این خودروی تویوتا به دفتر کار تبدیل می‌شود! /عکس

تویوتا نسخه‌ای بنام جونو را برای سی‌ینتا معرفی کرده که با ماژول‌های قابل تنظیم، امکان تبدیل کابین عقب به فضایی برای استراحت یا کار را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پدال،  تبدیل یک خودروی روزمره به سوئیتی دنج به یک سرگرمی در ژاپن تبدیل شده است و از کی کارها گرفته تا ون‌های بزرگ، خودروسازان ژاپنی و تیونرها با پکیج‌های کمپر به این روند پاسخ می‌دهند. جدیدترین خودرویی که به این رویه پیوسته، تویوتا سی‌ینتا است، یک مینی‌ون کامپکت که با پکیج جدید مودلیستا به کمپر تبدیل شده است. نسل سوم سی‌ینتا که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، بر روی نسخه کشیده پلتفرم TNGA-B ساخته شده که با یاریس مشترک است. طول این خودرو ۴,۲۶۰ میلی‌متر است و با پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری بنزینی یا سیستم هیبریدی عرضه می‌شود و به‌صورت دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک E-Four قابل خریداری است.

این خودروی تویوتا به دفتر کار تبدیل می‌شود! /عکس

تریم جدید Juno تویوتا بر این اساس بنا شده و چیدمان کابین عقب را با در نظر گرفتن تطبیق‌پذیری بازنگری کرده است. به‌جای ردیف سوم صندلی‌ها، این فضا با یک محفظه قابل تنظیم مجهز شده است که با استفاده از مجموعه‌ای از قطعات مبلمان ماژولار، برای مقاصد مختلف قابل انطباق است.

این خودروی تویوتا به دفتر کار تبدیل می‌شود! /عکس

تریم جدید جونو تویوتا بر این پایه بنا شده و چیدمان کابین عقب را با تمرکز بر انعطاف‌پذیری بازطراحی کرده است. به‌جای ردیف سوم صندلی‌ها، این فضا با یک محفظه قابل تنظیم مجهز شده که می‌تواند با استفاده از مجموعه‌ای از قطعات مبلمان ماژولار برای اهداف مختلف سازگار شود.

این خودروی تویوتا به دفتر کار تبدیل می‌شود! /عکس

خریداران می‌توانند از میان پنج ماژول جداگانه انتخاب کنند یا یکی از چهار پکیج شامل Chill، Refresh، Focus و Comfort را برگزینند. بسته به انتخاب، سی‌ینتا می‌تواند به‌عنوان یک سالن نشیمن، فضای خواب یا یک دفتر سیار جمع‌وجور عمل کند. این مدل همچنین مجهز به شش چراغ LED سقفی، کف‌پوش‌هایی با دوخت مشکی و نشان جونو روی درب عقب است.

این خودروی تویوتا به دفتر کار تبدیل می‌شود! /عکس

همانند سی‌ینتای استاندارد، داخل کابین با روکش پارچه‌ای ضدبو، ضدآب و ضدروغن عرضه می‌شود که در رنگ‌های مشکی یا خاکی در دسترس است. تویوتا سی‌ینتا جونو بر پایه تیپ هیبریدی Z ساخته شده و برای مدل محرک جلو ۳,۶۵۴,۲۰۰ ین (۲۴,۸۰۰ دلار) و برای نسخهٔ چهارچرخ محرک ۳,۸۵۲,۲۰۰ ین (۲۶,۱۰۰ دلار) قیمت دارد. این یعنی ۵۷۰,۹۰۰ ین (۳,۹۰۰ دلار) گران‌تر از سی‌ینتای هیبریدی Z استاندارد پنج‌نفره است.

این خودروی تویوتا به دفتر کار تبدیل می‌شود! /عکس

علاوه بر تیپ جونو، تویوتا چند به‌روزرسانی را هم برای سی‌ینتا اعلام کرده که بر تجهیزات ایمنی متمرکز است. اکنون همه تیپ‌ها به‌صورت استاندارد با ترمز پارک برقی، ترمز پارک برقی، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل تطبیقی و سیستم پاسخ اضطراری راننده مجهز هستند. هیچ تغییری در طراحی خارجی جونو اعمال نشده است. نسخهٔ بروز شده سی‌ینتا در ژاپن از ۲,۰۷۷,۹۰۰ ین تا ۳,۳۲۲,۰۰۰ ین (۱۴,۱۰۰ دلار تا ۲۲,۵۰۰ دلار) بسته به تیپ و شیوهٔ انتقال قدرت قیمت دارد.

این خودروی تویوتا به دفتر کار تبدیل می‌شود! /عکس

۲۲۷۳۲۲

کد خبر 2101082

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین