملی امید را هم دارد، در گفت‌وگویی با خبرآنلاین از شرایط خودش و راه‌آهن صحبت می‌كند.
*دعوت به اردوی تیم ملی غافلگیرت كرد؟
من سر تمرین تیم بودم كه آقای دایی و سرپرست تیم صدایم كردند و گفتند وسایلت را جمع كن و برو تمرین تیم ملی. گفتند تماس گرفتند و دعوتت كردند به تیم ملی. من هم آماده شدم. خدا را شكر كه به تیم ملی رسیدم. من سابقه حضور در تیم امید را داشتم.
*حضور كروش در ورزشگاه اكباتان چقدر تاثیر داشته؟
آقای كروش دو بار بازی ما را دیدند و سیموئز و ماركار آقاجانیان و نمازی هم همیشه بازی‌های ما را می‌بینند. ایشان به این نتیجه رسیده‌اند كه می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. من همیشه سعی كرده‌ام موثر باشم و كم اشتباه. خدا را شكر كه دعوت شدم به تیم ملی و امیدوارم لیاقت این را داشته باشم كه خودم را نشان دهم.
*فكر می‌كنی می‌توانی در جمع نفرات نهایی تیم ملی باشی؟
كروش به اسم بازیكنان نگاه نمی‌كند. اگر تلاشم را بكنم و نمایش خوبی داشته باشم قطعا در لیست نهایی ایشان خواهم بود. جا دارد از آقای دایی و بازیكنان راه‌آهن هم تشكر كنم. دایی در تمام بازی‌ها من را در تركیب اصلی گذاشته و همیشه با ما در مورد فاز دفاعی صحبت می‌كند. خیلی با ما كار می‌كنند. الان هم دو بازی پشت سر هم است كه گل نخوردیم و 6 امتیاز گرفتیم.
*در این سال‌ها بازیكنان زیادی از راه‌آهن به تیم‌های مطرح رفته‌اند. تو چرا هیچ وقت از این تیم جدا نشدی؟
من 12 سال است در این تیم بازی می‌كنم. از سال 84 كه راه‌آهن به لیگ برتر صعود كرده، در این تیم بوده‌ام و هر سال حداقل 30 بازی انجام داده‌ام. نیازی نیست كه این حرف‌ها را بزنم. هر سال هم پیشنهادات خوبی به من شده است ولی من به راه‌آهن تعلق خاطر دارم و بچه شهرری هستم و در این باشگاه رشد كرده‌ام. محیط باشگاه عالی است و جو خوبی داریم و دلم نمی‌آید از راه‌آهن بروم. الان هم می‌گویم هر پیشنهادی به من شود ولی راه‌آهن من را بخواهد، می‌مانم. زمانی از راه‌آهن می‌روم كه باشگاه من را نخواهد.
*چرا با این همه سابقه، كاپیتان دومی تیم را هم قبول نمی‌كنی؟
ما بازیكنان بزرگی داریم. ولی من بازوبند نمی‌بندم. حتی فرشید كریمی هم حاضر نیست كه بازوبند را ببندد. این رفاقت خوبی است كه در تیم وجود دارد. در حالی كه خود دایی یا افراد دیگر می‌گویند بازوبند را ببند ولی من با اجازه آن‌ها بازوبند را به بقیه افراد می‌دهم. الان هم كه دعوت شده‌ام حاصل راهنمایی‌های دایی و بقیه بچه‌هاست. من یك نماینده از راه‌آهن در تیم ملی هستم. خیلی خوشحالم كه راه‌آهن بازیكنان زیادی را به تیم ملی معرفی كرده است. تیم فوتبال ما از وقتی به لیگ برتر آمده دوام آورده در لیگ برتر ولی كمتر این اتفاق افتاده كه تیمی بالا بیاید و دوام بیاورد. ولی در راه‌آهن به خاطر آقای انصاری‌فرد و صمیمیت بچه‌ها این اتفاق نیفتاده و در لیگ برتر مانده است. حق ما بعضی وقت‌ها خورده شده و گاهی وقت‌ها هیچ كسی از ما حمایت نمی‌كند. همین امسال از داوری خیلی ضربه خوردیم. ولی بچه‌ها با این چیزها ساخته‌اند. ما بدبختی‌ها را تحمل كرده‌ایم و حالا با تیم هفتم جدول فقط چهار پنج امتیاز فاصله داریم.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =