مهر نوشت:

مناظره بین احمد توکلی عضو فهرست جبهه متحد اصولگرایان و مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و عضو فراکسیون اقلیت مجلس نهم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و با حاشیه های جالبی همراه بود که به بعضی از آنها  در ادامه می آید.
* مجری برنامه درپیش از شروع مناظره احمد توکلی را سخنگوی دولت شهید رجایی معرفی کرد که وی در واکنش گفت: بنده سخنگوی دولت شهید رجایی نبوم بلکه سخنگوی دولت موسوی و وزیر کار بودم که از این سمت نیز استعفا دادم.
* عنوان مناظره نقاط قوت و ضعف مجالس ششم، هفتم و هشتم اعلام شده بود که توکلی و کواکبیان حاضر نشدند با این عنوان صحبت کنند.
 * کواکبیان خطاب به دانشجویان گفت: در این مناظره انتظار جنجال از من نداشته باشید، توکلی هم اذعان داشت: من مطالب مورد نظر خود را بیان خواهم کرد.
 *زمانی که توکلی به موضوع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در دولت احمدی نژاد اشاره کرد کواکبیان به وی گفت: آقای دکتر گفته شما درست ولی جوانان ما نیاز به شام دارند، یعنی این جوانان از مسئولین شغل،اشتغال و مسکن می خواهند.
 *زمان مناظره از ساعت 14 الی 16 اعلام شده بود اما توکلی ساعت 15 جلسه را ترک کرد و ضمن عذرخواهی به دانشجویان گفت: من عصرها نمی توانم زیاد در جلسات بمانم،ضمن آنکه امروز باید در چند جلسه دیگر شرکت کنم و نیاز به استراحت دارم.
*مجری برنامه گفت: آقای توکلی رفت اما این همه سوال ماند،استیضاح وزیرکار، پرونده سه هزار میلیاردی و....
*وقتی که توکلی جلسه را ترک کرد، مجری برنامه از برگزاری مناظره باهنر و روانبخش که قرار است فردا در دانشگاه تهران برگزار شود خبر داد و گفت: امیدوارم مناظره فردا داغ بودن این مناظره را جبران کند که کواکبیان به شوخی گفت: برای داغ شدن مناظره من حاضرم با شما برخورد فیزیکی کنم.
*یکی از دانشجویان به صورت مکتوب از کواکبیان پرسید چرا شما هم می خواهید با جنبش سبز باشید هم با جریان اصلاحات که این فعال سیاسی در پاسخ گفت: من کی ادعا کرده بودم که جنبش سبزی هستم، چرا می خواهید حرف برای آدم درست کنید. من طرفدار اصلاحات خط امام هستم و معتقدم مردم ما هیچوقت اصلاحاتی را که مورد نظر گنجی است دنبال نمی کنند و یا کسانی که کشف حجاب می کنند اصلا اصلاح طلب نیستند.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    60 4
    زمانی دولت اصلاحات میخواست تصویب کنه که هر سال 20 درصد به قیمت فرآورده های انرزی مثل بنزین و غیره اضافه بشه تا قیمت اونها واقعی بشه یادمه همین آقای توکلی در مجلس مانع این مسئله شد / آقای توکلی اینا فراموش نمیشه تثبیت قیمتها که یادتونه / ناکارآمدی اینچنین بوجود آمد و رشد کرد / برخی باید از مردم حلالیت بطلبن / هر چند اکنون وجود شما در مجلس مثل یک هدیه الهی هست
    • بدون نام IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
      38 0
      کاملا موافقم. انتقادهای غیرمنصفانه ای به سیاستهای اقتصادی دولت خاتمی در مجلس هفتم صورت گرفت. در حالیکه آن سیاستها بسیار سنجیده تر بود.
  • بدون نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    76 16
    اقای کواکبیان تو اصلاح طلب نییستی مردم تورو شناختن اصلاحات همون جنبش سبزه هیچ فرقی هم نداره
  • بدون نام US ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    120 9
    مطمیئن باشید هیچ کس شما را حتی اگر در ابتدا، جنبش سبزی میدانست، اکنون دیگر شما را جنبش سبزی نمی داند، نیازی نیست که اینقدر آن را اعلام کنید.
  • تنها IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    37 1
    من تو این مناظره حاضر بودم.ای کاش اتفاقات دیگر این جلسه را هم پوشش می دادید.مثل خاطره ی آقای توکلی در مورد دور دوم نخست وزیری آقای موسوی یا اینکه مجری برنامه که نماینده بسیج بود گفت که از نظر اونا مطهری اصولگرا نیست یا نظر آقای توکلی در مورد ریاست مجلس نهم یا صحبت های انتقادی آقای کواکبیان
  • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    33 1
    این که نتوانسته چرا تقبل کرده که در مناظره شرکت کند. در ضمن با این وضع پیش امده . هیچ کس توضیحی برای این وضع نا هنجار ندارد
  • Ali US ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    48 2
    اقاي عزيز شما نه اصلاح طلبيد نه جنبش سبزي
  • بیکاره IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    9 0
    دوستت داشتیم ولی دیگر نه. ضمناً یه روزی می رسه همه می گن ما سبزی بودیم... یادمان نرفته دوره اصلاحات هر نماینده ای می خواست بره مجلس عکس خاتمی رو بزرگتر از عکس خودش تو پوسترش چاپ کرده بود... خیلی از همونا بعداً شدن احمدی نژادی و الان هم ولایی... روزگار غریبی است نازنینان... هر چند خبر انلاین مدتهاست که نظراتمو نمی نویسه.
  • محسن IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    5 0
    واقعا چرا خبر آنلاین نظرات را بعضیاشو نمیزاره