وزارت دفاع در بیانیه‌ای تاکید کرد که ارتش پا‌سخی ویران کننده و غیر‌قابل تصور به متجاوزان خواهند داد. همچنین سرلشکر صفوی در پیامی گفت که هماهنگی و همکاری ارتش و سپاه اتحادی استراتژیک و پیوندی ناگسستنی است.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای را صادر کرد. همچنین سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیامی را به مناسبت این روز خطاب به فرمانده ارتش صادر کرد.
اهم قسمت‌های بیانیه وزارت ذفاع را در ادامه مطالعه فرمایید:
·         امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح با فرماندهی مدبرانه و حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با هوشیاری کامل در عرصه رویارویی با تهدیدات پیش روی نظام اسلامی، از چنان آمادگی، اقتدار و عزتی برخوردارند که تصور هر‌گونه تعرض و تجاوزی را به این سرزمین مقدس به کابوس تبدیل نمودند و در برابر هر ماجراجویی دشمن جاهل، پا‌سخی ویران کننده و غیر‌قابل تصور به متجاوزان خواهند داد.
·         بی‌شک ارتش سربلند ایران اسلامی با پشت سر‌گذاشتن تجربیات گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس، امروز در برقراری امنیت و حفاظت از حدود و ثغور مرزهای آبی، خاکی و آسمان ایران اسلامی به عنوان سدی استوار و دژی مستحکم و شمشیری برنده در دستان فرماندهی عظیم‌الشان خود آمده هر‌گونه جانفشانی می‌باشند.
·         متخصصان صنعت دفاعی با تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان جان بر کف ارتش حزب‌الله و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تاریخ‌ساز ارتش و تحسین پیشرفت‌ها و دستاوردهای افتخار‌آمیز ارتشیان ولایتمدار در زمینه‌های علمی، آموزشی و دفاعی، آمادگی هر چه بیشتر صنعت دفاعی ایران اسلامی را در جهت تجهیز و آماده نگه داشتن بنیه دفاعی و رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقاء امنیت ملی و بازدارندگی دفاعی اعلام می‌دارند.
مهمترین بخش‌های پیام سرلشکر صفوی را نیز در ادامه مطالعه فرمایید:
·         بی تردید ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است با تکیه بر قدرت ساختاری و سازمانی، اتکال به نیروی انسانی متعهد، ولایتمدار و سلحشور و نیز اتصال به دریای بی کران معنویت، جایگاه خود را به عنوان مظهر اقتدار و بالندگی برای کشور و سنگری مستحکم و دژی تسخیرناپذیر و فتح نشدنی در دفاع و صیانت از انقلاب، نظام و میهن اسلامی تثبیت کند به گونه‌ای که الگویی جاودانه برای ارتش‌های جهان اسلام تبدیل شده است.
·         هماهنگی، تعامل، همکاری و هم افزایی موجود میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور به مثابه اتحادی استراتژیک و پیوندی ناگسستنی، عامل شکوفاساز ظرفیت‌ها و ذخایر ارزشمند هر دو نیروی اثرگذار در دفع هوشمندانه تهدیدات و ارتقای سطح آمادگی‌ها برای مقابله با هرگونه ماجراجویی از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام تلقی می‌شود که موجب خرسندی امام و امت و ناامیدی و استیصال دشمنان گردیده است.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
    15 5
    بیشتر به فکر اخلال در عملکرد رادار ایکس باند و ارو و گنبد اهنین باشید. این رادارها از طریق کابل و بی سیم با ماهواره و چند کشور دیگر که موشک پرتاب میکند ارتباط دارند. اولین تدبیرتان نقص عملکرد این سیستمها باشد. ظاهرا روسیه هم نتوانسته تا کنون با موشکهایش از این سپر عبور کند.
  • ابراهیم IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    16 2
    آفرین به ارتش قدرتمند ایران که خیلی ها در برابر این ارتش رجز میخونند ولی جرات حمله ندارند.ما مردم ایران هم به رهبر عزیز و مقتدرمان میگوییم رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.ای رهبر آزاده آماده ایم آماده.خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    13 0
    روز مقدس ارتش را به همرزمان بزرگ قهرمانان ملی, شهیدان صیاد شیرازی و بابایی تبریک وتهنیت عرض مینماییم.