یکی از نمایندگان حامی دولت گفت: مجلسی که ۱۰ نماینده​اش ‌با فساد بانکی در ارتباطند عصاره فضایل ملت نیست.

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي بيغش نماینده مردم شازند در تذکري با بیان اینکه قطعا مجلس عصاره فضایل ملت است، افزود: وقتی نمایندگان مجلس به فرمایشات امام (ره) در مورد مجلس استناد می‌کنند، باید بدانم مجلسی از نظر امام (ره) در راس امور است که الگوی آن شهید مدرس باشد.
 وي گفت: برای مجلس شورای اسلامی عیب است که در بین حدود 290 نفر نماینده، دادستان بگوید که 10 نفر با قضیه فساد مالی ارتباط داشتند و هیچ وقت هم اسامی این افراد اعلام نشده است، این مجلس کجا عصاره فضایل ملت است؟
سيدجلال يحيي​زاده نماينده تفت و ميبد هم در تذکر ديگري در پايان جلسه امروز گفت: هنوز مرحله دوم انتخابات انجام نشده برخي براي انتخابات هيات رئيسه مجلس بعد مشغول يارگيري هستند و برخي خواص براي رياست جمهوري يازدهم خط و نشان مي کشند و نامزد تعيين مي کنند! مردم هم به ما مي گويند «واقعا مشکل ما اينهاست؟ شما نمايندگان چرا براي گراني کاري نمي کنيد؟
اين نماينده اصولگراي مجلس از گراني زياد و گلايه​هاي مردم سخن گفت و افزود: از افزايش نرخ ميوه و سبزي گرفته تا گوشت و مرغ و وسايل منزل و.... شاهد گراني در تمامي زمينه ها از 10 درص به بالا هستيم. براي پاسخ به گلايه مردم چه داريم که بگوييم؟ مردم در اين شرايط نگران اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه​ها گراني مضاعف هستند.
شهاب​الدين صدر نايب رئيس مجلس که رياست پايان جلسه امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به وي گفت: هفته آينده ميزبان يکي از وزراي اقتصادي کشور خواهيم بود تا هم درباره بحث فاز دوم هدفمندي توضيح بدهند و هم از ضعيت تورم گزارشي به مجلس ارائه کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    25 1
    چشم علی مطهری روشن
  • رضا IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    7 1
    ممنون از آقای احمدی بیغش ولی تنها اشکالی که در نوشته ایشون میبینم اینکه آیا واقعا گرانی 10درصد به بالا بود یا 30 یا 40 درصد به بالا البته کاری به محله رییس جمهور ندارم چرا که در این محله ظاهرا همه چیز ارزونه.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
    2 0
    اگر خداي ناكرده نمايندگاني به دادگاه احضار شدند و معلوم شد ثروتي باد آورده دارند جواب اين ملت ستمديده كه منتظر يارانه هستند تا جلو عابر بانكها بايستند و مبلغي ناچيز را بگيرند و به هزار درد نا علاج بزند را چه كسي خواهد داد ؟ آيا ميشود ديگر به دين و ايمان اين نمايندگان شك نكرد ؟
  • سعید مهدوی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اتفاقا" شما اشاره بسیار خوبی از قول شادروان ارحام صدر هنرمند برجسته ظنز معاصر داشته اید که من در پیام اولیه ام با نام درآمد مخفی به آن اشاره کرده ام. این یک واقعیت است که در زمانی که کشور دچار کمبود درامد و پول می باشد. باید از اول از همه بزرگان و سردمداران و مدیران کشور حقوق ها و در آمد های خود را تا اندازه ای کاهش دهند که کاملا" محسوس و ایثارگرایانه باشد!!! پس از آن می توان از مردم خواست تا هر کسی در حدی که می تواند در این راه کمک نماید و سپس خواهیم دید که گروه گروه از مردم فهیم و سختی کشیده مملکت نیز به این حرکت خواهند پیوست. من شخصا" افرادی را می شناسم که حقوق ها و در آمد های بسیار نا عادلانه ای را دریافت می کنند و عوض خدمت بیشتر بمردم جلوی کسانی را که می توانند بهتر کار کنند و خدمت ...