به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، سونی فروش گوشی پرچمدار Xperia ۱ VII را بهدلیل بروز مشکلاتی نظیر ریستارتهای ناگهانی، خاموششدن تصادفی و ناتوانی در روشنشدن دستگاه متوقف کرده بود. حالا این شرکت پس از انجام بررسیهای فنی، نتیجهی تحقیقاتش را اعلام کرد.
سونی میگوید، مشکل از نقص در مدار داخلی برخی دستگاهها ناشی میشود که باعث اختلال در عملکرد گوشی شده است. به همین دلیل، این شرکت برنامهای برای تعویض رایگان گوشیهای معیوب راهاندازی و اعلام کرده که روند تولید خود را اصلاح میکند تا نسخههای بعدی با چنین مشکلی مواجه نشوند.
سونی از تمام کاربران اکسپریا ۱ مارک ۷ خواسته است تا شمارهی IMEI گوشی خود را در وبسایت ویژهای که برای این منظور طراحی شده بررسی کنند. در صورت تأیید معیوببودن دستگاه، کاربران راهنمایی لازم برای ثبت درخواست دریافت گوشی جایگزین را دریافت خواهند کرد.
برنامهی تعویض از تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) آغاز میشود. سونی به کاربران توصیه کرده پیش از ارسال گوشی برای تعویض، از اطلاعات خود نسخهی پشتیبان تهیه کنند.
۵۸۵۸
نظر شما