۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۲

احمد ربانی رفتگر شهرداری بجنورد روز سه‌شنبه در پردیس سینما آزادی مهمان عوامل فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، ربانی چندی پیش هنگام نظافت خیابان کیفی حاوی جواهرات، کارت بانکی، چک و تعدادی اسناد و مدارک به ارزش یک میلیارد تومان را پیدا کرد. او  پس از یافتن کیف، مسئول شیفت را در جریان این موضوع قرار داد و پس از تماس حراست شهرداری با صاحب کیف، این کیف تحویل او داده شد.
 
 
احمد ربانی
 
به گزارش موسسه تصویر شهر، به پاس قدردانی و تحسین از این حرکت اخلاقی، جمعی از عوامل فیلم «نارنجی‌پوش» به همراه داریوش مهرجویی کارگردان این اثر سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 در پردیس سینما آزادی میزبان نارنجی‌پوش بجنوردی خواهند بود.
 
«نارنجی‌پوش» توانست در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کند. این فیلم درباره تحول یک عکاس است که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و در نهایت به پاکیزگی روح دست یابد. 

«نارنجی‌پوش» با بازی حامد بهداد، لیلا حاتمی، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی و کیانوش گرامی این روزها در گروه سینمایی قدس در پردیس‌های شهرداری و دیگر سینماهای تهران روی پرده است.
 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپهر IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    62 0
    درود به این ایرانی پاک نهاد و زحمتکش
  • سیامک GB ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    3 0
    خبرآنلاین ما بالخره نفهمیدیم ایشان رفتگر شهرداری بجنورد هستند یا رفتگر منطقۀ یک شهرداری تهران. اگر اولی درست است چرا همۀ تقدیر و تشکرها و پاداش و استمالت ها از سوی تهران و بویژه شورای شهر تهران انجام می شود و اگر دومی درست است و ایشان فقط بدلیل اهل بجنورد بودن به رفتگر بجنوردی شهره شده است چگونه است که همه در حال معرفی اشتباه هستند. مرسی اگر توضیح بدهید. یا...هو
    • نويد IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
      3 0
      نارنجي پوش بجنورديه و تو بجنورد اين اتفاق افتاده ولي اونجا متاسفانه ازش درست حسابي تقدير نكردن، مخصوصا صاحب 1 ميليارد كه فقط 200 هزار تومن بهش داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بهزاد IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    33 1
    احمد ربانی مردی برای تمام فصول
  • مهری IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    10 1
    واقعا درود و سپاس به روح بلندش که اسیر وسوسه نشد
  • احسان از بجنورد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    15 0
    به اين همشهري و تقريباً هم محله اي افتخار مي كنم كه با وجود تمام مشكلات مالي و معيشتي كه خودم كاملاً آگاههم توانست بر نفسش غلبه كند و حق الناس را زير پا نگذارد يكم مسولان با توجه به دارائي ها و مقامات فراواني كه دارند ياد بگيرند و بداند كه حق الناس مهمتر از هر چيزي است ولو به قيمت ....
  • فرن IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    10 0
    نارنجی پوش عزیزم برای همه جاودانه شدی.دستانت را میبوسم
  • سهیل IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    3 0
    درود بر تو ای مرد خداشناس. درست است که خیلی از ما می گوییم که ما اگر جای او بودیم پولها را پس می دادیم ولی شاید اینها تظاهر باشد و خیلی از ماها مثل خود من ممکن است در آن هنگام اسیر وسوسه و طمع می شدیم و به شیطان دل می دادیم و پولها را بر می داشتیم ولی او واقعاً یک انسان نادر است و متاسفم برای شخصی که صاحب پولها بود چون اگر من جای او بوم به جای 200 هزار تومان 20 میلیون تومان به این نارنجی پوش امانتدار می دادم.