سرمربی تیم ملی می گوید جام جهانی برای ایران از 14 روز دیگر شروع می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛حرفهایش در کنفرانس مطبوعاتی را با اشاره به بازی با موزامبیک آغاز می کند.کروش به نسبت هفته های قبل ناراضی به نظر نمی رسد.او یک بار دیگر حرف هایی را که شش ماه قبل زده بود را تکرار می کند و باز هم بر این عقیده است که جام جهانی برای تیم ملی ایران از 14 روز دیگر آغاز می شود:«هنوز هم همان نظر را دارم.جام جهانی برای ما از 14 روز دیگر شروع می شود نه از زمانی که قرار است به برزیل برویم.»

از بازی با موزامبیک شروع می کنیم.به نظر همه چیز دارد روی برنامه پیش می رود.

برنامه تیم ملی را تنظیم کرده ایم و بر اساس آن داریم حرکت می کنیم.دراین اردو نمی توانستیم از بازیکنانی که تیمشان در لیگ قهرمانان بازی دارد استفاده کنیم.به این ترتیب از بازیکنانی دعوت کردیم که بعدا هم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.من نمی توانستم از این موقعیت چشم پوشی کنم.

دلیل انتخاب موزامبیک به عنوان حریف تدارکاتی چه بود؟
ما یک سری اصول در انتخاب بازیکنان داریم که همین می تواند یکی از دلایل بازی با موزامبیک باشد.تیم هایی که با آنها بازی می کنیم باید آماده باشند.و دلیل دیگر اینکه فرصتی داده باشیم به بازیکنان جدید تا بتوانند خودشان را اثبات کنند.

پس موزامبیک یک حریف دم دستی است؟

ما منافع خودمان را در نظر می گیریم و آنها هم منافع خودشان را.البته غیر از موزامبیک می توانستیم با سه تیم دیگر هم بازی کنیم.فدراسیون هم تلاش زیادی کرد.اما روزهایی که آنها تنظیم کرده بودند به برنامه ما نمی خورد.به همین دلیل پیشنهاد خیلی از آنها را رد کردیم.

به نظر قصد دارید با استفاده از بازیکنان دو رگه یک تیم جدید بسازید؟

تیم جدید نه،ما می خواهیم موقعیتی ایجاد کنیم که بهترین ها به تیم ملی دعوت شوند.این وظیفه من است که بهترین ها را به اردو دعوت کنم.

در مورد اردوی ترکیه حرف می زنید؟
اولویت فعلا بازی با موزامبیک است.تمام فکر و ذکرم روی آن بازی است.من از این اردو می توانم نتایج خوبی بگیرم و با قدرت بیشتری تصمیم گیری کنم.همه چیز کاملا آنالیز شده و در اردوهای بعدی چهره های جدیدی را در اردو خواهیم داشت.اردوی ما از روز 14 می شروع می شود که آخرین مرحله است.ما دو بازی تدارکاتی در 19 یا 20 می برگزار می کنیم.اردوی ما از روز 14 می در تهران آغاز می شود و تا روز 21 می ادامه دارد.پس از آن به ترکیه می رویم و از همان جا هم به ازبکستان.ما روز 27 می هم احتمالا یک بازی خوب با عراق داریم.امیدورام بتوانم از روز 14 می تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم.

به نظر از سفر به تاشکند ناراضی بوده اید؟


خیلی خوشحالم که این سوال را پرسیدید.البته شما خارج ازکنفرانس مطبوعاتی می توانید از آقای والی زاده هم این سوالات را بپرسید.در این چند وقت اخیر خیلی از بحث ها بوده است ولی باید بگویم که سفر من به ازبکستان خیلی خوب بود.همه چیزهایی که بازدید کردم خوب بود.من زمین بازی را هم دیدم که مشکل خاصی نداشت.در ضمن مسئولان آنجا عنوان کردند که در روز بازی این زمین بهتر هم خواهد شد.

شما تقریبا یک سال است که در ایران هستید.چه نظری در مورد لیگ ایران دارید؟
من نمی توانم در این مورد حرفی بزنم.در حال حاضر چند هفته مهم و پایانی لیگ برتر است و ممکن است من چیزی بگویم و از کلماتی استفاده کنم که برداشت های دیگری شود.در این یک سال باشگاه ها از تیم ملی حمایت کرده اند و الان زمانی نیست که من در این مورد اظهار نظر کنم.من 6 ماه پیش گفتم که جام جهانی برای ما از 14 روز دیگر شروع می شود.الان باید در مورد نکات مثبت حرف زد.باید دست به دست هم بدهیم که منافع تیم ملی در اولویت باشد.البته من نمی توانم این منافع را به تیم ملی بدهم.این وظیفه من نیست.من در فوتبال ایران چیزهای زیادی یاد گرفته ام.فکر می کنم حق این طرفداران است که تیمشان را در جام جهانی ببینند.یکبار دیگر تاکید می کنم که منافع شخصی را باید کنار بگذاریم و به تیم ملی فکر کنیم.من به تنهایی نمی توانم تیم ملی را به جام جهانی ببرم و به کمک همه نیاز دارم.

شما گفتید که دوست دارید در 14 می همه بازیکنان را در اختیار داشته باشید.اما آن زمان بازیکنان در لیگ قهرمانان بازی دارند.امکان دارد که مثلا از سپاهان،استقلال و پرسپولیس بازیکنی را به تیم ملی دعوت نکنید؟
فدراسیون تلاش زیادی کرد تا بتواند بازهای لیگ قهرمانان را تغییر بدهد اما ای اف سی موافقت نکرد.ما سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.باید دنبال بهترین راه حل با بهترین دیالوگ باشیم.وظیفه من این است.نباید ذهنیت منفی داشته باشیم.

 

251 43

 


251 43
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میـــــــــــــــــــــــــــــــــــلاد IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    18 13
    عدد 6 همیشه زیباست
  • حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    9 31
    دیگه نداشتیما!!! اون چند میلیون دلارو داری تنهایی میخوری! و نوش جانت! ولی از این حرفا نزن عزیزم...
  • سامان مجیدیان IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    6 17
    کی باید حا لیش بشه اخه!
  • رضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    14 17
    تا وقتی با تیمهایی مثل موزامبیک و موریتانی بازی کنیم از این بهتر نمیشه.اینم از تیم فوتسال که میره با کویت و فلسطین و...بازی میکنه!!!
  • اسماعیل ب DE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    27 5
    بابا اینجا با عصای موسی و کشتی نوح هم سخته رفتن جام جهانی چه برسه به تنهایی
  • یوسف IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    1 7
    بخدا قسم این آقا هم شورشو در آورده! با این گروه ساده فکر میکنه برای رفتن به جام جهانی باید کل کشور و ورزش را تعطیل کنیم و در اختیار ایشان بذاریم. اقای کی روش ما میدونیم که اگر هم بریم جام جهانی چیزی جز یک تب زودگذر نیست و تیم بعد از 2 شکست و یک مساوی برمیگرده
  • سها IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    1 0
    آقا میلاد،عدد 8 هم خیلی زیباست.به فاصله ی دو بازی 4گل خوردن،کار هر تیمی نیست.