معاون سیاسی استاندار خوزستان: همگرایی ساختاری و هماهنگی راهبردی روابط عمومی‌ها، کلید اطلاع‌رسانی موثر و مدیریت جامع رسانه‌ای است

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان با حضور حبیب‌الله فضل‌الله‌پور، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان، و جمعی از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شد. در این نشست، بر اهمیت همگرایی و هماهنگی راهبردی روابط عمومی‌ها برای ارتقای کیفیت اطلاع‌رسانی و مدیریت رسانه‌ای تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در محل استانداری برگزار شد. این جلسه به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی بین بخشی در حوزه اطلاع‌رسانی و تقویت عملکرد روابط عمومی‌ها در استان تشکیل گردید.

حبیب‌الله فضل‌الله‌پور، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان، در این نشست با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی‌ها گفت: همگرایی ساختاری و هماهنگی راهبردی میان روابط عمومی‌ها، زیربنای اطلاع‌رسانی موثر و مدیریت جامع رسانه‌ای در استان است.

وی افزود: روابط عمومی‌ها به‌عنوان پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم، باید برای ایجاد یک تصویر دقیق و شفاف از اقدامات دولت، هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

فضل‌الله‌پور در ادامه با اشاره به تجربه‌های گذشته، به ویژه در دوران جنگ ۱۲ روزه، گفت:در آن زمان، اقدامات موثری در حوزه رسانه صورت گرفت و قرارگاه رسانه‌ای شهید رشید به مدیریت افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در بحران‌ها کمک کرد، اما تعامل و هماهنگی بین گروه‌های رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها به اندازه کافی مؤثر نبوده است. وی تصریح کرد: این تجربیات باید مورد استفاده قرار گیرد تا در مواقع بحرانی بعدی، ارتباطات و هماهنگی‌ها به بهترین شکل انجام شود.

معاون سیاسی استاندار خوزستان ادامه داد:روابط عمومی‌ها باید فراتر از انعکاس صرف اخبار، به تقویت گفتمان‌های اجتماعی و ملی توجه کنند. اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی‌بخشی به مردم، مسئولیت بزرگ‌تری است که باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین بر ضرورت ارائه گزارش‌های شفاف و جامع از عملکرد دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: «برای موفقیت در اطلاع‌رسانی، روابط عمومی‌ها باید گزارشات دقیقی از اقدامات و دستاوردهای دولت به مردم ارائه دهند تا مردم از خدمات دولت آگاه شوند و این خدمات به‌خوبی بارگذاری و مشروعیت‌سازی شود.

فضل‌الله‌پور در پایان با اشاره به ضرورت تقویت تعامل و هماهنگی بیشتر بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها گفت:برای موفقیت در این زمینه، باید روابط عمومی‌ها به‌عنوان یک ابزار مؤثر در مدیریت رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دقیق، در هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی عمل کنند.

وی از مسئولان روابط عمومی خواست تا با ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه، کیفیت اطلاع‌رسانی را در رویدادهای پیش‌رو و برنامه‌های آتی ارتقا دهند و افزود: در این مسیر، نه تنها باید به اطلاع‌رسانی صحیح توجه کنیم، بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استراتژیک، گفتمان‌های ملی و محلی را تقویت کنیم.

معاون سیاسی استاندار خوزستان: همگرایی ساختاری و هماهنگی راهبردی روابط عمومی‌ها، کلید اطلاع‌رسانی موثر و مدیریت جامع رسانه‌ای است

معاون سیاسی استاندار خوزستان: همگرایی ساختاری و هماهنگی راهبردی روابط عمومی‌ها، کلید اطلاع‌رسانی موثر و مدیریت جامع رسانه‌ای است

معاون سیاسی استاندار خوزستان: همگرایی ساختاری و هماهنگی راهبردی روابط عمومی‌ها، کلید اطلاع‌رسانی موثر و مدیریت جامع رسانه‌ای است

معاون سیاسی استاندار خوزستان: همگرایی ساختاری و هماهنگی راهبردی روابط عمومی‌ها، کلید اطلاع‌رسانی موثر و مدیریت جامع رسانه‌ای است

کد خبر 2095802

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =