تقسیم امتیازها بیشتر به درد تیم شهرداری می خورد.آنها در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار دارند.

به گزارش خبرآنلاین؛تیم فوتبال استقلال با قبول تساوی بدون گل مقابل شهرداری تبریز شانس خودش برای قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد.حالا هواداران تیم آبی پوش تهرانی باید امیدوار به دو هفته پایانی رقابت های لیگ برتر باشند تا سپاهان و تراکتور سازی امتیاز از دست بدهند.
حتی اگر این اتفاق هم بیفتد استقلال باید در هر دو بازی پایانی خود برنده از زمین خارج شود تا بتواند جام قهرمانی را بالای سرش ببرد.
با این تساوی استقلالی ها 60 امتیازی شدند و همچنان در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارند.این اتفاق در حالی افتاد که تراکتور دو امتیاز بیشتر از استقلال دارد و در رتبه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.اما تیم صدرنشین سپاهان 65 امتیازی است و تقریبا می شود گفت که آنها قهرمان لیگ برتر هستند.مگر اینکه از آن اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال بیفتد.در غیر این صورت استقلال تنها روی کاغذ شانس دارد و سپاهان اگر یک بازی دیگر خودش که با ذوب آهن است را ببرد کار برای استقلالی ها تمام است.استقلال دو بازی دیگر با نفت آبادان و نفت تهران دارد.دو بازی نسبتا سخت که در اولی میهمان است و در دومین بازی میزبان.
اما رقیبان استقلال برای تصاحب جام بازی های نسبتا راحت تری دارند.تراکتور هفته آینده به مصاف تیم مس سرچشمه خواهد رفت و در بازی آخر لیگ برتر هم از ملوان بندر انزلی در تبریز پذیرایی می کند.
اما سپاهان که شانس بیشتری نسبت به دو تیم دارد یک بازی باید در دربی اصفهان با ذوب آهن برگزار کند و بازی آخر این تیم هم با مس سرچشمه در اصفهان است.
چیزی مشخص نیست و در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.استقلال روی کاغذ شانس برای قهرمان شدن دارد و شاید پرویز مظلومی آنقدر خوش شانس باشد که از آن اتفاقات فوتبالی برای خودش و استقلال بیفتد.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =