کارلوس کروش می‌خواهد امین نظری را برای بازی با ازبکستان به اردوی تیم ملی ببرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اخیرا سفری به سوئد داشته و امیدوار است بتواند برای بازی با ازبکستان امین نظری را به اردوی تیم ملی ببرد.
امین نظری پدر و مادری ایرانی دارد و در سوئد متولد شده است. او در سال2009 برای تیم زیر 17 سال سوئد بازی کرده و در 12 بازی سه گل زده است. بعد به تیم زیر 19 سال این کشور رفت و به عنوان هافبک میانی بازی کرد. نظری در سن 18 سالگی 11 بار برای مالمو بازی کرده. او با اکسپرسن مصاحبه کرده و گفته من دوست دارم برای تیم ملی سوئد بازی کنم ولی هنوز این نوبت به من نرسیده است.
نظری با قد 180 سانتی‌متر، متولد سال 1993 است. باشگاه مالمو برای فروش او به باشگاه هایی که خواهان به خدمت گرفتنش هستند ، قیمت 500 هزار یورو را اعلام کرده است.
امین یک برادر بزرگتر هم دارد به اسم امید که 20 ساله است و در تیم جوانان مالمو بازی می‌کرد. او الان به لیگ دسته دوم سوئد رفته و در تیم آنگرهوس بازی می‌کند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    133 6
    سایت خبری دیگری نوشته بود مادر فیلیپینی. بالاخره کدومشه؟
  • بدون نام SE ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    مطمئن باشین میاد چون تا جام جهانی نمیتونه تو ترکیب سوئد بازی کنه، حظور توی جام جهانی میتونه تاثیر زیادی رو آیندش داشته باشه.
    • بدون نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
      42 22
      چه لحن کاسبکارانه ای داره صاحب این نظر
  • سروش IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    78 22
    من که دوست ندارم بیاد . کسی باید برای این مرز و وطن بازی کنه که عاشقه کشورش باشه . نه کسی که گفته دوست دارم برای سوئد بازی کنم . بازیکنای ایرانی خودمون از همین نظری بهترن . البته که دژاگه فرق می کرد . اون عاشقه ایرانه . تو مصاحبه ی اخیرش گفته بود . خبر آنلاین خواهشا منتشر کن .