نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز المپیکی ایران، بعد از چند ماه مسابقه مداوم حالا استراحت می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ او که سال قبل را با قهرمانی رده امید تور جهانی کویت تمام کرد، با شروع فروردین ماه در آلمان با بقیه هم تیمی هایش درخشید و تیم ایران را دو پله بالا آورد. تیم ایران که در مسابقه های جهانی مسکو 35 دنیا شده بود،آلمان را با رتبه 33 ترک کرد. پدیده پینگ پنگ ایران بلافاصله در کاپ آسیا حاضر شد. او که ششمی دوره قبل را یدک می کشید،در این دوره با چهارمی به ایران برگشت.پینگ پنگ باز ایرانی که نهمی رنکینگ امیدهای دنیا را دارد و هشتاد و دومین پینگ پنگ باز بزرگسال جهان محسوب می شود،شاید اگر چهار مسابقه پشت سرهم را نداشت حالا مقامی بهتر از چهارمی کاپ آسیا را گرفته بود.
عالمیان می گوید:«به خاطر اینکه چهار مسابقه مداوم داشتم ،خیلی خسته شده بودم. به همین خاطر اوایل خیلی خوب نبودم و باخت گرفتم.»پینگ پنگ زدگی او را به جایی رسانده بود که می خواست انصراف دهد:«من آنقدر دلزده شده بودم که می خواستم انصراف بدهم. حتی با آقای جعفر پور هم صحبت کردم اما او مرا منصرف کرد.کم کم بازی ام بهتر شد. برنده هم شدم.حالا خوشحالم که انصراف ندادم.تجربه خوبی بود که به بازی ادامه دادم.»
او درباره باخت در بازی اول می گوید: «اگر انصراف می دادم بعد پشیمان نمی شدم .چرا که به خاطر خستگی زیاد ،بی خیال بازی می کردم. بدون اینکه نتیجه برایم اهمیت داشته باشد.» اما برد مقابل پینگ پنگ باز 29 دنیا او را از بی خیالی درآورد: «در بازی سوم وقتی خیلی راحت و محکم هیون سه اوچ نفر 29 دنیا را بردم ،انگار از خواب بیدار شدم. به بازیهای بعدی امیدوار شدم.بعداز آن بازیکن هنگ کنگی را بردم و به بازیها برگشتم.تا حدی که وانگ لی کین یکی از اسطوره های پینگ پنگ چین که سه دوره قهرمانی جهان دارد را هم بردم . در نهایت هم چهارم شدم. نتیجه خوبی گرفتم.»
او اما از مقام سی و سومی تیم ملی پینگ پنگ در مسابقه های جهانی راضی نیست:«ما می توانستیم به سید اول هم برسیم.اما نشد.نمی دانم خدا نخواست،چی شد. به هر حال من از نتیجه آلمان راضی نیستم. تور جهانی کویت هم بد نبود.»او این روزها با بازیهای خیره کننده اش بد جوری نگاه اروپایی ها را به خودش جلب کرده است.پینگ پنگ باز مازندرانی بعد از پیشنهاد دانمارکی ها که سال قبل مطرح کرده بودند،امسال هم دو پیشنهاد از فرانسه و آلمان دارد.هر چند هنوز او هیچ تصمیمی نگرفته اما کم کم باید یکی را انتخاب کند. اگر چه برایش سخت است.خودش می گوید:«خودم خیلی دوست دارم برای بازی به اروپا بروم.البته تنهایی برایم خیلی سخت است.بدم نمی آید یک نفر همراهم بیاید. به هر حال باید برای پیشرفت در اروپا بازی کنم.اگر امسال هم نروم،سال آینده دیگر هر طور شده باید بروم.»او هنوز نمی داند به کدام پیشنهاد پاسخ مثبت دهد:«نمی دانم پیشنهاد کدام کشور بهتر است.کجا با روحیه ام همخوانی دارد.هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام.فکر می کنم آلمان خوب باشد. شاید بروم آلمان،شاید فرانسه . ماه های آینده روی آن متمرکز می شوم تا تصمیم نهایی را بگیرم.»
هشتاد و دومین پینگ پنگ باز دنیا با اینکه می داند بازی در المپیک کار راحتی نیست اما می گوید:«بعد از بازیهایی که در کاپ آسیا کردم و بردی که از هیو و وانگ لی گرفتم انگیزه ام برای المپیک بیشتر شده.فکر می کنم در المپیک خیلی خوب بازی کنم. البته قبل از آن به مسابقه و اردوی خوب نیاز دارم.با اعتماد به نفسی که از بردهایم گرفته ام حالا حتی به مدال المپیک هم فکر می کنم.»او ترجیح می دهد برای المپیک اردوی کوتاه مدت داشه باشد. از آن اردوهای خارجی:« اگر قرار باشد برای المپیک به کمپ اشلاگر بروم ، ترجیح می دهم اردوی کوتاه مدت داشته باشم. چرا که اردوی بلند مدت روی من به خاطر خستگی نتیجه معکوس دارد.» با این حال فعلا پسر المپیکی پینگ پنگ این روزها تا شروع اردوی تیم پتروشیمی ماهشهر کنار خانواده اش استراحت می کند.اما خیلی زود باید راهی ماهشهر شود و با هم تیمی هایش برای ادامه لیگ برتر تمرین کند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 207886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
    16 0
    احسنت مايه افتخار هستيد