اولین قسمت از برنامه گفتگوی تلویزیونی جولیان آسانژ، بنیانگذار وب سایت ویکیلیکس با حضور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روی آنتن رفت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جولیان آسانژ که چندی پیش اعلام کرده بود قصد دارد یک برنامه تاک شوی تلویزیونی را آغاز کند، موفق شده است سیدحسن نصرالله را به عنوان مهمان نخستین برنامه خود انتخاب کند.
برنامه تاک شوی آسانژ " جهان فردا " نام دارد و او روز سه شنبه اولین قسمت از این برنامه را با حضور سیدحسن نصرالله، به عنوان اولین مهمان برنامه گفتگوی تلویزیونی خود آغاز کرد.
مصاحبه " جهان فردا " روز سه شنبه با استفاده از ویدیو کنفرانس و مترجم، انجام شد و از طریق ماهواره دولتی انگلیسی زبان کرملین (RT) متعلق به روسیه پخش شد.
به گزارش خبرآنلاین، بنیانگذار ویکیلیکس پیشتر وعده داده بود مهمانان برنامه تلویزیونی او حرف هایی خواهند زد که هرگز در رسانه های جریان اصلی نزده و نخواهند زد.
آسانژ این مصاحبه را از خانه ای در لندن که در آن بازداشت است انجام داد. آسانژ می کوشد تا از استرداد خود به سوئد که در آنجا متهم به تجاوز به عنف است جلوگیری کند. طرفداران آسانژ معتقدند که این اتهام ساختگی است .
در این خبر اشاره ای به محتوای گفتگوی آسانژ با دبیرکل حزب الله لبنان نشده  اما برخی از منابع خبری گفته اند که موضوع اصلی صحبت آسانژ با نصرالله رویدادهای سوریه بوده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام FR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    25 18
    ایول به نصرالله و ایول به آسانژ افشاگر لطفا بنویسید که او چه گفته ؟
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    4 6
    حاضرم قسم بخورم جولیان آسانژ از خود صهیونیزمه.به احتمال زیاد مادرش یک یهودیه.اگه از خودشون نبود تاحالا سربه نیست شده بود
  • ایرانی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    8 4
    پاسخهای کوبنده سید حسن لرزه بر اندام نامشروع سران پلید صهیون انداخته
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    10 4
    مرگ بر اسراییل نامشروع ولعنت بر هرتزل پست
  • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
    10 4
    زنده باد سید قهرمان ومرده باد دشمنانش