روزنامه رسالت در یادداشتی با عنوان«زمانه مطهری و مطهری‌های زمانه» نوشت:

 *امروز جریانی در کشور به راه افتاده است که به گونه ای سازمان یافته و هدفمند با بهره گیری از میراث حکمت مطهر سعی دارد به نظام معنایی دینی در کشور قوام و غنای مضاعف ببخشد. این جریانات حتی در برخی مواضع رنگ و بوی سیاسی پیدا کرده اند. موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و بخصوص نقش موثر شخصیتی چون آیت الله مصباح یزدی که به تعبیر مقام معظم رهبری مطهری زمانه هستند و شاگردان ایشان در این زمینه قابل توجه است.
*دانشگاه امام صادق(ع) با محوریت آیت الله مهدوی کنی نیز بیش از ربع قرن است که ضمن تولید فکر و تربیت دانشجو، سرمایه فکری و معنوی گسترده ای را در کشور پدید آورده است. دانشگاه امام مبدع طرح شهید مطهری است که امروز در بسیاری از دانشگاه های کشور با استقبال روبه‌رو شده است.
*به جرات می توان مدعی شد که در فضای گفتمانی کنونی جریان روشنفکری سکولار تحت الشعاع اندیشه‌ها و مفاهیم ناب اسلامی قرار گرفته است و در بسیاری از محافل علمی نگاه ترجمه محور و غیر مولد برخی از روشنفکران غرب زده در معرض استیضاح مخاطبین دانشجو و طلبه قرار می گیرد.”سازمان فکری مطهر” در حوزه ها، آکادمی ها، کتاب ها، رسانه ها و... جسد لیبرالیسم را زیر چاقوی اندیشمندان اسلامی گذاشته تا ضمن سم زدایی بیماری های آن را کشف کنند.اگر مدعی هستیم که دشمن در نبرد نرمی که علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته تا به امروز دستاوردی به جز عقب نشینی های پی در پی نداشته به خاطر تکیه بر همین میراث حکمت مطهر و سازمان فکری است که ذیل رهبری داهیانه مقام عظمی ولایت راه خود را در میان غبار فتنه پیدا نمود و در نقش دیده‌بان بصیر جامعه ظاهر شد.
/29217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =