به گفته رئیس جامعه هتلداران ایران، تشکل‌های همه استان‌ها، مناطق آزاد و تشکل جامعه هتل‌داران کشور در خدمت مردم هستند که بتوانند به‌موقع به شکایات رسیدگی کنند و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره اقدامات این جامعه برای اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی از مسافران در شرایط جنگی اخیر به خبرآنلاین توضیح داد: «از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم و پس از جنگ، جامعه هتلداران بیانیه‌ای صادر کرد که همه کنسلی‌ها بدون جریمه پرداخت می‌شود. اکثر هتل‌ها مسافران را رایگان پذیرایی کردند تا از این بحران عبور کنند. تشکل‌های استانی و مناطق آزاد نیز آماده رسیدگی فوری به شکایات و ارائه بازخورد به مردم هستند.»

۴۷۲۳۲

کد خبر 2084187

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین