به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، امین جهانبازی اظهار کرد: در تیرماه امسال ۷۰۸ تماس با سامانه ۱۳۷ ثبت شد که این میزان نسبت به خردادماه سال جاری ۵ درصد افزایش و نسبت به تیرماه سال گذشته، سه برابر رشد داشته است.
وی افزود: بیشترین تماسها مربوط به نظافت معابر، ساختوسازهای غیرمجاز، عدم جمعآوری زباله، مزاحمت سگهای ولگرد و سد معبر اصناف بوده است.
جهانبازی با تأکید بر نقش سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی میان مردم و شهرداری گفت: هدف ما ارتقاء کیفیت خدمات و تسریع در پاسخگویی به درخواستها و مشکلات شهروندان است.
نظر شما