رادیو دویچه وله آلمان نوشت:

وزیر دفاع اسرائیل در گفت‌وگویی رادیویی در تل‌آویو با تأکید بر اینکه مذاکرات اتمی با ایران نباید به "تلف کردن زمان بیانجامد" گفت‌، اسرائیل تضمین نکرده تا زمانی که مذاکرات ادامه یابد به ایران حمله نخواهد کرد.
ایهود باراک تأکید کرد که مذاکرات اتمی 6 قدرت دنیا با ایران باید به نتیجه‌ای قطعی بیانجامد و وقت را نباید هدر داد. وی همچنین با اشاره به احتمال طولانی شدن مذاکرات و منتفی بودن حمله اسرائیل به ایران در این مدت گفت: «اسرائیل چنین قولی نداده است.»
ایهود بارک گفت، مذاکرات اتمی آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، بریتانیا و آلمان با ایران "باید نشان دهد که آیا ایران آمادگی پایان دادن به برنامه اتمی خود را دارد یا نه."
باراک تأکید کرد که این مذاکره به "چند ماه" زمان نیاز ندارد و خطاب به گروه پنج به علاوه یک افزود: «شما به چندین دیدار مستقیم نیاز دارید و .... پس از آن خواهید دید آیا طرف مقابل دارد با زمان بازی می‌کند یا دنبال راه حل است؟»
باراک همچنین در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل تصریح کرد، احتمال اینکه مذاکرات هسته‌ای با ایران به توقف برنامه اتمی این کشور بیانجامد "زیاد نیست."
219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    42 8
    ولش کن این بابارو! یه حرفی می زنه که بگه لال نیست. والا از این چنگ و دندان نشان دادن ها حالت تهوع بهم دست می ده.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    25 5
    چقدر این اسرائیل حرف مفت میزنه مثل اینکه دلشون واسه سقط شدن تنگ شده بدبخت اگه قدرتی داشتی حریف حزب الله میشدی
  • محمد IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    17 3
    نه بابا! خیلی ترسیدیم .کله پوک .
  • رضا IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    15 2
    خبر جنجالی بود من اگه روزنامه نگار بودم تیتر یکش میکردم
  • عباس IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    12 2
    سلام آقاي باراک اسرائيل مثل مگسي است که روي بدن شير ايران ورجه وورجه ميکند وشير خيلي آرام وبي خيال با حرکت دمش اورا از روي بدنش مي پراند ووقتي مگس شير را خيلي کلافه کرد بايک ضربه دم اورا له مي کند وخيالش را راحت مي کند.پس آقاي باراک مواظب باش به سرنوشت مگس دچار نشوي.
  • حسین IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
    2 3
    آقای باراک ماهم تضمین نمی کنیم که درصورت حمله شمابه ایران,خاک اسراییل رو با موشک شخم نزنیم.پس مواظب حرفات باش.باشه باراک جون!!!!
    • RQ170 IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
      3 1
      اقایان سیاسی اسراییل بازی جدیدی راه انداخته که بخندیم !!!! که اگر این بازی سر بگیره بازنده ی این بازی خود اسراییل است زنده باد ایران
  • JEFF HARDY IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    1 0
    خطاب به سران اسراییل* بابا ادمای عاقل شما اگر عقل داشتید که به لبنان حمله نمیکردید بدتراینکه شکست نمی خوردید اشکالی نداره شما هم کمبود دارید احساس وجود کردید ولی این یک هشداره ایران لبنان نیست هم شکست میخورید وهم ساقط میشید = به قول یکی از سران المان اسراییل برای ایران 9دقیقه است بهتر است مثل اماراتی ها به سرعت عقب نشینی کنید